eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stryków › Remont świetlicy wiejskiej w Smolicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-20

Stryków: Remont świetlicy wiejskiej w Smolicach
Numer ogłoszenia: 112600 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto-Gmina Stryków , ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 042 7198002, faks 042 7198193.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strykow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej w Smolicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac do wykonania: I. Roboty rozbiórkowe 1. Wykucie drzwi dwuskrzydłowych o pow. ponad 2 m2 m2 7,75 2. Wykucie okna szt 1 3. Wykucie otworu w ścianie wewnętrznej 25 cm z cegły m3 0,33 4. Wykucie w ścianie wewn. gr. 12 cm otworu drzwiowego m3 0,22 II. Roboty murowe 1. Wykonanie ścianek działowych pełnych z bet. komórkowego gr. 12 cm m2 8,0 III. Montaż stolarki drzwiowej z samozamykaczami i zamkami 1. Montaż drzwi wewn. alum. jednoskrzydłowych przeszklonych w 2/3 powierzchni m2 1,85 2. Montaż drzwi wewn. alum. dwuskrzydłowych przeszklonych w 2/3 powierzchni m2 2,9 3. Montaż drzwi zewn. alum. dwuskrzyd. pełnych z naświetlem (szkło bezpieczne) m2 4,95 4. Montaż skrzydeł., łazienkowych 80 w kolorze brązowym szt. 2 5. Montaż skrzydła, pełnego 80 w kolorze brązowym szt. 1 6. Montaż skrzydła, pełnego 90 w kolorze brązowym szt. 1 7. Montaż ościeżnicy stalowej w ścianie wewn. szer. 80 szt. 1 IV. Podkłady i posadzki 1. Grys z klińcem gr. 15 cm m2 106,5 2. Piasek stabilizowany cementem gr. 10cm m2 106,5 3. Płyta żelbetowa zbrojona siatką O 10 co 20 cm gr. 10 cm m2 106,5 4. Papa asfaltowa na lepiku 2 razy m2 169,5 5. Styropian twardy 40 kg/m3 gr. 80 mm m2 169,5 6. Wylewka betonowa zbrojona siatką gr. 5 cm m2 169,5 7. Wykładzina rulonowa PCV, heterogeniczna o klasie ścieralności minimum 33, klejona o złączach spawanych z wywijanymi cokolikami na wysokość 10 cm m2 133,5 8. Posadzka z płytek gresowych o grubości min. 8 mm i o klasie ścieralności minimum IV m2 36,0 9. Cokoliki gresowe wysokości 10 cm m 35,0 V. Okładziny ścian 1. Płytki ścienne glazurowane m2 27,5 2. Płyty gipsowo - kartonowe m2 110,0 3. Dwukrotne malowanie farbą emulsyjną płyt GK m2 110,0 4. Boazeria z paneli PCV na ruszcie drewnianym na wys. 2,6 m m2 135,3 5. Listwy przypodłogowe m 5,8 VI. Sufity podwieszane 1. Sufity podwieszane na ruszcie metalowym z płyt gips. - kartonowych m2 164,6 2. Paroizolacja z folii polietylenowej m2 164,6 3. Izolacja cieplna na stropie z wełny mineralnej gr. 40 mm m2 164,6 VII. Podposadzkowa instalacja c.o. 1. Rurociągi z polipropylenu w tulejach ochronnych o 25 mm m 90 2. Rurociągi z polipropylenu w tulejach ochronnych o 20 mm m 50 3. Próba wodna rurociągów m 140 VIII. Wymiana instalacji elektrycznej 1. Wykucie bruzd w ścianach z cegły dla przewodów wtynkowych m 48,0 2. Ułożenie przewodów YDY 3x1,5 bez zaprawiania bruzd m 220,0 3. Ułożenie przewodów YDY 3x2,5 bez zaprawiania bruzd m 80,0 4. Montaż na gotowym podłożu puszek bakielitowych 60 mm szt. 40,0 5. Wymiana podtynkowych gniazd wtyczkowych do 16 A szt. 28,0 6. Montaż na gotowym podłożu łączników instal. dwubiegunowych szt. 10,0 7. Montaż w sufitach podwieszanych opraw oświetleniowych szt. 17,0 8. Montaż kinkietowych opraw oświetleniowych szt. 11,0 9. Montaż złącza pomiarowego wyposażonego w zabezpieczenie przedlicznikowe i w tablicę licznikową z zabezpieczeniem głównym kpl 1,0 10. Montaż rozdzielnicy obwodowej kpl 1,0 11. Wykonanie pomiarów kpl 1,0 IX. Instalacje sanitarne 1. Montaż umywalki porcelitowej 45 cm z syfonem i baterią kpl 1 2. Montaż ustępów kompaktowych kpl 2 3. Podłączenie w/w urządzeń do istniejących instalacji wody zimnej i kanalizacji kpl 1 4. Wykonanie wentylacji mechanicznej w WC i kuchni kpl 4 5. Montaż wyciągowego okapu kuchennego z kanałem wylotowym kpl 1 X. Roboty towarzyszące 1. Impregnacja więźby dachowej preparatami bakteriobójczymi kpl 1 2. Wywóz gruzu i odpadów na wysypisko XI. Dostawa, roboty 1. Dostawa i montaż pieca gazowego o mocy 35 kW - 1 szt. wraz z osprzętem do zasilania instalacji c.o. i instalacji ciepłej wody oraz podłączenie urządzenia do istniejącego przyłącza gazowego doprowadzonego do budynku świetlicy. 2. Dostawa i montaż dwupłytowych, zasilanych od dołu grzejników stalowych wraz z armaturą termoregulacyjną. Wymiary grzejników: - 160 x 60 cm - 8 szt. ( z ożebrowaniem konwekcyjnym) - 40 x 60 cm - 3 szt. ( z ożebrowaniem konwekcyjnym) - 60 x 60 cm - 3 szt. w (wersji higienicznej) 3. Włączenie grzejników do instalacji c.o. , próby i rozruch (na gorąco). 