eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SianówPrzebudowa zagrody SL w Sianowie, przy ulicy Łubuszan 39, działka nr 766 Nr sprawy - SA-2710-05/08



Ogłoszenie z dnia 2008-05-28

Sianów: Przebudowa zagrody SL w Sianowie, przy ulicy Łubuszan 39, działka nr 766 Nr sprawy - SA-2710-05/08
Numer ogłoszenia: 112028 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Karnieszewice, Trawica 8A, 76-004 Sianów, tel. 094 3185227, 3185228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rdlp.szczecinek.pl/karnieszewice

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jedn.org.nie posiadająca osobowości prawnej zarządzająca mieniem skarbu państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa zagrody SL w Sianowie, przy ulicy Łubuszan 39, działka nr 766 Nr sprawy - SA-2710-05/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane - Przebudowa zagrody SL w Sianowie, przy ulicy Łubuszan 39, działka nr 766 - roboty ogólnobudowlane - przemurowanie części ścianek działowych, wymiana podłóg i posadzek, naprawa - uzupełnienie i wykonanie nowych tynków wewnętrznych (w tym gładzi gipsowych) i okładzin z glazury, wymiana stolarki otworowej, malowanie ścian i sufitów, ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem, uzupełnienie i naprawa obróbek blacharskich, naprawa pokrycia dachowego z blachy powlekanej - roboty instalacyjne sanitarne ( częściowa wymiana i przebudowa instalacji wod. kan. oraz urządzeń i armatury, przebudowa instalacji c.o. z kotłem na paliwo stałe ), przebudowa instalacji kanalizacyjnej zewnętrznej oraz kanalizacji deszczowej - wymiana instalacji elektrycznych wraz z osprzętem Szczegółowy opis i zakres ilościowy robót został określony w PROJEKCIE BUDOWLANYM przebudowy i remontu leśniczówki oraz PRZEDMIARZE ROBÓT stanowiącymi załączniki do niniejszej specyfikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w kwocie 5.000,00 złotych 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy : 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - roboty budowlane ( profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia ) 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.zobowiążą się do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres co najmniej 36 miesięcy od daty odbioru końcowego 6.wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat wykonali roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ·w celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności, wykonawca złoży stosowne oświadczenie oraz aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert potwierdzające uprawnienia do wykonywania działalności, czynności w zakresie objętym zamówieniem ( w przypadku określonym w art. 23 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych dodatkowo umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie ) ·w celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, złoży stosowne oświadczenie ( wymagane załączenie kserokopii odpowiednich uprawnień budowlanych kierownika robót, kwalifikacji monterów instalacji elektrycznych i sanitarnych, itp. ) ·wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje, opinie ) ·w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędny potencjał techniczny złoży stosowne oświadczenie wraz z wykazem posiadanego sprzętu ·zobowiązanie się do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres co najmniej 36 miesięcy od daty odbioru końcowego ( roboty budowlane ) ·oświadczenie , że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ·oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. ·oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne ZUS ·oświadczenie o nie zaleganiu z zobowiązaniami z tytułu podatków w Urzędzie Skarbowym

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rdlp.szczecinek.pl/karnieszewice

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NADLEŚNICTWO KARNIESZEWICE z siedzibą w Trawicy 8A, 76-004 Sianów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2008 godzina 10:30, miejsce: NADLEŚNICTWO KARNIESZEWICE z siedzibą w Trawicy 8A, 76-004 Sianów (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.