Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-20
Brzeziny: DOSTOSOWANIE PRZYCHODNI REJONOWEJ DO PROGRAMU PRZYJAZNY OŚRODEK ZDROWIA POPRZEZ LIKWIDACJĘ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH
W ZAKRESIE UMOŻLIWIENIA OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIE SIĘ
I KOMUNIKOWANIE ORAZ PEŁNY DOSTĘP DO ŚWIADCZEŃ MEDYCZNYCH
OFEROWANYCH PRZEZ GABINETY I PORADNIE W PRZYCHODNI
P o p r z e z:
1. Zakup, dostawę i montaż platformy zewnętrznej
2. Budowa pochylni (podjazdów) dla niepełnosprawnych
3. Dostosowanie łazienek dla osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 112716 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia , ul. M.C. Skłodowskiej 6, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 875 25 01, faks 046 874 26 06.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczdrowia.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Komunalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTOSOWANIE PRZYCHODNI REJONOWEJ DO PROGRAMU PRZYJAZNY OŚRODEK ZDROWIA POPRZEZ LIKWIDACJĘ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIENIA OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIE SIĘ I KOMUNIKOWANIE ORAZ PEŁNY DOSTĘP DO ŚWIADCZEŃ MEDYCZNYCH OFEROWANYCH PRZEZ GABINETY I PORADNIE W PRZYCHODNI P o p r z e z: 1. Zakup, dostawę i montaż platformy zewnętrznej 2. Budowa pochylni (podjazdów) dla niepełnosprawnych 3. Dostosowanie łazienek dla osób niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTOSOWANIE PRZYCHODNI REJONOWEJ DO PROGRAMU PRZYJAZNY OŚRODEK ZDROWIA POPRZEZ LIKWIDACJĘ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIENIA OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIE SIĘ I KOMUNIKOWANIE ORAZ PEŁNY DOSTĘP DO ŚWIADCZEŃ MEDYCZNYCH OFEROWANYCH PRZEZ GABINETY I PORADNIE W PRZYCHODNI P o p r z e z: 1.1. Zakup, dostawę i montaż platformy zewnętrznej, 1.2. Budowę pochylni (podjazdów) dla osób niepełnosprawnych, 1.3. Przystosowanie łazienek dla osób niepełnosprawnych. W budynku Przychodni funkcjonują następujące poradnie: 1) poradnia D 2) poradnia ogólna 3) Poradnia pulmonologiczna 4) Stomatologia 5) Poradnia K 6) Poradnia zdrowia psychicznego 7) RTG 8) Poradnia ortodontyczna 9) Gabinet zabiegowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 42.41.61.30 - Windy mechaniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 1 uPzp, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem. 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 2 uPzp, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż wartość niniejszego przedmiotu zamówienia, a ich należyte wykonanie może udokumentować. 4. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 3 uPzp, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą realizację przedmiotowego zamówienia . 5. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 4 uPzp, jeżeli w stosunku do Wykonawcy nie zachodzą przesłanki określone w art. 24 uPzp. 6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawców. Z załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż poniższe warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w przedmiotowym postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia : 1.1. wypełniony Ogólny formularz oferty - Załącznik Nr 1, 1.2 wypełnione Kosztorysy nakładcze - Załącznik Nr 2, 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców na druku Załącznik Nr 3, oraz załączenia dokumentów (nie więcej niż 5 referencji ) potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie i że Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia 1.5. Oświadczenie potwierdzające wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na druku Załącznik Nr 4, 1.6 Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art.22, ust. 1 uPzp na druku Załącznik Nr 5. 2.Załaczniki nr 1.2.3, 4 i 5 należy sporządzić na załączonych drukach, lub na własnych z taką samą szatą graficzną i przedłożyć w oryginale..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Okres udzielonej gwarancji na wykonanie robót budowlanych - 20
- 3 - Okres udzielonej gwarancji na platformę - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pczdrowia.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia
95-060 Brzeziny ul. M.C.Skłodowskiej 6 - Sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia 95-060 Brzeziny ul. M.C.Skłodowskiej 6 - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Finasowanie ze środków Państwowego Funduszu Osób Niepełnosprawnych oraz Starostwa Powiatowego w Brzezinach.
INNE PRZETARGI Z BRZEZIN
- Modernizacja Infrastruktury Domu Pomocy Społecznej w Dąbrowie
- Poprawa warunków dojścia i dojazdu do zabytkowego kościoła i cmentarza parafialnego w Brzezinach
- Modernizacja infrastruktury Domu Pomocy Społecznej w Brzezinach
- Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej w obiektach użyteczności publicznej Powiatu Brzezińskiego
- Modernizacja stacji ujęcia wody w Brzezinach wraz z budową stacji podniesienia ciśnienia wody.
więcej: przetargi w Brzezinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodników przy drogach wojewódzkich nr 897 na terenie Gminy Jaśliska
- Remont dachów hal produkcyjnych - etap 1
- "Zwiększenie efektywności energetycznej poprzez zainstalowanie paneli fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej Gminy Biskupice"
- Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego przy ulicy Leśnej 3A w Krasnymstawie
- Rozbudowa wraz z modernizacją PSZOK w Witaszyczkach
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach gminnych: Ojrzeń i Dąbrowa - etap IV"
więcej: Windy mechaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.