eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › usługa drukowania i dostawa periodyku prawniczego pt. Prokuratura i Prawo" wraz z dodatkiem "Orzecznictwo Sądu Najwyższego, Sądów Apelacyjnych, Naczelnego Sądu Administracyjnego i Trybunału Konstytucyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-01

POZYCJA 11217

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: usługa drukowania i dostawa periodyku prawniczego pt. Prokuratura i Prawo" wraz z dodatkiem "Orzecznictwo Sądu Najwyższego, Sądów Apelacyjnych, Naczelnego Sądu Administracyjnego i Trybunału Konstytucyjnego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ministerstwo Sprawiedliwości, do kontaktów: Paulina Gecyngier, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5212697, fax 022 6289785, e-mail: Gecyngier@ms.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ms.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Ministerstwo Sprawiedliwości, Sekretariat Biura Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości - pokój 15, Paulina Gecyngier, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5212697, fax 022 6289785, e-mail: Gecyngier@ms.gov.pl, www.ms.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Resort Wymiaru Sprawiedliwości. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa drukowania i dostawa periodyku prawniczego pt. "Prokuratura i Prawo" wraz z dodatkiem Orzecznictwo Sądu Najwyższego, Sądów Apelacyjnych, Naczelnego Sądu Administracyjnego i Trybunału Konstytucyjnego 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 15. Główne miejsce świadczenia usług: Prokuratura Apelacyjna w: Białymstoku 15-214, ul. Mickiewicza 5 Gdańsku 80-853, ul. Wały Jagiellońskie 38 Katowicach 40-042, ul. Wita Stwosza 31 Krakowie 31-553, ul. Cystersów 18 Lublinie 20-950, ul. Okopowa 2a Łodzi 90-950, ul. Piotrkowska 151 Poznaniu 60-829, ul. Roosevelta 18 Rzeszowie 35-001, ul. Piłsudskiego 28 Szczecinie 70-952, ul. Stoisława 6 Warszawie 00-951, ul. Krakowskie Przedmieście 25 Wrocławiu 50-044, ul. Piłsudskiego 15/17. MINISTERSTWO SPRAWIEDLIWOŚCI Warszawa 00-950, Al. Ujazdowskie 11. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania i dostawa periodyku prawniczego pt. "Prokuratura i Prawo" (zwanego dalej w skrócie "PiPr") wraz z dodatkiem "Orzecznictwo Sądu Najwyższego, Sądów Apelacyjnych, Naczelnego Sądu Administracyjnego i Trybunału Konstytucyjnego" (zwanego dalej w skrócie OSNPK), wydawanego przez Ministerstwo Sprawiedliwości - Prokuraturę Krajową. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.11.00.00 - Usługi w zakresie drukowania książek Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania i dostawa periodyku prawniczego pt. "Prokuratura i Prawo" (zwanego dalej w skrócie "PiPr") wraz z dodatkiem "Orzecznictwo Sądu Najwyższego, Sądów Apelacyjnych, Naczelnego Sądu Administracyjnego i Trybunału Konstytucyjnego" (zwanego dalej w skrócie "OSNPK), wydawanego przez Ministerstwo Sprawiedliwości - Prokuraturę Krajową, zgodnie z minimalnymi wymaganiami dotyczącymi przedmiotu zamówienia i jego realizacji, określonymi w SIWZ. 2. Usługa drukowania i dostawa niniejszego przedmiotu zamówienia obejmuje: 5.1. pobranie przez wykonawcę na własny koszt materiałów (klatek) od Instytutu Ekspertyz Sądowych w Krakowie, 31-033 Kraków, ul. Westerplatte 9; 5.2. wykonanie blach na podstawie otrzymanych klatek wnętrz; 5.3. naświetlanie okładki: gotowe do naświetlania materiały na okładki będą dostarczane przez zamawiającego wybranemu wykonawcy w wersji elektronicznej (np. pocztą elektroniczną albo przesyłką pocztową, jako pliki nagrane na CDR); koszty ewentualnego nagrywania płyt CDR i ich przesyłki pocztą będzie ponosić wybrany wykonawca; 5.4. drukowanie z wykorzystaniem surowców wykonawcy; 5.5. oprawianie; 5.6. pakowanie; 5.7. ekspediowanie według rozdzielnika do 11 prokuratur apelacyjnych i Ministerstwa Sprawiedliwości, stanowiącego Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy, będącego Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia powinno nastąpić w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia gotowości przez zamawiającego do pobrania materiałów, przy czym o terminie tym zamawiający zawiadomi wykonawcę telefonicznie i potwierdzi faksem. 4. Cykl wydawania periodyku: miesięcznik. 5. Nakład periodyku: 8.1. PiPr - 3500 egz.; 8.2. OSNPK - 3500 egz. 6. Format periodyku: 9.1. PiPr - B5 (oznacza wymiary 240 mm x 165 mm); 9.2. OSNPK - A5 (oznacza wymiary 145 mm x 205 mm). 7. Objętość periodyku: 10.1. PiPr - 180 stron (czcionka bezszeryfowa, rozmiar: 10,5 punktu); 10.2. OSNPK - 70 stron (czcionka bezszeryfowa, rozmiar: 8,5 punktu). Doświadczenie zamawiającego pokazuje, że objętość periodyku w każdym kolejnym miesiącu może ulegać zmianie ze względu na zwiększenie liczby stron w periodyku jak i zmniejszenie liczby stron w periodyku. 8. Papier ilustrowany III klasy - oznaczający papier offset o gramaturze minimum 80g/m kw. klasa III (wnętrze), karton 220 jednostronnie powlekany (okładka). 9. Wnętrz czasopisma: czarno-białe. 10. Okładka czasopisma: 13.1. PiPr - kolorowa 4+0, foliowana, błyszcząca; 13.2. OSNPK - kolorowa 4+0, foliowana, błyszcząca. 11. Oprawa czasopisma: 14.1. PiPr - klejona (z grzbietem); 14.2. OSNPK - zeszytowa (szycie tradycyjną zszywką - drutem). 12. Wymienione tytuły mają nadany numer ISSN: 15.1. PiPr - ISSN 1233-2577; 15.2. OSNPK - ISSN 1233-2690. Wymagany termin wykonania zamówienia: 3 lata (36 miesięcy) od podpisania umowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy. Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ; 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca "spełnia" albo "nie spełnia" poszczególne warunki; 3) Na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy, zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - w załączeniu druk do ewentualnego wykorzystania (Formularz - Załącznik nr 2 do SIWZ). Oryginał oświadczenia podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2a) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania wykonawcy wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3 niniejszego Rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie wymaganych dokumentów w innym języku niż język polski bez stosownego tłumaczenia. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 7. Zarówno wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym jak i ich tłumaczenia wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie oryginału lub w formie kopii dokumentu (dokumentów), poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2007 godzina 13:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.02.2007, godzina 14:00, Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa - sala konferencyjna nr 501.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.