Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-20
Lublin: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi przy przebudowie mostu przez rz. Biała Łada w m. Wola Radzięcka w km 230+048 drogi krajowej Nr 74.
Numer ogłoszenia: 112334 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie , ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, faks 081 5349239, 5324467.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi przy przebudowie mostu przez rz. Biała Łada w m. Wola Radzięcka w km 230+048 drogi krajowej Nr 74..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi przy przebudowie mostu przez rz. Biała Łada w m. Wola Radzięcka w km 230+048 drogi krajowej Nr 74 swoim zakresem obejmuje nadzorowanie robót branży mostowej i drogowej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 68.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 2 000.00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 7.1. W postępowaniu mogą brać udział Konsultanci nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp oraz spełniający określone warunki udziału w postępowaniu. Wymagania określone w pkt 7.1. mają zastosowanie do wszystkich Konsultantów wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 7.2. Warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt. 1÷3 ustawy Pzp: 7.2.1. Potencjał kadrowy Konsultant dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji jakie zostaną im powierzone lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wymagania w zakresie doświadczenia i kwalifikacji oraz liczby osób na każdą wymienioną funkcję, jakie musza spełniać osoby, przedstawione przez Wykonawcę w Formularzu 3.2. są następujące: 1.Inspektor Nadzoru - branża mostowa - 1 osoba -min. 3 lata doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót mostowych na drogach klasy co najmniej G o podobnym charakterze i zakresie do niniejszego zamówienia 2.Inspektor Nadzoru -branż drogowa -1 osoba - min. 3 lata doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót drogowych na drogach klasy co najmniej G o podobnym charakterze i zakresie do niniejszego zamówienia 3.Inspektor Nadzoru - branża melioracyjna - 1 osoba - min. 2 lata doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót melioracyjnych a drogach klasy co najmniej G o podobnym charakterze i zakresie do niniejszego zamówienia Wartości robót budowlanych przypisanych w/w stanowiskom podane w innych walutach niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień odbioru ostatecznego. Jeden z Inspektorów będzie pełnił funkcję Inżyniera Rezydenta. 7.2.2. Doświadczenie Konsultanta Konsultant musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, że w tym okresie wykonał, zrealizował (zakończył) (jako Wykonawca lub Podwykonawca) - co najmniej 1 usługę polegającą na pełnieniu nadzoru nad kontraktem na wykonanie robót branży drogowej i mostowej, o podobnym charakterze i złożoności do przedmiotu niniejszego zamówienia, zrealizowanym na sieci dróg co najmniej klasy G (lub dróg o równoważnym statusie - w przypadku kontraktów zrealizowanych za granicą), z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że nadzory te zostały wykonane należycie (np. referencje). Wartości robót podane w innych walutach niż PLN należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień podpisania kontraktu, podając datę podpisania i kurs. 7.3. Informacja dla Konsultantów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) 7.3.1. W przypadku tych Konsultantów, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 7 IDK muszą spełniać łącznie. 7.3.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w punkcie 7 IDK, na zasadzie spełnia-nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA PRZEZ KONSULTANTÓW WARUNKÓW 8.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt.1)-9) ustawy Pzp, Konsultanci winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 8.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.1 załączonego do niniejszej Instrukcji dla Konsultantów. 8.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Konsultant nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 7.2. niniejszej Instrukcji, Konsultanci winni przedłożyć następujące dokumenty: 8.1.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Konsultant i które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2 (Potencjał kadrowy) i załącznika do tego formularza. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 7.2.1. IDK. W przypadku, gdy Konsultant wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 8.1.2. Informację o doświadczeniu Konsultanta (Doświadczenie zawodowe), zgodną z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2. niniejszej Instrukcji dla Konsultantów. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji nadzory zostały wykonane należycie (np. referencje). 8.3. Jeżeli Konsultant ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 8.1.2. i 8.1.3 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 8.4. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.3. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 8.1.2. - 8.1.3. 8.5. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Konsultantów warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Konsultanta. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Konsultanta. 8.6. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Konsultantów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt 8.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Konsultantów; b) dokumenty wymienione w pkt 8.1.2. - 8.1.3. albo odpowiadające im określone w pkt 8.3., powinny być złożone przez każdego Konsultanta; c) dokumenty wymienione w pkt 8.2. mogą dotyczyć dowolnego spośród Konsultantów składających wspólną ofertę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej zamawiającego lub po uprzednim złożeniu pisemnego wniosku za zaliczeniem pocztowym za cenę 30PLN..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Lublinie przy ul. Ogrodowej 21,w pokoju nr 55. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 124 o godz. 11:15..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wymaga, aby czas pełnionego nadzoru inwestorskiego trwał 68 miesięcy w tym: a) 8 miesięcy począwszy od daty rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy wyznaczonej w poleceniu wydanym przez Kierownika Projektu, do rozliczenia Kontraktu na roboty budowlane i ostatecznego odbioru robót. b) w okresie gwarancyjnym Kontraktu na roboty budowlane tj. 60 miesięcy od daty odbioru ostatecznego robót..
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- "Usługa wdrożenia i utrzymywania obsługi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Dostawa 4 szt. nowych mobilnych przyczep socjalnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie
- Świadczenie usług pocztowych, w tym usług pocztowych o charakterze powszechnym na rzecz Zamawiającego w zakresie przesyłek w formacie od S do L
- Usługa wykonania przeglądów, serwisu, konserwacji i bieżącego utrzymania 7 agregatów prądotwórczych łącznie z układami SZR'ów Socomec Atys M 6e
- Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r. - koszule
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funk.Inspekt.Nadzoru Inwestorsk.nad realizacją zad. "Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Gł-zach oraz budowa ścieżki pieszo- row. w m.Bodzanów, - w systemie "zapr. i wyb."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych elektrycznych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





