Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-28
Świdnica: Roboty budowlane w ramach zadań:
Zadanie nr 1: Remont sanitariatów na parterze i I piętrze budynku A,
Zadanie nr 2: Remont instalacji c.o. na poziomie piwnic w budynku A,
Zadanie nr 3: Wymiana okien w salach nr 23 i 25 oraz na korytarzu I piętra w budynku A,
Zadanie nr 4: Malowanie czterech sal lekcyjnych w budynku A.
Numer ogłoszenia: 113115 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 8 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu, ul. Wałbrzyska 39, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8522924, fax 074 8522924.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp8.dsw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w ramach zadań: Zadanie nr 1: Remont sanitariatów na parterze i I piętrze budynku A, Zadanie nr 2: Remont instalacji c.o. na poziomie piwnic w budynku A, Zadanie nr 3: Wymiana okien w salach nr 23 i 25 oraz na korytarzu I piętra w budynku A, Zadanie nr 4: Malowanie czterech sal lekcyjnych w budynku A..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Remont sanitariatów na parterze i I piętrze budynku A: - roboty rozbiórkowe - wykucie z muru ościeżnic stalowych drzwiowych, zdjęcie skrzydeł, rozebranie ścianek drzwiowych, rozbiórka nadproży, okładzin ściennych z płytek, zerwanie posadzki z cokolikiem, wykucie bruzd dla instalacji, przebicie otworów w ścianach i stropach, wywóz gruzu, - roboty murarskie, tynkarskie, okładzinowe - obsadzenie ościeżnic drzwiowych z kompletnymi skrzydłami, przetarcie ścian i sufitów, ścianki działowe, tynki bruzd instalacyjnych, obsadzenie kratek wentylacyjnych, posadzki z płytek typu gres z izolacją przeciwwilgociową, okładziny ścian z płytek z listwami, uszczelnienia silikonem, - roboty malarskie - malowanie ścian i sufitów oraz instalacji, - roboty elektryczne - wymiana przewodów elektrycznych, osprzętu, montaż nowych opraw oświetleniowych, sprawdzenie instalacji, - roboty instalacyjne: umywalek, kompletów WC, pisuarów, baterii, wpustów ściekowych, wymiana rurociągów, mieszacza ciepłej wody, próba szczelności instalacji, demontaż i montaż grzejników, wywóz gruzu na wysypisko, - roboty towarzyszące Zadanie nr 2 Remont instalacji c.o. na poziomie piwnic w budynku A: - demontaż otulin instalacji centralnego ogrzewania, - demontaż rurociągu stalowego c.o., - demontaż podejść pod grzejniki, - demontaż grzejników i zaworów, - montaż rurociągów c.o., - montaż grzejników i zaworów, - próby szczelności instalacji, - roboty murarsko-tynkarsko-malarskie towarzyszące robotom instalacyjnym Zadanie nr 3 Wymiana okien w salach nr 23 i 25 oraz na korytarzu I piętra w budynku A: - demontaż okien, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, - montaż okien z PCW, - obrobienie otworów po obsadzeniu stolarki, - montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, - usunięcie starych okien z budynku i wywóz na wysypisko śmieci, - roboty towarzyszące. Zadanie nr 4 Malowanie czterech sal lekcyjnych w budynku A: - zabezpieczenie elementów budynku niemalowanych, - przygotowanie powierzchni do malowania, - malowanie ścian, sufitów, stolarki okiennej i drzwiowej, instalacji, - mycie i sprzątanie po malowaniu, - roboty towarzyszące
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.26.25.20 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.20 - Roboty murowe Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.21 - Instalowanie framug z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.11 - Instalowanie framug drzwiowych Oryginalny kod CPV: 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Oryginalny kod CPV: 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej Oryginalny kod CPV: 45.44.21.80 - Powtórne malowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.80 - Powtórne malowanie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 18.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 - Prawa Zamówień Publicznych w szczególności poprzez : a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zrealizowanie w ostatnich pięciu latach co najmniej dwóch zamówień na w/w roboty budowlane, a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie oraz dysponowanie kadrą techniczną posiadającą wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadanie środków lub zdolności kredytowej na sfinansowanie zamówienia, jak również posiadanie przychodu za sprzedaży ogółem robót budowlanych netto za ostatnie 3 lata nie mniejszego niż 300.000 zł siłami własnymi, d) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 - Prawo Zamówień Publicznych, e) prowadzenie