Og³oszenie z dnia 2007-07-04
Burzenin: Dowóz dzieci z terenu Gminy Burzenin do Szko³y Podstawowej w Burzeninie i Szko³y Podstawowej w Waszkowskiem oraz do Publicznego Gimnazjum w Burzeninie w roku szkolnym 2007/2008, 2008/2009, 2009/2010.
Numer og³oszenia: 112062 - 2007; data zamieszczenia: 04.07.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Gminy Burzenin, ul. Sieradzka 1, 98-260 Burzenin, woj. ³ódzkie, tel. 043 8214095, fax 042 8214095.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: ugburzenin@home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dowóz dzieci z terenu Gminy Burzenin do Szko³y Podstawowej w Burzeninie i Szko³y Podstawowej w Waszkowskiem oraz do Publicznego Gimnazjum w Burzeninie w roku szkolnym 2007/2008, 2008/2009, 2009/2010..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dowóz dzieci z terenu Gminy Burzenin do Szko³y Podstawowej w Burzeninie i Szko³y Podstawowej w Waszkowskiem oraz do Publicznego Gimnazjum w Burzeninie w roku szkolnym 2007/2008, 2008/2009, 2009/2010.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.30.00 - Us³ugi transportowe dla ograniczonej grupy klientów1 Kod CPV wg s³ownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zwolniony jest z wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1)Posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ 2)Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3)Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia 4)Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia. Ocena w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formu³± (spe³nia - nie spe³nia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, ¿e w/w warunki wykonawca spe³ni³
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1)o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków z art. 22 - Prawo zamówieñ publicznych, 2)aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 3)dokument (koncesjê) uprawniaj±cy do przewozu osób, 4)o¶wiadczenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, 5)o¶wiadczenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, 6)o¶wiadczenie, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, lub ¿e uzyska³ zgodê na odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci albo o¶wiadczenie, ¿e zosta³o wstrzymane w ca³o¶ci wykonania decyzji organu podatkowego (na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SIWZ), 7)o¶wiadczenie, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub ¿e uzyska³ zgodê na odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci (na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SIWZ), 8)wykaz osób i podmiotów, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci, 9)Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6 ppkt 2) SIWZ, sk³ada dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e: a)Nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci b)Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie c)Nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. Dokumenty, o których mowa w lit. a i c powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a dokument, o których mowa w lit. b powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugburzenin@home.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy Burzenin 98-260 Burzenin ul. Sieradzka 1.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Gminy Burzenin 98-260 Burzenin ul. Sieradzka 1 pokój nr 4.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów z niepe³nosprawno¶ciami wraz z zapewnieniem opieki
- Dowóz dzieci niepe³nosprawnych do szkó³ i placówek o¶wiatowych wraz z opiek± w roku szkolnym 2025/2026
- Wykonywanie us³ugi przewozu zw³ok i szcz±tków ludzkich na zlecenie prokuratur okrêgu zamojskiego w roku 2025 i 2026
- ¦WIADCZENIE US£UGI TRANSPORTU MEDYCZNEGO PACJENTÓW SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
- Dowo¿enie dzieci niepe³nosprawnych wraz z opiek± z terenu Gminy Kêty do placówek o¶wiatowych w roku szkolnym 2025/2026 - III czê¶ci
- Dowóz uczniów do szkó³ na terenie Gminy Dydnia oraz z Ulucza do Szko³y Podstawowej w Dobrej (Gmina Sanok) w roku szkolnym 2025/2026 - na podstawie zakupu biletów miesiêcznych
wiêcej: (1) Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.