eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupcaUsługa kompleksowego ubezpieczenia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-15

Słupca: Usługa kompleksowego ubezpieczenia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy
Numer ogłoszenia: 11292 - 2016; data zamieszczenia: 15.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy , ul. Traugutta 7, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 2752300, faks 063 2752116.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.slupca.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego ubezpieczenia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie Zamawiającego w zakresie: a) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą, b) Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności pozamedycznej i posiadanego mienia, c) Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych, d) Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia, e) Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, f) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, g) Ubezpieczenia komunikacyjne (obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, autocasco, następstwa nieszczęśliwych wypadków, assistance, autoszyby). 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załącznikach nr 1, 5-8 do niniejszej specyfikacji. Majątek Zamawiającego został określony wg stanu na dzień 17.12.2015r. 3. Zastrzeżenie minimalnego zakresu ochrony Opisane w Załączniku nr 1 warunki ubezpieczenia należy traktować jako minimalne oczekiwania Zamawiającego, to znaczy takie, które nie podlegają ograniczeniu ani wyłączeniu. Jeżeli z warunków ogólnych ubezpieczenia Wykonawcy wynika szerszy zakres ochrony, powinny one być włączone w oczekiwany zakres ubezpieczenia. 4. Płatność składki: 4.1 Za wszystkie rodzaje ubezpieczeń zawarte w zamówieniu, z wyłączeniem ubezpieczeń komunikacyjnych - składka płatna w ośmiu równych ratach za dwuletni okres ubezpieczenia, zgodnie z poniższym harmonogramem: a) I roczny okres rozliczeniowy: I rata płatna co najmniej w ciągu 14 dni od daty przekazania Zamawiającemu prawidłowo wystawionych polis, II rata płatna do 21.05.2016r., III rata płatna do 21.08.2016r., IV rata płatna do 21.11.2016r., b) II roczny okres rozliczeniowy: I rata płatna co najmniej w ciągu 14 dni od daty przekazania Zamawiającemu prawidłowo wystawionych polis, II rata płatna do 21.05.2017r., III rata płatna do 21.08.2017r., IV rata płatna do 21.11.2017r. 4.2 Za ubezpieczenia komunikacyjne - składka płatna w czterech równych ratach za dwuletni okres ubezpieczenia, zgodnie z poniższym harmonogramem: a) I roczny okres rozliczeniowy: dwie raty za roczny okres ubezpieczenia określony w polisie indywidualnie dla każdego z pojazdów, z czego I rata płatna w ciągu 14 dni od początku okresu ubezpieczenia rocznej polisy, II rata po upływie 6 miesięcy od dnia obowiązywania rocznej polisy, b) I roczny okres rozliczeniowy: dwie raty za roczny okres ubezpieczenia określony w polisie indywidualnie dla każdego z pojazdów, z czego I rata płatna w ciągu 14 dni od początku okresu ubezpieczenia rocznej polisy, II rata po upływie 6 miesięcy od dnia obowiązywania rocznej polisy. 4.3 Wszystkie składki będą płacone w formie przelewu na konto bankowe Wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje zmiany formy i terminów płacenia składek. 4.4 Wybrany Wykonawca zobowiązuje się stosować ustalone warunki ubezpieczeń i taryfy w okresie trwania ochrony ubezpieczeniowej do ubezpieczenia nowych składników majątkowych, z naliczeniem dodatkowej składki w systemie pro rata temporis. W przypadku wystąpienia szkód i powstania wymogu doubezpieczenia z powodu konsumpcji sumy ubezpieczenia, doubezpieczenie po szkodzie będzie następowało według stawek wynikających ze złożonej oferty. 4.5 Zamawiający zastrzega, że składka ubezpieczeniowa do zapłaty Wykonawcy może zmaleć lub wzrosnąć jedynie w następujących sytuacjach: a) gdy zmniejszy lub zwiększy się ilość ubezpieczonych składników majątkowych, a ich ilość ma wpływ na wysokość składki, z zastrzeżeniem pozostania stawek taryf ubezpieczeniowych nie wyższych niż zaoferowane w formularzu ofertowym, b) gdy zmniejszy lub zwiększy się wysokość sum ubezpieczenia w poszczególnych ryzykach, a ich wysokość ma wpływ na wysokość składki, z zastrzeżeniem pozostania stawek taryf ubezpieczeniowych nie wyższych niż zaoferowane w formularzu ofertowym. b.5. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje własnymi pracownikami do wykonywania usług z zakresu realizacji ubezpieczenia komunikacyjnego Assistance, Zamawiający dopuszcza wykonanie tych usług przed podmioty lub osoby związane z Wykonawcą umową cywilno-prawną, lecz w tej sytuacji pełną odpowiedzialność za działalność tych podmiotów lub osób ponosi Wykonawca. b.6. Miejsce ubezpieczenia: wszystkie lokalizacje użytkowane i administrowane przez Zamawiającego na terenie RP, łącznie z przemieszczaniem pomiędzy jednostkami - zgodnie z załączonym wykazem adresowym (Załącznik nr 1). Mienie będzie automatycznie obejmowane ochroną w zakresie wynikającym z oferty Wykonawcy także w każdej innej lokalizacji. b.7. Postanowienia specjalne: Klauzule dodatkowe - obligatoryjne i fakultatywne zgodnie z treścią wynikającą z Załącznika nr 1. Termin wykonania zamówienia: Okres ubezpieczenia obejmuje okres 24 miesięcy i trwa od 01.02.2016r. do 31.01.2018r..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie wybranemu Wykonawcy, zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu usługi, w okresie 24 miesięcy od udzielenia zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Przy zamówieniach uzupełniających stosowane będą warunki i stawki jak w zamówieniu głównym a składka będzie naliczana w systemie pro rata temporis.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.d) zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w Ustawie z dnia 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 950 z późn. zm.), a w przypadku gdy Wykonawca rozpoczął działalność przed wejściem w życie Ustawy z dnia 28 lipca 1990r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 59, poz. 344 z późn. zm.) zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej bądź inne równoważne, we wszystkich grupach ryzyk objętych przedmiotem zamówienia; 1.e) treść ogólnych i ewentualnych szczególnych warunków ubezpieczenia dla wszystkich rodzajów ubezpieczeń oferowanych przez Wykonawcę w ramach niniejszego postępowania, w celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają wymagania Zamawiającego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.d) zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w Ustawie z dnia 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 950 z późn. zm.), a w przypadku gdy Wykonawca rozpoczął działalność przed wejściem w życie Ustawy z dnia 28 lipca 1990r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 59, poz. 344 z późn. zm.) zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej bądź inne równoważne, we wszystkich grupach ryzyk objętych przedmiotem zamówienia; 1.e) treść ogólnych i ewentualnych szczególnych warunków ubezpieczenia dla wszystkich rodzajów ubezpieczeń oferowanych przez Wykonawcę w ramach niniejszego postępowania, w celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają wymagania Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Zaakceptowanie klauzul fakultatywnych - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.slupca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy, ul. Traugutta 7, 62-400 Słupca, administracja budynek C, pok. nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2016 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy, ul. Traugutta 7, 62-400 Słupca, administracja budynek C,sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.