To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-14
Świecie: Przetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia zawodowego - Sprzedawca w branży mięsnej.
Numer ogłoszenia: 113057 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89209 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świecki - Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 195a, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 33 32 210, faks 52 33 32 253.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia zawodowego - Sprzedawca w branży mięsnej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia zawodowego - Sprzedawca w branży mięsnej. Szkolenie zorganizowane ma być wyłącznie dla grupy 6 uczestników szkolenia skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu. Zajęcia teoretyczne odbywać się mają dla całej grupy 6 osobowej, natomiast zajęcia praktyczne odbywać się mają w trzech podgrupach po 2 osoby każda. a. Nazwa szkolenia: Sprzedawca w branży mięsnej. b.Zakres szkolenia Program i ilość godzin szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia: -przepisy bhp, GMP/GHP, HACCP (8 godzin zajęć teoretycznych), -klasyfikacja, przeznaczenie kulinarne mięsa, rodzaje wędlin (2 godziny zajęć teoretycznych), -zaopatrzenie, zakupy towaru w sklepie mięsnym (2 godziny zajęć teoretycznych), -zasady przechowywania oraz prezentacji mięs i wędlin (8 godzin zajęć praktycznych), -sprzedaż produktów (obsługa klienta w sklepie mięsnym z wykorzystaniem aktywnych metod sprzedaży, obsługa i konserwacja urządzeń i narzędzi stanowiących wyposażenie sklepu mięsnego, obsługa kasy fiskalnej, wagi i terminala płatniczego (98 godzin zajęć praktycznych), -dokumentacja handlowa (zamówienia, zwroty przyjmowanego towaru i reklamacje) (1 godzina zajęć teoretycznych, 1 godzina zajęć praktycznych), c. Czas trwania i sposób organizacji szkolenia Liczba godzin szkolenia 120 godzin zajęć edukacyjnych, w tym: 13 godzin zajęć teoretycznych, 107 godziny zajęć praktycznych. W założeniach programowych przyjęto dla zajęć teoretycznych i praktycznych godzinę edukacyjną wynoszącą 45 minut. Szkolenie musi być prowadzone zgodnie z przedłożonym przez Wykonawcę Planem nauczania. Szkolenie ma odbywać się w następujących po sobie dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt. Każdego dnia szkolenie ma odbywać się w przedziale czasowym między godziną 8.00 a 17.00. Wskazane jest aby szkolenie obejmowało nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, celem intensyfikacji i przeciwdziałaniu nieuzasadnionemu wydłużaniu szkolenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skierowania kolejnego uczestnika z listy rezerwowej w ciągu pierwszych pięciu dni realizacji zajęć w miejsce osoby, która przerwała szkolenie lub w przypadku nieobecności uczestnika szkolenia trwającej powyżej trzech dni spowodowanej niezdolnością do pracy potwierdzonej zaświadczeniem na druku ZUS ZLA. d. Wyposażenie dydaktyczne (wykaz środków i materiałów dydaktycznych), które będą wykorzystane do przeprowadzenia szkolenia Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać na własność materiały szkoleniowe (dydaktyczne i piśmiennicze) minimum skrypt obejmujący merytoryczne zagadnienia programu szkolenia i długopis. Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać komplet odzieży ochronnej w pierwszym dniu zajęć praktycznych szkolenia. Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać bezzwrotnie powyższe materiały szkoleniowe w pierwszym dniu szkolenia, a ich otrzymanie potwierdzić na sporządzonej przez Wykonawcę liście. Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać bezzwrotnie komplet odzieży ochronnej w pierwszym dniu zajęć praktycznych szkolenia, a jej otrzymanie potwierdzić na sporządzonej przez Wykonawcę liście. Wykonawca do realizacji zajęć praktycznych szkolenia będzie dysponował minimum: trzema krajalnicami, trzema maszynami do mielenia mięsa, trzema wagami elektronicznymi, trzema kasami fiskalnymi, trzema terminalami płatniczymi (minimum po jednej sztuce w każdej placówce handlowej, w której realizowane będą zajęcia praktyczne) oraz asortymentem mięs i wędlin niezbędnym do realizacji programu szkolenia określonego w pkt 1 lit. b(w każdej placówce handlowej, w której realizowane będą zajęcia praktyczne). Wykonawca do realizacji zajęć teoretycznych szkolenia będzie dysponował wyposażeniem dydaktycznym tj. urządzeniami do wizualizacji prezentowanych zagadnień szkolenia minimum jednym rzutnikiem multimedialnym, jednym ekranem i jedną tablicą flipchart. Wykonawca jest zobowiązany dostosować wyposażenie dydaktyczne i pomieszczenia do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia zgodnie z aktualnymi obowiązującymi przepisami w tym zakresie. e. Przewidziane sprawdziany i egzaminy Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy zorganizowania sprawdzianów i egzaminów. 2. Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej dostosowane do zakresu szkolenia (osoby zdolne do wykonania zamówienia) Wykonawca będzie dysponował wykwalifikowaną kadrą wykładowców. Każdy z wykładowców prowadzący zajęcia teoretyczne posiadać będzie doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 1 szkolenia grupowego o tej samej tematyce co przedmiot zamówienia (tj. sprzedawca w branży mięsnej i/lub sprzedawca obejmujące minimum zagadnienia: przepisy bhp, HACCP, zaopatrzenie, zakupy towaru w sklepie, obsługa klienta z wykorzystaniem aktywnych technik sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, wagi i terminala płatniczego, dokumentacja handlowa)w latach 2011-2013. Każdy z wykładowców prowadzący zajęcia praktyczne posiadać będzie minimum roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika stoiska lub sklepu w branży mięsnej w latach 2011-2013. 