eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZaklikówBudowa drogi publicznej - ul. Lipowa w miejscowości Lipa na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 855 Olbięcin - Stalowa Wola do działki nr ewid. 1584/2 - etap II na odcinku od km 1 + 320 do km 1 + 763,70 wraz z rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-28

Ogłoszenie nr 113023 - 2017 z dnia 2017-07-28 r.

Zaklików: Budowa drogi publicznej - ul. Lipowa w miejscowości Lipa na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 855 Olbięcin - Stalowa Wola do działki nr ewid. 1584/2 - etap II na odcinku od km 1 + 320 do km 1 + 763,70 wraz z rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 530076-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016 - 2019

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zaklików, krajowy numer identyfikacyjny 83040913000000, ul. ul. Zachodnia 15, 37470 Zaklików, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 158 738 476, faks 158 738 324, e-mail sekretariat@zaklikow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zaklikow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa drogi publicznej - ul. Lipowa w miejscowości Lipa na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 855 Olbięcin - Stalowa Wola do działki nr ewid. 1584/2 - etap II na odcinku od km 1 + 320 do km 1 + 763,70 wraz z rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.8.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1 Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie budowy drogi publicznej - ul. Lipowa w miejscowości Lipa - etap II i składa się z następujących zadań: 1.1 Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Lipa ul. Lipowa obejmująca w szczególności: a) Sieć kanalizacji sanitarnej: - wykonanie grawitacyjnego kolektora kanalizacji sanitarnej z rur PVC typu ciężkiego S o 200x5,9 mm. - montaż studzienek kanalizacyjnych systemowych z gładką rurą wznoszącą o średnicy o 400 mm i kinetą wraz wykonaniem zwieńczenia studzienek z włazów żeliwnych D400 na rurze teleskopowej. b) Sieć wodociągowa: - włączenie do istniejącej sieci wodociągowej o 160 mm usytuowanej na działce nr 1248/4 (w pobliżu skrzyżowanie ul. Polnej z Sandomierską). - montaż zasuwy odcinającej żeliwnej DN 115 mm o połączeniu kołnierzowym. - montaż sieci wodociągowej z rur PE100 SDR11 PN16 o średnicy o 125 x 11,4 mm oraz częściowo z rur o 160 x 14,6 mm. - wykonanie przejścia wodociągu pod projektowanym przepustem pod drogą technologią bezwykopową metodą przewiertu terowanego w rurze ochronnej PE o średnicy o 160 x 9,5 mm - montaż 3 szt. hydrantów nadziemnych DN 80 mm w celu ochrony p.poż. 1.2 Budowa drogi ul. Lipowa w msc. Lipa - etap II a) Branża drogowa - ul. Lipowa - przygotowanie terenu pod budowę - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej gr. 7 + 5 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20 cm - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej szarej i kolorowej gr. 8 cm - roboty w zakresie wykonania zjazdów indywidualnych przez chodnik z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8 cm - roboty w zakresie wykonania zjazdów indywidualnych z tłucznia kamiennego o grubości po zagęszczeniu 10 cm - wykonanie rowu ziemnego wraz z wykonaniem umocnienia dna rowów i ścieków płytami prefabrykowanymi , plantowaniem skarp i dna wykopów i obsianiem skarp - roboty budowlane w zakresie wykonania przepustów pod zjazdem indywidualnym i w ciągu rowu melioracyjnego - wykonanie oznakowania drogowego wraz z robotami towarzyszącymi (ustawienie barier ochronnych, poręczy ochronnych ) b) Odtworzenie nawierzchni ul. Polnej po budowie kanalizacji - profilowanie i zagęszczenie ręczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - mechaniczne zagęszczenie warstwy piasku, grubość warstwy 15 cm - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej gr. 7 + 5 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20 cm - wyrównanie poboczy tłuczniem kamiennym, gr. warstwy po zagęszczeniu do 10 cm c) Branża sanitarna - kanalizacja deszczowa - kanały kanalizacji deszczowej - roboty przygotowawcze i ziemne: roboty pomiarowe, wykopy i przekopy koparkami podsiębiernymi na odkład, wykopy liniowe, igłofiltry o śr. do fi 50, pompowania, zasypywanie wykopów, zagęszczenie nasypów, roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa melioracyjnych na terenie równinnym - roboty montażowe: kanały z rur kanalizacyjnych polipropylenowych PP-B ze zintegrowaną uszczelką o śr. 400 mm, kanały z rur kanalizacyjnych polipropylenowych PP-B ze zintegrowaną uszczelką o śr. 315 mm, kanały z rur kanalizacyjnych polipropylenowych PP-B ze zintegrowaną uszczelką o śr. 250 mm, kanały z rur kanalizacyjnych polipropylenowych PP-B ze zintegrowaną uszczelką o śr. 200 mm, montaż rurociągów z rur polipropylenowych ( HDPE ), rury proste Dn 160 mm, podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich, próby wodne szczelności kanałów rurowych (fi: 200 mm, 250 mm, 300 mm, 400 mm, do 150 mm), studnie kanalizacyjne z kręgów betonowych w gotowym wykopie fi 1000 mm z pierścieniem obciążającym i włazem typu ciężkiego wraz z wyposażeniem, wpust uliczny fi 500 z dnem wraz z wykonaniem wykopu i kręgi betonowe, pierścień obciążający, pokrywa żelbetowa oraz wpust żeliwny krawężnikowy C250, studnie rewizyjne z kręgów betonowych w gotowym wykopie fi 1000, separator w gotowym wykopie - S-1 separator koalescancyjny substancji ropopochodnych, kamerowanie kanalizacji deszczowej - roboty budowlane w zakresie konstrukcji - wyloty do odbiorników : umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi - ażurowymi 60 X 40 X 10 cm, montaż elementów prefabrykowanych o masie do 2 t, montaż kraty w ścianie oporowej czołowej - pompownia P-1 : roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne ( wykopy, przekopy, wykopy liniowe, umocnienie pionowych ścian wykopów, igłofiltry o śr. do 50 mm, pompowania próbne, zasypywanie i zagęszczanie wykopów), roboty montażowe ( wbijanie ścianek stalowych z grodzic G-62 wibromłotem, podkłady betonowe na podłożu gruntowym, zbrojenie konstrukcji żelbetowych, posadowieni zbiornika i rozruch przepompowni - kompletna przepompownia ścieków z polimerbetonu) d) Branża sanitarna - przebudowa kanalizacji sanitarnej - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne: roboty pomiarowe, wykopy i przekopy, wykopy liniowe, igłofiltry o śr. do 50 mm, pompowania próbne lub oczyszczające, zasypywanie i zagęszczanie wykopów, inwentaryzacja powykonawcza - roboty montażowe: kanały z rur PVC, montaż rurociągów z rur polipropylenowych, podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich, studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 1000, próba szczelności kanałów rurowych, rury ochronne fi 160 mm, przeciąganie rurociągów przewodowych w rurach ochronnych, uszczelnienie końców rur ochronnych e) Branża elektryczna - zasilanie do pompowni ścieków - przebudowa i zabezpieczenie linii energetycznych 2 Szczegółowy zakres robót określony został w załączniku nr 4 do SIWZ dokumentacja projektowa oraz nr 4a do SIWZ przedmiar robót. W przypadku, gdy dane określone w projekcie budowlanym są rozbieżne z zapisami przedmiaru robót za obowiązujące należy w pierwszej kolejności przyjąć dane określone w przedmiarze robót. 3 Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych, do podanych w SIWZ, a wszelkie produkty określone w dokumentacji projektowej pochodzące od konkretnych producentów są opisane parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi), jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego. 4 W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do obowiązujących norm lub instrukcji Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy rozwiązania równoważne opisywanym w wymienionych normach i instrukcjach, co oznacza, że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy "lub równoważne". 5 Ciężar udowodnienia, że produkt jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W tym celu, jeszcze przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane produkty do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne do rozwiązań określonych w SIWZ i uzyskać akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego na zastosowanie zaproponowanych produktów, która jednocześnie stanowić będzie potwierdzenie równoważności przyjętych rozwiązań (pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy). 6 Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. 6.1 Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). 6.2 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji - wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, w szczególności roboty: roboty ziemne, roboty montażowe w zakresie układania rur, okablowania montażu instalacji i wyposażenia elektrycznego i zabezpieczenia linii energetycznych, obsługa maszyn i urządzeń (m.in. równiarka, walec drogowy, koparka lub koparka - ładowarka, rozkładarka do mas bitumicznych, zgrzewarka do rur, agregat igłofiltrowy), roboty brukarskie i inne roboty niezbędne do wykonania zamówienia, za wyjątkiem Kierownika budowy, Kierownika robót oraz uprawnionego geodety; 6.3 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 6.2 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 6.4 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie nie krótszym niż 3 dni robocze, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 6.2 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922). 6.5 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 6.2 czynności zamawiający za każdy stwierdzony przypadek przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 6.2 czynności. 6.6 W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego naruszenia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 6.2 czynności, niezależnie od sankcji przewidzianych w pkt 7.5, Wykonawca w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych dokona czynności naprawczych oraz bez ponownego wzywania złoży żądane przez Zamawiającego dowody w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 6.7 Za każdy stwierdzony przypadek niespełnienia wymogów, o których mowa w pkt. 6.6 Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz może zawiesić wykonanie tej części robót z winy Wykonawcy do chwili spełnienia stawianych wymogów. 6.8 W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7 W czasie wykonywania robót Wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Wykonawca podejmie wszelkie konieczne kroki w celu zapewnienia ochrony środowiska przez cały czas trwania robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45233222-1, 45233225-2, 45112730-1, 45316213-1, 45231100-6, 45231300-8, 45311000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1258230.18
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wod - Bud Sp. z o. o. , sekretariat@wod-bud.com.pl, ul. Piłsudskiego 12/1, 23-200, Kraśnik , kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1451953,71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1451953,71
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1489541,53
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 5%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.