Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-28
Zakopane: Zp/341/26/08 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Numer ogłoszenia: 112438 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, fax 018 2020448.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zp/341/26/08 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań: 1.od skrzyżowania z ulicami: Grunwaldzką i M. Zająca do skrzyżowania z ul. Zamoyskiego - km 0+000,00 - km 0+639,37 obejmujące: etap A -przebudowę ul. Makuszyńskiego w Zakopanem na odcinku km 0+000,00- km 0+370,00. 2.Przebudowa ul. Makuszyńskiego w Zakopanem na odcinku od skrzyżowania z ulicami: Grunwaldzką i M. Zająca do skrzyżowania z ul. Zamoyskiego - km 0+000,00 - km 0+639,37 obejmujące: etap B - przebudowę ul. Makuszyńskiego w Zakopanem na odcinku km 0+370,00- km 0+639,37. 3.Przebudowa ul. Harenda w Zakopanem km 0+015,00-1+323,00, wraz z ciągiem pieszo jezdnym do cmentarza km 0+000,00- 0+236,00 obejmujące swoim zakresem: przebudowę ul. Harenda w Zakopanem km 0+015,00 - 0+551,00 wraz z ciągiem pieszo - jezdnym do cmentarza km 0+000,00 - 0+236,00. 4.Remont ulicy. Chłabówka Dolna w Zakopanem, na odcinku od km 0+760,00 do km 1+183,00. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zmianami
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają uprawnienia budowlane w specjalności lub zakresie wymaganej dla nadzorowania robót drogowych i należą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie pełnili funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego na co najmniej 3 zadaniach o zakresie podobnym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. przebudowy, remontu lub budowy drogi o długości nie mniejszej niż 1 km każda z wykonaniem nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych i chodników z kostki brukowej oraz przebudową lub zabezpieczeniem urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 1 do siwz 3. na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz ( należy wypełnić załącznik nr 4 do siwz) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie usług z którego będzie wynikało ,że pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego na co najmniej 3 zadaniach o zakresie podobnym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. przebudowy, remontu lub budowy drogi o długości nie mniejszej niż 1 km każda z wykonaniem nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych i chodników z kostki brukowej oraz przebudową lub zabezpieczeniem urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty ( np.: referencje) potwierdzające, że podane w wykazie usługi zostały wykonane należycie. 4.Wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 2 do siwz (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz) 5.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, także zakres wykonywanych przez nich czynności(należy wypełnić załącznik nr -5 do j siwz 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do nadzorowania drogowymi robotami budowlanymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zmian.) oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami) dla osób pełniących samodzielną funkcję techniczną w budownictwie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Urząd Miasta - Zamówienia publiczne- poniżej progów unijnych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Rozwoju Lokalnego i Inwestycji pok. 9,10 Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Biuro zamówień publicznych pok. 8 Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: etap A -przebudowę ul. Makuszyńskiego w Zakopanem na odcinku km 0+000,00- km 0+370,00..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania- od skrzyżowania z ulicami: Grunwaldzką i M. Zająca do skrzyżowania z ul. Zamoyskiego - km 0+000,00 - km 0+639,37 obejmujące: etap A -przebudowę ul. Makuszyńskiego w Zakopanem na odcinku km 0+000,00- km 0+370,00. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zmianami).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: etap B - przebudowę ul. Makuszyńskiego w Zakopanem na odcinku km 0+370,00- km 0+639,37..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania-przebudowa ul. Makuszyńskiego w Zakopanem na odcinku od skrzyżowania z ulicami: Grunwaldzką i M. Zająca do skrzyżowania z ul. Zamoyskiego - km 0+000,00 - km 0+639,37 obejmujące: etap B - przebudowę ul. Makuszyńskiego w Zakopanem na odcinku km 0+370,00- km 0+639,37. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zmianami).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa ul. Harenda w Zakopanem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania-przebudowa ul. Harenda w Zakopanem km 0+015,00- 1+323,00, wraz z ciągiem pieszo jezdnym do cmentarza km 0+000,00- 0+236,00, obejmujące swoim zakresem: przebudowę ul. Harenda w Zakopanem km 0+015,00 - 0+551,00 wraz z ciągiem pieszo - jezdnym do cmentarza km 0+000,00 - 0+236,00. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zmianami).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont ulicy. Chłabówka Dolna w Zakopanem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania remont ulicy Chłabówka Dolna w Zakopanem, na odcinku od km 0+760,00 do km 1+183,00. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zmianami).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Dostawa koszulek z nadrukiem do dalszej odsprzedaży
- Budowa przedszkola i żłobka przy ul. Sabały 10 w Zakopanem
- Opracowanie dokumentacji wykonawczej, w skład której wchodzi: projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, in. opracowania
- Przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów w oparciu o pomieszczenie kuchni wyposażonej w urządzenia i sprzęt wraz z zapleczem w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych na terenie gm. Kostrzyn wraz z budową zintegrowanego węzła przesiadkowego Gułtowy w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie- Etap II - część 2
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ""Modernizacja oczyszczalni ścieków w Terespolu"
- Kompl. odpłatne pełn. obow. insp. nadzoru inwes. nad robotami budo. podczas realizacji zadania pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla Osiedla Pomirki w miejscowości Złockie, gmina Muszyna"
- Modernizacja sali gimnastycznej oraz sali zebrań w Szkole Podstawowej Nr 3 w Sokółce
- Kompleksowy nadzór inwestorski na zadanie pn.: Budowa ul. Racławickiej nr 303114T w Skarżysku - Kamiennej
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.