eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraWykonanie przegladów - rocznych i pięcioletnich - budynków zarządzanych i administrowanych przez ZGKim w Zielonej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-05

Zielona Góra: Wykonanie przegladów - rocznych i pięcioletnich - budynków zarządzanych i administrowanych przez ZGKim w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 112673 - 2007; data zamieszczenia: 05.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, fax (068) 322-91-84.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.uzp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przegladów - rocznych i pięcioletnich - budynków zarządzanych i administrowanych przez ZGKim w Zielonej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zamówienie obejmuje wykonanie przeglądów rocznych (1060) i pięcioletnich (54) budynków - zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994r - Prawo Budowlane z wyłączeniem przeglądu instalacji gazowej i przeglądu przewodów kominowych w budynkach zarządzanych i administrowanych przez ZGKiM na terenie Rejonu ZWM nr 1, 2 i 3 oraz ABM nr 1 i 2 w Zielonej Górze. Wykazy budynków w podziale na rodzaj przeglądu zawierają załączniki nr 1 - 7 pod nazwą formularz cenowy. Przegląd pięcioletni w zakresie instalacji elektrycznej w budynkach administrowanych przez ABM nr 2 należy wykonać na częściach wspólnych budynków oraz w mieszkaniach lokatorskich

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.61.00 - Usługi kontroli technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy - nie wykluczeni na podstawie art. 24, - spełniają warunki zawarte w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych, - posiadają uprawnienia do wykonywania niniejszych usług w zakresie art.62 ust 4 i 5 Prawa Budowlanego - którzy wykażą się realizacją usług w zakresie wykonania przeglądów budynków o wartości min. 100.000 tys. zł ( w latach 2004 - 2005 - 2006 ) Zamawiajacy dokona oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu poprzez dostarczonego oświadczenia oraz wymaganych dokumentów z zastosowaniem formuły:spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ferta powinna zawierać ( podpisane ) następujące dokumenty i oświadczenia: - formularz oferty na zał. druku, - wypełnione formularze cenowe z ceną przeglądu rocznego i pięcioletniego na poszczególne budynki - na załącznikach od nr 1 do nr 7 - odpis posiadanych uprawnień zgodnych z art.62 ust. 4 i 5 ( potwierdzone za zgodność odpisu z oryginałem przez Wykonawcę ) - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat zamówień, tożsamych z niniejszym zamówieniem, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością - załącznik nr 9 - podpisany załącznik nr 10 do specyfikacji zawierający niezbędne oświadczenia. - aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiajacego pokój 101 w cenie 12 zł lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 08:00, miejsce: pokój 101 w siedzibie Zamawiajacego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.