Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-20
Opole: Zamiatanie ulic dróg krajowych na terenie Rejonu w Kluczborku GDDKiA w okresie do 30.04.2010 r.
Numer ogłoszenia: 112264 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamiatanie ulic dróg krajowych na terenie Rejonu w Kluczborku GDDKiA w okresie do 30.04.2010 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zamiatanie ulic dróg krajowych na terenie Rejonu w Kluczborku GDDKiA w okresie do 30.04.2010 r. 1. Zamówienie obejmuje: Zamiatanie jezdni, utwardzonych poboczy, opasek bezpieczeństwa, chodników i ścieżek rowerowych, chemiczne usuwanie chwastów z powierzchni utwardzonych. Zakres zamówienia - powierzchnie i obiekty objęte zamówieniem: zamiatanie 48.000 mb jezdni, 2.600 mb opasek bezpieczeństwa, 28.000 m2 chodników. Zamówieniem objęte są wszyskie odcinki uliczne i półuliczne w ciagu dróg krajowych na terenie Rejonu w Kluczborku: DK 11 Kostów - Sieraków - w granicach woj. opolskiego, km 466+309 ÷ 522+306; DK 42 Wołczyn (Rynek) - Jaworzno (gr. woj. opolskiego), km 21+819 ÷ 73+197; DK 43 Dalachów - Julianpol - w granicach woj. opolskiego, km 16+026 ÷ 23+261; DK 45 Bierdzany (#494) - Wierzbie (gr. woj. opolskiego), km 130+472÷ 163+978; 2. Inne istotne elementy zamówienia. Rozliczenie następować będzie każdorazowo za usługi wykonane zgodnie z Warunkami Realizacji Usług, wg cen jednostkowych podanych w kosztorysie ofertowym, na podstawie faktur wystawionych przez wykonawcę. Szczegółowy opis, zakres i warunki wykonania usługi zawarte są w ST - WRU. Zamawiający w zależności od stanu zanieczyszczenia pasa drogowego, może zwiększyć lub zmniejszyć zakres, krotność przewidywanych sprzątań jak również może zmienić odcinki przewidziane do sprzątania. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia w zakresie zamiatania jezdni i chodników w ramach wiosennego porządkowania dróg..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00 - 90.21.10.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy - nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp , w tym spełniający warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 tj.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp: 2.1. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: a) Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonywaniu usług o podobnym charakterze, polegających na zamiataniu ulic w ciągach dróg publicznych, i wykazać się wykonaniem takich uslug w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, rozumianym jako zawarcie i wykonanie /wykonywanie jednej umowy o wartości minimum 20.000 zł wraz z potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie, b) Wykonawca musi dysponować zamiatarką samojezdną, z pojemnikiem o objętości min. 1 m3, przeznaczoną do zamiatania ulic lub placów. 2.2. Znajdowanie się w sytuacji ekonomiczno-finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a) Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 50 000,00 zł 3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 7.2. IDW muszą spełniać łącznie. 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 8 IDW, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 7.2. IDW Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1. Wykaz wykonanych (lub wykonywanych) w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania usług o podobnym charakterze, polegających na zamiataniu ulic w ciągach dróg publicznych, wraz z potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie, zgodny z treścią formularza 3.2. 2.2. Wykaz sprzętu wymaganego do wykonania zamówienia, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, potwierdzający spełnienie warunku w zakresie potencjału technicznego, o którym mowa w pkt 7.2.2 IDW - na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie sprzęt, którym będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego sprzętu. 2.3. Polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż określono w warunku udziału w zakresie ubezpieczenia - pkt 7.2.1. IDW 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to składa odpowiednie dokumenty z uwzględnieniem postanowień Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 78 , poz. 605 wraz ze zmianami) 4. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 5. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenie wymienione w pkt 8.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; - dokumenty wymienione w pkt 8.1.2., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; - dokumenty wymienione w pkt 8.2. mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę. 6. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wraz z ofertą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w terminie 3 dni..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole/-->zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad,
Rejon w Kluczborku, ul. Dworcowa 2, 46-200 Kluczbork
I piętro pok. nr 16 (sekretariat)
tel. 0-77 418 25 35, fax. 0-77 418 22 55.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 10:20, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Rejon w Kluczborku, ul. Dworcowa 2, 46-200 Kluczbork I piętro pok. nr 16 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: jednostka zamawiającego prowadząca postępowanie: Rejon w Kluczborku, ul. Dworcowa 2, 46-200 Kluczbork tel. 0-77 418 25 35, fax. 0-77 418 22 55 rdkkluczbork@opole.gddkia.gov.pl;.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- Dostawa wraz z montażem zabezpieczeń techniczno-ochronnych w Oddziale Zewnętrznym w Opolu Aresztu Śledczego w Opolu
- Zakup serwera na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Opolu w budynku przy ul. 1 Maja 29
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz odbiór tablic rejestracyjnych ....
- Wykonanie działań ochronnych w rezerwatach przyrody Gogolińskie Gniewosze, Lesisko i Srebrne Źródła - II termin.
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





