eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielecRoboty budowlane istniejącego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy przystosowanej dla osób niepełnosprawnych do Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-28

Ogłoszenie nr 113229 - 2017 z dnia 2017-07-28 r.

Mielec: Roboty budowlane istniejącego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy przystosowanej dla osób niepełnosprawnych do Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. "Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Powiatowym im. Edmunda Biernackiego w Mielcu" współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego, Oś Priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia POIiŚ 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 528412-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego, krajowy numer identyfikacyjny 000308637, ul. Żeromskiego 22, 39-300 Mielec, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 177 800 146, faks 177 800 146, e-mail w.rybinska@szpital.mielec.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.mielec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane istniejącego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy przystosowanej dla osób niepełnosprawnych do Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SzP VIII-2233-46P/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje: Winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych Roboty budowlane w szybie windowym. Wykonanie instalacji elektrycznej - WLZ, oświetlenie szybu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla pkt. 1 i 2 zawiera Dokumentacja projektowa na którą składają się następujące dokumenty: 1)przedmiar robót Szpital Powiatowy w Mielcu - Pawilon "B" - remont istniejącego szybu dźwigowego stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ, 2)przedmiar robót Pawilon B zasilanie dźwigu osobowego roboty elektryczne stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ, 3)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - budynek B - piwnice - szyb windowy stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ, 4)projekt budowlano-wykonawczy modernizacji, adaptacji i rozbudowy Szpitala Powiatowego w Mielcu część lecznicza "B" - Architektura Aneks Część lecznicza "B" stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ. Dostawa, montaż i uruchomienie windy przystosowanej dla osób niepełnosprawnych. PARAMETRY TECHNICZNE WINDY: a)udźwig: 630 kg lub 8 osób, b)ilość przystanków: 5, c)rozmieszczenie dojść: jednostronne, d)napęd: elektryczny, e)przeniesienie napędu: linowe, f)zasilanie: 400/230V,50Hz, g)sterowanie: zbiorcze w dół, h)funkcje dodatkowe: zjazd pożarowy drzwi kabinowe, przystanki a)typ: automatyczne, teleskopowe, b)wykonanie: stal nierdzewna, szczotkowana, c)zabezpieczenie: kurtyna świetlna, sygnalizacja przystankowa a)przyciski: okrągłe, kwadratowe, b)przystanek: piętrowskazywacz, strzałki kierunku jazdy, c)typ: LED kabina a)typ: nieprzelotowa, b)wykonanie: stal nierdzewna, szczotkowana c)podłoga: wykładzina d)sufit: stal nierdzewna szczotkowana e)oświetlenie: LED f)poręcz: stal nierdzewna szczotkowana sygnalizacja a)panel operacyjny: stal nierdzewna szczotkowana, b)przyciski: Braille´a, c)przyciski dodatkowe: alarm, zamykanie drzwi, blokada zamykania drzwi, d)piętrowskazywacz: LED, e)strzałki kierunku jazdy: tak, f)gong: tak, g)oświetlenie awaryjne: tak, h)komunikator głosowy w kabinie: tak, i)łączność dwukierunkowa z serwisem za pomocą telefonicznej linii analogowej. inne a)dźwig z maszynownią w obrębie szybu windowego (bez maszynowni).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45400000-1, 45300000-0, 45315100-9, 45311100-1, 45111300-1, 45410000-4, 45442100-8, 45431000-7, 45311100-1, 45311200-2, 45315100-9, 45313000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT134610.29
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
LIFT RZESZÓW Windy i Schody Ruchome Jan Kruczek i Wspólnicy Sp.J., , ul. Reja 1, 35-211, Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 198030,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 198030,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 198030,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.