eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinSprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi przy przebudowie mostu przez rz. Biała Łada w m. Wola Radzięcka w km 230+048 drogi krajowej Nr 74.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-20

Lublin: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi przy przebudowie mostu przez rz. Biała Łada w m. Wola Radzięcka w km 230+048 drogi krajowej Nr 74.
Numer ogłoszenia: 112334 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie , ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, faks 081 5349239, 5324467.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi przy przebudowie mostu przez rz. Biała Łada w m. Wola Radzięcka w km 230+048 drogi krajowej Nr 74..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi przy przebudowie mostu przez rz. Biała Łada w m. Wola Radzięcka w km 230+048 drogi krajowej Nr 74 swoim zakresem obejmuje nadzorowanie robót branży mostowej i drogowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 68.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2 000.00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 7.1. W postępowaniu mogą brać udział Konsultanci nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp oraz spełniający określone warunki udziału w postępowaniu. Wymagania określone w pkt 7.1. mają zastosowanie do wszystkich Konsultantów wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 7.2. Warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt. 1÷3 ustawy Pzp: 7.2.1. Potencjał kadrowy Konsultant dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji jakie zostaną im powierzone lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wymagania w zakresie doświadczenia i kwalifikacji oraz liczby osób na każdą wymienioną funkcję, jakie musza spełniać osoby, przedstawione przez Wykonawcę w Formularzu 3.2. są następujące: 1.Inspektor Nadzoru - branża mostowa - 1 osoba -min. 3 lata doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót mostowych na drogach klasy co najmniej G o podobnym charakterze i zakresie do niniejszego zamówienia 2.Inspektor Nadzoru -branż drogowa -1 osoba - min. 3 lata doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót drogowych na drogach klasy co najmniej G o podobnym charakterze i zakresie do niniejszego zamówienia 3.Inspektor Nadzoru - branża melioracyjna - 1 osoba - min. 2 lata doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót melioracyjnych a drogach klasy co najmniej G o podobnym charakterze i zakresie do niniejszego zamówienia Wartości robót budowlanych przypisanych w/w stanowiskom podane w innych walutach niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień odbioru ostatecznego. Jeden z Inspektorów będzie pełnił funkcję Inżyniera Rezydenta. 7.2.2. Doświadczenie Konsultanta Konsultant musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, że w tym okresie wykonał, zrealizował (zakończył) (jako Wykonawca lub Podwykonawca) - co najmniej 1 usługę polegającą na pełnieniu nadzoru nad kontraktem na wykonanie robót branży drogowej i mostowej, o podobnym charakterze i złożoności do przedmiotu niniejszego zamówienia, zrealizowanym na sieci dróg co najmniej klasy G (lub dróg o równoważnym statusie - w przypadku kontraktów zrealizowanych za granicą), z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że nadzory te zostały wykonane należycie (np. referencje). Wartości robót podane w innych walutach niż PLN należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień podpisania kontraktu, podając datę podpisania i kurs. 7.3. Informacja dla Konsultantów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) 7.3.1. W przypadku tych Konsultantów, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 7 IDK muszą spełniać łącznie. 7.3.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w punkcie 7 IDK, na zasadzie spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA PRZEZ KONSULTANTÓW WARUNKÓW 8.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt.1)-9) ustawy Pzp, Konsultanci winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 8.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.1 załączonego do niniejszej Instrukcji dla Konsultantów. 8.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Konsultant nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 7.2. niniejszej Instrukcji, Konsultanci winni przedłożyć następujące dokumenty: 8.1.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Konsultant i które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2 (Potencjał kadrowy) i załącznika do tego formularza. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 7.2.1. IDK. W przypadku, gdy Konsultant wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 8.1.2. Informację o doświadczeniu Konsultanta (Doświadczenie zawodowe), zgodną z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2. niniejszej Instrukcji dla Konsultantów. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji nadzory zostały wykonane należycie (np. referencje). 8.3. Jeżeli Konsultant ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 8.1.2. i 8.1.3 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 8.4. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.3. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 8.1.2. - 8.1.3. 8.5. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Konsultantów warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Konsultanta. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Konsultanta. 8.6. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Konsultantów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt 8.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Konsultantów; b) dokumenty wymienione w pkt 8.1.2. - 8.1.3. albo odpowiadające im określone w pkt 8.3., powinny być złożone przez każdego Konsultanta; c) dokumenty wymienione w pkt 8.2. mogą dotyczyć dowolnego spośród Konsultantów składających wspólną ofertę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej zamawiającego lub po uprzednim złożeniu pisemnego wniosku za zaliczeniem pocztowym za cenę 30PLN..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Lublinie przy ul. Ogrodowej 21,w pokoju nr 55. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 124 o godz. 11:15..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wymaga, aby czas pełnionego nadzoru inwestorskiego trwał 68 miesięcy w tym: a) 8 miesięcy począwszy od daty rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy wyznaczonej w poleceniu wydanym przez Kierownika Projektu, do rozliczenia Kontraktu na roboty budowlane i ostatecznego odbioru robót. b) w okresie gwarancyjnym Kontraktu na roboty budowlane tj. 60 miesięcy od daty odbioru ostatecznego robót..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.