4. Skucie starych i wykonanie nowych żelbetowych schodów wejściowych - 2,0 m3. 5. Ocieplenie elewacji metodą (lekko - mokrą) wraz z wyprawą elewacyjną, grubość styropianu 12 cm - 35 m2 Podane w zakresie robót wartości liczbowe są wartościami orientacyjnymi, a podstawą do oszacowania wartości robót przez Wykonawcę powinny być jego obmiary podczas wizji lokalnej świetlicy w Smolicach. Wykonawca dostarcza wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Wszystkie materiały wbudowane przez Wykonawcę muszą spełniać wymogi ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2004.92.881) oraz ustawy Prawo budowlane (Dz. U. 06.156.1118). Oznaczenie wg CPV: 45.00.00.00-7 - roboty budowlane 1. Koszty związane z realizacją inwestycji: zabezpieczenia terenu budowy, utrzymania go w należytym stanie technicznym a także koszt zorganizowania zaplecza budowy ponosi Wykonawca. 2. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia ewentualnych szkód powstałych w czasie realizacji zadania. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazana w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy/om..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. a) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali z należytą starannością co najmniej 2 zamówienia polegające na remoncie budynku, w tym jeden budynek użyteczności publicznej i o wartości każdej z wykazanych robót minimum 100 000,00 PLN, słownie: sto tysięcy złotych zero groszy. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum: - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - 1 osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - 1 osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnień w specjalnościach w/w oraz aktualne potwierdzenie przynależności do właściwej Izby samorządu zawodowego - aktualne na dzień składania ofert. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważne co najmniej w dniu składania ofert, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1.1. formularz ofertowy - załącznik nr 1, 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, pełnomocnictwo, 1.4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2a, 1.6. oświadczenie o niezaleganiu - załącznik nr 2b, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: 2.1. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, ze wskazaniem w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - według załącznika nr 6, 2.2. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia: 2.2.1. 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 2.2.2. 1 osoba posiadająca uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 2.2.3. 1 osoba posiadająca uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnień w specjalnościach w/w oraz aktualne potwierdzenie przynależności do właściwej Izby samorządu zawodowego - aktualne na dzień składania ofert. Zamawiający zgodnie z art. 22 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał takie osoby. 2.3. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - według załącznika nr 5, Zamawiający zgodnie z art. 22 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń. 2.4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali z należytą starannością co najmniej 2 zamówienia polegające na remoncie budynku, w tym jeden budynek użyteczności publicznej i o wartości każdej z wykazanych robót minimum 100 000,00 PLN, (słownie: sto tysięcy złotych zero groszy) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - według załącznika nr 7 - Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków jeśli wykaz będzie zawierał co najmniej 2 wykonane w/w roboty. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: 3.1. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ważną co najmniej w dniu składania ofert, 4. Inne wymagane dokumenty: 4.1. wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - załącznik nr 3, 4.2. zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4. 4.3. kosztorys ofertowy, 5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 9 ust. 1 pkt 1.2. i 1.4. składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty pkt 1 i 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy a pkt 3 nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 9 ust. 5 pkt 5.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strykow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta - Gminy Stryków, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, pok. 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta - Gminy Stryków, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, pok. 2 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.