Ogłoszenie z dnia 2017-01-19
Ogłoszenie nr 11232 - 2017 z dnia 2017-01-19 r.
Warszawa: Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich dla Centrum Usług Logistycznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 356892
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Logistycznych, krajowy numer identyfikacyjny
142732546, ul.
ul. Słoneczna
37,
00-789
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
+48226013329, faks
+48226015011, e-mail
sekretariat@cul.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.cul.com.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.cul.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja gospodarki budżetowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich dla Centrum Usług Logistycznych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):79/WA/PN/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich dla Centrum Usług Logistycznych z podziałem na 5 niżej wymienionych części: Część nr 1- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich dla jednostek CUL położonych w Szklarskiej Porębie: OSW "OLIMP - RETRO" przy ul. 1-go Maja 64, OSW "OLIMP" przy ul. 1-go Maja 62, OSW "RZEMIEŚLNIK" przy ul. Górnej w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1A do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 1; Część nr 2- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich dla jednostki CUL w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1B do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 2 do niżej wymienionych obiektów: - Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich dla jednostki CUL położonej w Ustce: OSW USTKA UROCZYSKO, adres Ustka - Uroczysko, - Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich dla jednostki CUL położonej w Juracie: OSW "KAPER" w Juracie przy ul. Mestwina 45. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zapotrzebowanie ilościowe jest określone w formularzu stanowiącym załącznik nr 1A-1B do formularza oferty w rozbiciu na poszczególne lokalizacje.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
15500000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich dla Centrum Usług Logistycznych |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Brak przedłożenia wymaganego dokumentu w formie wskazanej w SIWZ w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z niespełnieniem przez Wykonawcę warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu co skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp; Zgodnie z treścią art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp "Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie został zaproszony do negocjacji lub złożenia ofert wstępnych albo ofert, lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia ". Instytucja uzupełniania dokumentów służy jednemu z podstawowych celów ustawy Prawo zamówień publicznych, jakim jest wybór najkorzystniejszej oferty. Pozwala ona wykonawcom na uzyskanie przysłowiowej drugiej szansy w sytuacji, gdy np. zapomnieli oni o przedłożeniu wymaganego dokumentu. Żądanie uzupełnienia dokumentów jest obowiązkiem zamawiającego, którego zaniechanie stanowi naruszenie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Uzupełnienie lub złożenie wyjaśnień musi nastąpić w uprzednio wyznaczonym przez zamawiającego terminie. Nie można bowiem zaakceptować sytuacji, że wykonawcy będą samodzielnie, bez żadnych ograniczeń czasowych, uzupełniać dokumenty złożone wraz z ofertą bądź składać wyjaśnienia. Wyznaczanie terminów przez zamawiającego - i ich przestrzeganie - nie jest wyrazem bezcelowego formalizmu, ale porządkuje prowadzoną procedurę i gwarantuje wykonawcom zasady chroniące uczciwą konkurencję i równe traktowanie. W związku z powyższym Zamawiający odrzuca oferty w/w Wykonawców w części nr 1 na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp: "Wykonawca odrzuca ofertę jeżeli została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert". Mając na uwadze powyższe, Zamawiający unieważnił postępowanie w części nr 1 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich dla Centrum Usług Logistycznych |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT113960 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 119463.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





