eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Zp/341/26/08 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-28

Zakopane: Zp/341/26/08 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Numer ogłoszenia: 112438 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, fax 018 2020448.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zp/341/26/08 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań: 1.od skrzyżowania z ulicami: Grunwaldzką i M. Zająca do skrzyżowania z ul. Zamoyskiego - km 0+000,00 - km 0+639,37 obejmujące: etap A -przebudowę ul. Makuszyńskiego w Zakopanem na odcinku km 0+000,00- km 0+370,00. 2.Przebudowa ul. Makuszyńskiego w Zakopanem na odcinku od skrzyżowania z ulicami: Grunwaldzką i M. Zająca do skrzyżowania z ul. Zamoyskiego - km 0+000,00 - km 0+639,37 obejmujące: etap B - przebudowę ul. Makuszyńskiego w Zakopanem na odcinku km 0+370,00- km 0+639,37. 3.Przebudowa ul. Harenda w Zakopanem km 0+015,00-1+323,00, wraz z ciągiem pieszo jezdnym do cmentarza km 0+000,00- 0+236,00 obejmujące swoim zakresem: przebudowę ul. Harenda w Zakopanem km 0+015,00 - 0+551,00 wraz z ciągiem pieszo - jezdnym do cmentarza km 0+000,00 - 0+236,00. 4.Remont ulicy. Chłabówka Dolna w Zakopanem, na odcinku od km 0+760,00 do km 1+183,00. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zmianami

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają uprawnienia budowlane w specjalności lub zakresie wymaganej dla nadzorowania robót drogowych i należą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie pełnili funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego na co najmniej 3 zadaniach o zakresie podobnym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. przebudowy, remontu lub budowy drogi o długości nie mniejszej niż 1 km każda z wykonaniem nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych i chodników z kostki brukowej oraz przebudową lub zabezpieczeniem urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 1 do siwz 3. na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz ( należy wypełnić załącznik nr 4 do siwz) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie usług z którego będzie wynikało ,że pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego na co najmniej 3 zadaniach o zakresie podobnym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. przebudowy, remontu lub budowy drogi o długości nie mniejszej niż 1 km każda z wykonaniem nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych i chodników z kostki brukowej oraz przebudową lub zabezpieczeniem urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty ( np.: referencje) potwierdzające, że podane w wykazie usługi zostały wykonane należycie. 4.Wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 2 do siwz (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz) 5.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, także zakres wykonywanych przez nich czynności(należy wypełnić załącznik nr -5 do j siwz 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do nadzorowania drogowymi robotami budowlanymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zmian.) oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami) dla osób pełniących samodzielną funkcję techniczną w budownictwie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Urząd Miasta - Zamówienia publiczne- poniżej progów unijnych

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Rozwoju Lokalnego i Inwestycji pok. 9,10 Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Biuro zamówień publicznych pok. 8 Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: etap A -przebudowę ul. Makuszyńskiego w Zakopanem na odcinku km 0+000,00- km 0+370,00..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania- od skrzyżowania z ulicami: Grunwaldzką i M. Zająca do skrzyżowania z ul. Zamoyskiego - km 0+000,00 - km 0+639,37 obejmujące: etap A -przebudowę ul. Makuszyńskiego w Zakopanem na odcinku km 0+000,00- km 0+370,00. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zmianami).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: etap B - przebudowę ul. Makuszyńskiego w Zakopanem na odcinku km 0+370,00- km 0+639,37..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania-przebudowa ul. Makuszyńskiego w Zakopanem na odcinku od skrzyżowania z ulicami: Grunwaldzką i M. Zająca do skrzyżowania z ul. Zamoyskiego - km 0+000,00 - km 0+639,37 obejmujące: etap B - przebudowę ul. Makuszyńskiego w Zakopanem na odcinku km 0+370,00- km 0+639,37. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zmianami).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa ul. Harenda w Zakopanem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania-przebudowa ul. Harenda w Zakopanem km 0+015,00- 1+323,00, wraz z ciągiem pieszo jezdnym do cmentarza km 0+000,00- 0+236,00, obejmujące swoim zakresem: przebudowę ul. Harenda w Zakopanem km 0+015,00 - 0+551,00 wraz z ciągiem pieszo - jezdnym do cmentarza km 0+000,00 - 0+236,00. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zmianami).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont ulicy. Chłabówka Dolna w Zakopanem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania remont ulicy Chłabówka Dolna w Zakopanem, na odcinku od km 0+760,00 do km 1+183,00. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zmianami).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.