Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-15
Wyszków: Modernizacja budynku biurowego przy ul. Aleja Róż 2 stanowiącego współwłasność Starostwa Powiatowego i Gminy Wyszków (2)
Numer ogłoszenia: 112437 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wyszków , Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7424201, faks 029 7424209.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku biurowego przy ul. Aleja Róż 2 stanowiącego współwłasność Starostwa Powiatowego i Gminy Wyszków (2).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. Wykonanie drenażu i odwodnienia budynku, 2. wykonanie kanalizacji deszczowej, 3. wykonanie kanalizacji sanitarnej, 4. wykonanie dodatkowych parkingów - 108 m2 5. szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 2000 zł (dwa tysiące złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, d) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, e) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych. f) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. I. Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona według formuły spełnia - nie spełnia, wyłącznie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w § 6. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nastąpi na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawcy dostarczą: 1. Wypełniony formularz oferty (według załączonego wzoru), 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Formularz nr 1, 3. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z przedmiarem robót. 4. Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych. Do wykazanych osób należy dołączyć informację, że osoba ta posiada wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych. Wg Formularz Nr 2. 5. Dowód wniesienia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiajacego pok. 116A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wyszkowie ul. Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Gospodarowanie wodami opadowymi oraz nasadzenia zieleni na terenie szkoły Podstawowej nr 4"
- (2) "Modernizacja Wyszkowskiego Ośrodka Kultury "HUTNIK" w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025"
- "Budowa drogi powiatowej nr 4408W na odcinku Długosiodło - Przetycz Włościańska".
- "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w jednostkach organizacyjnych gminy Wyszków".
- "Modernizacja toalet w Szkole Podstawowej nr 3 w Wyszkowie oraz w Szkole Podstawowej w Lucynowie" w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja toalet w szkołach podstawowych".
- Popra. jako. infrastrukt. Wyszkow. Ośrodka Kultury Hutnik w Wyszkowie etap II - moder. dachu budynku' w ramach zad. " Moder. dachu bud. WOK HUTNIK"
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót budowlanych w budynku Przychodni Rejonowo Specjalistycznej nr 10 przy ul. Hallera 5 w Sosnowcu - ETAP II"
- Remont balkonów budynku przy ulicy Rembeka 9/11 w Piotrkowie Trybunalskim
- Wykonanie robót remontowych wolnych lokali mieszkalnych (pustostanów) stanowiących własność Gminy Wrocław
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Lipusz
- Budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Skierniewice w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Skierniewice"
- Częściowy remont budynku "A" Wydziału Inżynierii Produkcji i Energetyki Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zlokalizowanego przy ul. Balickiej 116B w Krakowie - 2 zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.