To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-27
Ogłoszenie nr 112818 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.
Piekary Śląskie: Dostawy pieczywa - Kochcice - 2
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545560-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba, krajowy numer identyfikacyjny
86830700000, ul.
ul. Bytomska
62,
41940
Piekary Śląskie, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
323 934 100, faks
323 934 141, e-mail
przatarg@urazowka.piekary.pl
Adres strony internetowej (URL): http://urazowka.piekary.pl/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://www.urazowka.piekary.pl/bip/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SP ZOZ
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy pieczywa - Kochcice - 2
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SZP.270-50/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa, chleba, bułek i bułki tartej opisanego szczegółowo w załączniku nr 4 do SIWZ do Oddziału Rehabilitacji Balneologii I Medycyny Fizykalnej 42-713 Kochanowice- Kochcice ul. Zamkowa 1. - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych ani nie wymaga składania ofert wariantowych; - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych; Wymagane parametry: wygląd ogólny: odpowiednio dopieczone - nie dopuszczalne oznaki przypalenia lub niedopieczenia odpowiedni kształt, powierzchnia czysta, sucha, zapach: swoisty, charakterystyczny dla danego rodzaju wyrobu, nie dopuszczalny zapach zatęchły i inny obcy. konsystencja/struktura: jednolita, pulchna, szkodniki żywności: niedopuszczalna obecność szkodników Sposób zamawiania, godziny dostaw: telefonicznie dzień przed dostawą zamówienia 5 razy w tygodniu dostawy 6 razy w tygodniu bez niedziel dostawy w godzinach 6:30-7:00 Forma opakowania: opakowanie jednostkowe: worki foliowe, torebki papierowe, opakowanie zbiorcze: kosze plastikowe Warunki transportu i przechowywania: wyroby transportować w pojazdach przeznaczonych do przewozu artykułów spożywczych, Przestrzeń ładunkowa pojazdu musi być czysta, sucha, bez obcych zapachów, magazynowanie surowców w pomieszczeniach czystych, suchych, przewiewnych, zgodnie z zaleceniem producentów w zakresie temperatur 10oC przy wilgotności względnej powietrza nie przekraczającej 55- 80%. Przechowywanie towarów w opakowaniach oryginalnych, na półkach, regałach. Nie dopuszczalne jest ustawianie towarów bezpośrednio na podłodze, Kosze plastikowe, pojemniki. Termin ważności/okres przechowywania: 48 h Przeznaczenie konsumenckie: Produkt gotowy do spożycia przeznaczony do wszystkich grup ludności w zależności od specyfiki diety. Substancje alergenne określone zgodnie z załącznikiem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi dnia 20 listopada 2004r. (Dz. U. z 2004r. Nr 257, poz 2577). Cechy dyskwalifikujące: zdeformowane, zgniecione lub porozrywane, mechanicznie uszkodzone, o skórce oddzielającej się od miękiszu, zabrudzonej lub spalonej, o wyraźnie niewłaściwej porowatości, o miękiszu lepkim, niedopieczonym, z zakalcem, kruszącym się zanieczyszczonym, z obecnością grudek mąki lub soli, smaku gorzkim, kwaśnym, zbyt słonym, niesłonym lub innym obcym dla danego rodzaju pieczywa. Etykieta (opis produktu): skład surowcowy nr normy masa netto Przeznaczenie produktu: Produkt gotowy do spożycia, przeznaczony dla wszystkich grup ludności z wyjątkiem niemowląt. Reklamacje: reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 24 godzin od czasu dostawy, w przypadku odrzucenia reklamacji zamawiający wzywa inspekcję handlową w celu rozstrzygnięcia sporu, w przypadku uzasadnionej reklamacji potwierdzonej protokolarnie przez inspekcję handlową, koszty badania pokrywa dostawca w innym przypadku zamawiający.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
15811000-6
Dodatkowe kody CPV:
15811400-0,
15811100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT24577.84 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 25 310,25 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu ratowniczo- gaśniczego wraz z wyposażeniem dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Brzezinach Śląskich
- Sukcesywna dostawa kruszywa dolomitowego
- Usługa szkoleniowa polegająca na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu warsztatów w formie wyjazdowej.
- Rozbiórka nieużytkowanej zabudowy gospodarczej - II części
- Remont instalacji elektrycznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.