działalności tożsamej z niniejszym zamówieniem tj. w zakresie wykonywania robót budowlanych (PKD - dział 45), f) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak 50.000 zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę przetargową wg załącznika nr 1 w sposób określony w pkt. 11 SIWZ oraz złożyć: - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z przedmiotem zamówienia: 1) wymagane oświadczenia zgodnie ze wzorem oferty przetargowej załącznik nr 1 do SIWZ - załącznik nr 1; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z którego wynika, że wykonawca prowadzi działalność przez okres nie krótszy niż 3 lata, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -załącznik nr 2; W przypadku gdy przedstawiony odpis z rejestru nie odzwierciedla stanu faktycznego i może wprowadzić w błąd, co do poprawności złożenia oferty (uprawnienia do jej podpisywania) wymagane jest przedłożenie złożonego wniosku o wpis do odpowiedniego rejestru zawierającego dane o zmianie stanu np. reprezentacji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3) wykaz kadry technicznej i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; wykonawca w przedmiotowym wykazie zobowiązany jest do wskazania osób, które pełnić będą funkcje kierownika budowy oraz kierowników robót - załącznik nr 3 wg wzoru załącznik nr 4 SIWZ Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w systemie podwykonawczym oraz w ramach oferty wspólnej. W związku z powyższym należy w powyższych przypadkach dołączyć dokumenty określone odpowiednio w pkt. 7 ust. 7 lub pkt. 7 ust.10. 4) dokumenty stwierdzające, że osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej tj. kserokopia uprawnień wraz z zaświadczeniem o przynależności do izby zawodowej, z którego wynika, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - załącznik nr 4; 5) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, w tym co najmniej dwóch zamówień na roboty tożsame z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru robót budowlanych) - załącznik nr 5 wg wzoru załącznik nr 7 do SIWZ; - inne wymagane, niezbędne dokumenty w toku oceny i badania ofert 6) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak: 50.000,-zł - załącznik nr 6; 7) umowy lub projekty umów podwykonawczych, Wykonawca dołączy do oferty celem akceptacji ich przez Zamawiającego zgodnie z art. 6471 kodeksu cywilnego (Dz. U. z dnia 14 lutego 2003r. Nr 49 poz. 408) maksymalny próg zleconego podwykonawstwa określonego na 60% ceny ofertowej za całość zadania - załącznik - załącznik nr 7; 8) zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 8; 9) kosztorys ofertowy - załącznik nr 9; 10) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy - załącznik nr 10. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, z treści której wynika, iż odpowiadają solidarnie za zobowiązania, wskazują lidera konsorcjum, minimum 40% wartości zakresu rzeczowego robót objętym przedmiotem zamówienia wykona lider konsorcjum. Każdy z uczestników konsorcjum winien załączyć do oferty dokumenty wskazane w pkt 7 ust. 2 i 6 oraz oświadczenia stanowiące załącznik nr 1 do oferty Wyżej wymienione dokumenty stanowią warunek przyjęcia oferty. Złożenie wyżej wymienionych dokumentów w formie niewłaściwej (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowodują odrzucenie oferty. Wymóg poświadczenia kserokopii, odpisu dokumentu za zgodność z oryginałem spełniony zostanie w przypadku zamieszczenia na każdej stronie kserokopii dokumentu oświadczenia: za zgodność z oryginałem, wraz z podpisem osoby (osób) umocowanej (umocowanych) do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę. Ofertę i jej załączniki podpisuje osoba (osoby) podana w wyciągu z rejestru, lub upoważniona w umowie (statucie) do składania majątkowych oświadczeń woli w imieniu firmy lub osoba, której udzielono pełnomocnictwa szczególnego na zasadach zapisanych w kodeksie cywilnym (pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp8.dsw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 8 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Świdnicy, ul. Wałbrzyska 39, 58 - 100 Świdnica - sekretariat szkoły.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 8 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Świdnicy, ul. Wałbrzyska 39, 58 - 100 Świdnica - sekretariat szkoły.