eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Dostawa materiałów, akcesoriów i urządzeń ortodontycznych i protetycznych dla kierunku kształcenia w zawodzie Technik dentystyczny w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL 09.02.00-06-001/09 tytułZawodowa Przyszłość Lubelszczyzny realizowanego przez Medyczne Studium Zawodowego w Chełmie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-21

Chełm: Dostawa materiałów, akcesoriów i urządzeń ortodontycznych i protetycznych dla kierunku kształcenia w zawodzie Technik dentystyczny w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL 09.02.00-06-001/09 tytuł: Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny realizowanego przez Medyczne Studium Zawodowego w Chełmie
Numer ogłoszenia: 112783 - 2012; data zamieszczenia: 21.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Medyczne Studium Zawodowe w Chełmie , ul. Szpitalna 50, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 0-82 5652651, faks 0-82 5652651.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyki-chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna (oświatowa).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów, akcesoriów i urządzeń ortodontycznych i protetycznych dla kierunku kształcenia w zawodzie Technik dentystyczny w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL 09.02.00-06-001/09 tytuł: Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny realizowanego przez Medyczne Studium Zawodowego w Chełmie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów, akcesoriów i urządzeń ortodontycznych i protetycznych dla kierunku kształcenia w zawodzie Technik dentystyczny w podziale na zadania: ZADANIE 1 - Materiały do obróbki protez ZADANIE 2 - Zęby akrylowe ZADANIE 3 - Silikon ZADANIE 4 - Drut protetyczny ZADANIE 5 - Akcesoria protetyczne ZADANIE 6 - Przewody do mikrosilników ZADANIE 7 - Kleszcze protetyczne /szczegółowy wykaz zawiera FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY- Załącznik nr od 1 do 7 do SIWZ/.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.16.00-2, 33.14.18.00-8, 33.14.00.00-3, 33.13.11.73-0, 33.11.00.00-1, 33.13.11.32-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medyki-chelm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Medyczne Studium Zawodowe w Chełmie - Sekretariat ul. Szpitalna 50, 22-100 Chełm.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Medyczne Studium Zawodowe w Chełmie - Sekretariat ul. Szpitalna 50, 22-100 Chełm.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL 09.02.00-06-001/09 tytuł: Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 - Materiały do obróbki protez.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz.1.Kamienie do szlifowania akrylu typu HEATLESS różne kształty - ilość 100 j.m.: szt.; poz.2.Gumki na trzymadełku do akrylu do polerowania (zielone, czarne, niebieskie) różne kształty o różnej ziarnistości - ilość 100 j.m.: szt.; poz.3.Frezy do metalu różnej wielkości i kształtu - ilość 100 j.m.: szt.; poz.4.Gumki do metalu na trzymadełku (zielone, czarne) o różnej ziarnistości - ilość 100 j.m.: szt.; poz.5.Gumki do metalu bez trzymadełka w kształcie krążków (zielone i czarne) o róznej ziarnistości - ilość 100 j.m.: szt.; poz.6.Kamienie do obróbki metalu na trzymadełku różne kształty - ilość 100 j.m.: szt.; poz.7.Szczotki tekstylne wielowarstwowe do polerowanie protez średnica 10 cm - ilość 20 j.m.: szt.; poz.8.Tarcza do cięcia i szlifowania stali stopowej do montowania na mikrosilnik średnica 40 mm grubość 1,0 mm - ilość 55 j.m.: szt.; poz.9.Tarcza zbrojona do cięcia i szlifowania stali stopowej do montowania na mikrosilnik srednica 40 mm grubość 0,7 mm - ilość 55 j.m.: szt.; poz.10.Tarcza zbrojona do cięcia i szlifowania stali stopowej do montowania na mikrosilnik srednica 40 mm grubość 0,5 mm - ilość 55 j.m.: szt.; poz.11.Separatory diamentowe z nasypem dwustronnym bez trzymadełka średnica 22mm - ilość 11 j.m.: szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.16.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 - Zęby akrylowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz.1.Zęby akrylowe górne według kolornika VITA A2 i A3 rozmiary np. 32, 35, 36, 37 - ilość 100 j.m.:1 płytka/ 6szt.; poz.2.Zęby akrylowe dolne według kolornika VITA A2 i A3 rozmiary np. 6 i 8 - ilość 100 j.m.:1 płytka/ 6szt.; poz.3.Zęby akrylowe boczne górne według kolornika VITA A2 i A3 rozmiary 65, 72, 74, 76 - ilość 100 j.m.:1 płytka/ 8szt.; poz.4.Zęby akrylowe boczne dolne według kolornika VITA A2 i A3 rozmiary 65, 72, 74, 76 - ilość 100 j.m.:1 płytka/ 8szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3 - Silikon.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz.1.Silikon do wykonywania przedlewów wraz z katalizatorem - ilość 2 j.m.:1 opak. 5kg+kat.; poz.2.Silikon do powielania modeli twardość 18 Shore Baza 1kg i katalizator 1kg - ilość 10 j.m.:Baza 1kg kat. 1kg/kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4 - Drut protetyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz.1.Drut protetyczny 0,6mm - ilość 5 j.m.:opak. 40m; poz.2.Drut protetyczny 0,7mm - ilość 5 j.m.:opak. 30m; poz.3.Drut protetyczny 0,8mm - ilość 5 j.m.:opak. 20m; poz.4.Drut protetyczny 0,9mm - ilość 5 j.m.:opak. 100m; poz.5.Drut protetyczny 1,0mm - ilość 5 j.m.:opak. 10m; poz.6.Drut protetyczny 1,2mm - ilość 5 j.m.:opak. 10m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 5 - Akcesoria protetyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz.1.Artykulator chromowany duży - ilość 30 j.m.:szt.; poz.2.Nóż do gipsu - ilość 6 j.m.:szt.; poz.3.Urządzenie do podścielania o trójpunktowym zamocowaniu - ilość 3 j.m.:szt.; poz.4.Szpatułka z achatytu - ilość 1 j.m.:szt.; poz.5.Puszka mosiężna duża (okrągła) - ilość 6 j.m.:szt.; poz.6.Grubościomierz do metalu - ilość 5 j.m.:szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.11.73-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE 6 - Przewody do mikrosilników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz.1.Przewody do mikrosilnika protetycznego N7 - ilość 10 j.m.:szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE 7 - Kleszcze protetyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz.1.Kleszcze kramponowe - ilość 15 j.m.:szt.; poz.2.Kleszcze Aderera - ilość 15 j.m.:szt.; poz.3.Kleszcze fajkowe - ilość 15 j.m.:szt.; poz.4.Kleszcze grotowe - ilość 15 j.m.:szt.; poz.5.Kleszcze wklęsło-wypukłe - ilość 15 j.m.:szt.; poz.6.Kleszcze do cięcia drutu - ilość 2 j.m.:szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.11.32-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.