3.Posiadanie wiedzy i doświadczenia przez Wykonawcę Wykonawca będzie posiadać doświadczenie w realizacji minimum jednego szkolenia grupowego o tej samej tematyce co przedmiot zamówienia (tj. sprzedawca w branży mięsnej i/lub sprzedawca obejmujące minimum zagadnienia: przepisy bhp, HACCP, zaopatrzenie, zakupy towaru w sklepie, obsługa klienta z wykorzystaniem aktywnych technik sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, wagi i terminala płatniczego, dokumentacja handlowa), w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. 4.Dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji Koniecznym jest, aby uczestnicy szkolenia po jego ukończeniu otrzymali zaświadczenia zgodne z § 75 ust 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (tekst jednolity z 2010 roku Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.) które zawiera: - numer z rejestru, - imię i nazwisko uczestnika szkolenia, - PESEL uczestnika szkolenia, - nazwie instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, - formę i nazwę szkolenia, - okres trwania szkolenia, - miejsce i datę wydania zaświadczenia, - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, - podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Dopuszcza się wydanie zaświadczeń zgodnie ze wzorem określonym w treści § 18 ust 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych pod warunkiem dołączenia do nich suplementów zawierających: - okres trwania szkolenia, - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, - numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem - podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 5.Miejsce szkolenia Zajęcia teoretyczne i praktyczne odbywać się mają w miejscowości Świecie. Zajęcia praktyczne mają odbywać się w trzech placówkach handlowych zajmujących się sprzedażą detaliczną produktów i surowców mięsnych, posiadających wyodrębnione stanowisko do sprzedaży mięsa i wędlin. Do każdej placówki ma zostać skierowana dwuosobowa grupa uczestników szkolenia. 6.Koszty szkolenia a. Przerwa kawowa: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia codziennie tj. od poniedziałku do piątku włącznie w trakcie zajęć przerwę kawową. Na przerwie kawowej Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia kawę, herbatę, cukier, wodę lub sok. b. Ubezpieczenie: Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, będących: - osobami bezrobotnymi od dnia podjęcia przez nich zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub podjęcia działalności gospodarczej w trakcie szkolenia (art. 41 ust. 3b ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Dz. U.08.69.415 z późn. zm.); - poszukującymi pracy, o których mowa w art. 43 ust. 1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy od dnia rozpoczęcia przez nich szkolenia; - którym nie przysługuje prawo do stypendium, zgodnie z art. 41 ust. 7 i 8 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy od dnia rozpoczęcia przez nich szkolenia. Informacja o konieczności ubezpieczenia uczestnika(-ów) szkolenia zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego pisemnie lub faxem. Wykonawca musi podać w Kosztach szkolenia koszty ubezpieczenia dla wszystkich uczestników szkolenia. Zapłata należności za zorganizowanie szkolenia obejmie te koszty jeżeli wydatek z tego tytułu zostanie poniesiony i udokumentowany przez Wykonawcę. W przypadku nie poniesienia tych kosztów przez Wykonawcę, kwotę na fakturze lub rachunku Wykonawca pomniejszy o koszt ubezpieczenia. Jest to koszt warunkowy. 7.Koszty badań lekarskich uczestników szkolenia ponosi Zamawiający. 8.W ostatnim dniu szkolenia (po zakończeniu szkolenia) Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić badanie ankietowe z uczestnikami szkolenia na temat oceny szkolenia (wzór Zamawiającego)...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Nauczania LETS GO, Ul. Gimnazjalna 3, 86-100 Świecie, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6300,00
Oferta z najniższą ceną: 3600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6300,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Rozbudowa i termomodernizacja budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Świeciu
- Budowa internatu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Warlubiu
- Budowa drogi gminnej w Topolinku
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie usług hotelowych i gastronomicznych i sal konferencyjnych na szkolenie dla kuratorów zawodowych zatrudnionych w obszarze właściwości Sądu Okręgowego w Kielcach (pakiet konferencyjny)
- Kurs kosmetyczny
- Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem
- Kompleksowa organizacja spotkań Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji
- Organizacja pobytu szkoleniowego.
- Wykonanie usługi cateringu podczas pikniku integracyjnego w dniu 17.05.2024 r. przy ulicy Poznańskiej 201-205 w Kaliszu
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.