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Remont sanitariatów na parterze i I piętrze budynku A,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Remont sanitariatów na parterze i I piętrze budynku A: - roboty rozbiórkowe - wykucie z muru ościeżnic stalowych drzwiowych, zdjęcie skrzydeł, rozebranie ścianek drzwiowych, rozbiórka nadproży, okładzin ściennych z płytek, zerwanie posadzki z cokolikiem, wykucie bruzd dla instalacji, przebicie otworów w ścianach i stropach, wywóz gruzu, - roboty murarskie, tynkarskie, okładzinowe - obsadzenie ościeżnic drzwiowych z kompletnymi skrzydłami, przetarcie ścian i sufitów, ścianki działowe, tynki bruzd instalacyjnych, obsadzenie kratek wentylacyjnych, posadzki z płytek typu gres z izolacją przeciwwilgociową, okładziny ścian z płytek z listwami, uszczelnienia silikonem, - roboty malarskie - malowanie ścian i sufitów oraz instalacji, - roboty elektryczne - wymiana przewodów elektrycznych, osprzętu, montaż nowych opraw oświetleniowych, sprawdzenie instalacji, - roboty instalacyjne: umywalek, kompletów WC, pisuarów, baterii, wpustów ściekowych, wymiana rurociągów, mieszacza ciepłej wody, próba szczelności instalacji, demontaż i montaż grzejników, wywóz gruzu na wysypisko, - roboty towarzyszące.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.43.10.00-7, 45.44.00.00-1, 45.26.25.20-2, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Remont instalacji c.o. na poziomie piwnic w budynku A,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Remont instalacji c.o. na poziomie piwnic w budynku A: - demontaż otulin instalacji centralnego ogrzewania, - demontaż rurociągu stalowego c.o., - demontaż podejść pod grzejniki, - demontaż grzejników i zaworów, - montaż rurociągów c.o., - montaż grzejników i zaworów, - próby szczelności instalacji, - roboty murarsko-tynkarsko-malarskie towarzyszące robotom instalacyjnym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.26.25.00-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Wymiana okien w salach nr 23 i 25 oraz na korytarzu I piętra w budynku A,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 Wymiana okien w salach nr 23 i 25 oraz na korytarzu I piętra w budynku A: - demontaż okien, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, - montaż okien z PCW, - obrobienie otworów po obsadzeniu stolarki, - montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, - usunięcie starych okien z budynku i wywóz na wysypisko śmieci, - roboty towarzyszące..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.42.11.25-6, 45.26.25.20-2, 45.45.30.00-7, 45.41.00.00-4, 45.42.11.21-8, 45.26.25.21-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: Malowanie czterech sal lekcyjnych w budynku A..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 Malowanie czterech sal lekcyjnych w budynku A: - zabezpieczenie elementów budynku niemalowanych, - przygotowanie powierzchni do malowania, - malowanie ścian, sufitów, stolarki okiennej i drzwiowej, instalacji, - mycie i sprzątanie po malowaniu, - roboty towarzyszące.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.10-1, 45.44.21.90-5, 45.44.21.80-2, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- II Etap prac konserwatorskich w budynku Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu Pl. Magistracki 7 tj. elewacji głównej wraz z wykonaniem kartusza herbowego, szczytu elewacji głównej oraz elewacji bocznej
- Wykonywanie usług przechowywania zwłok, udostępnienia sali sekcyjnej i pomocy technicznej przy sekcji zwłok z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Kłodzku oraz Bystrzycy Kłodzkiej
- Termomodernizacja trzech budynków komunalnych Gminy Miasto Świdnica ul. M. Kopernika 3, Pl. Ludowy 6, ul. F. Chopina 23-25" POSTĘPOWANIE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- Wykonywanie usług przewozu, przechowywania zwłok, udostępnienie sali sekcyjnej i pomoc techniczna z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Świdnicy, Wałbrzychu, Dzierżoniowie i Ząbkowicach Śl.
- "Wymiana instalacji elektrycznej - etap IV w Szkole Podstawowej nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Świdnicy."
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i doposażenie Domu Kultury w Komarowie-Osadzie
- PRZEBUDOWA BUDYNKU "B" - REMONT I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU PEDIATRYCZNEGO VI ENDOKRYNOLOGICZNO-DIABETOLOGICZNEGO
- Budowa kotłowni gazowej i instalacji zbiornikowej na gaz płynny w należącym do Powiatu Rybnickiego budynku byłego dworca PKP w Suminie, ul. Dworcowa 30
- SZP/243-109/2025 Remont częściowy Domu Studenckiego T-15 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu
- Przebudowa ulicy Pułaskiego i Bema w Sopocie.
- Remont pomieszczeń 39, 59 i 62 budynku biurowego "A" w Poznaniu przy ul. Forteczna 12
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.