eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Pełnienie funkcji Menadżera Projektu podczas realizacji Projektu pn.Modelowy Przygraniczny Ośrodek Turystyki Aktywnej, Sportu i Rekreacji w Zamościu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-04

Zamość: Pełnienie funkcji Menadżera Projektu podczas realizacji Projektu pn.Modelowy Przygraniczny Ośrodek Turystyki Aktywnej, Sportu i Rekreacji w Zamościu.
Numer ogłoszenia: 111837 - 2007; data zamieszczenia: 04.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zamościu, ul. Królowej Jadwigi 8, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6386011, fax 084 6386011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.zamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: komunalny zakład budżetowy Miasta Zamość.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Menadżera Projektu podczas realizacji Projektu pn.Modelowy Przygraniczny Ośrodek Turystyki Aktywnej, Sportu i Rekreacji w Zamościu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zakres przewidywanych prac remontowo - budowlanych, nad którymi nadzór pełnił będzie Menadżer Projektu i obejmuje: 1.likwidację istniejącego kompleksu basenu otwartego z brodzikami dal dzieci; 2.budowę kortów i boisk ze sztuczną nawierzchnią wraz z wielofunkcyjną pneumatyczną salą sportową ( balonem ); 3.budowę budynku zaplecza szatniowo - sanitarnego dla stadionu lekkoatletycznego wraz z funkcjami towarzyszącymi; 4.budowę otwartego zadaszenia trybuny wschodniej; 5.remont korony stadionu wraz z wykonaniem oświetlenia boiska; 6.budowę hotelu i pływalni z łącznikiem pieszym połączonym z istniejącym budynkiem biurowym; 7.remont i modernizację istniejących obiektów dużej hali sportowej i towarzyszącego budynku biurowego; 8.budowę wielofunkcyjnego budynku szatniowo - sanitarnego obsługującego sztuczne boiska pod balonem oraz projektowane baseny otwarte; 9.budowę kompleksu rekreacyjnego w zachodniej części terenu objętego projektem , w tym basenów otwartych ( oczek wodnych ), boiska do piłki plażowej, traktów pieszych z placami, placu zabaw ze stokiem do jazdy na sankach; 10.budowę budynku techniczno - warsztatowego; 11.budowę wielofunkcyjnego budynku z zapleczem szatniowo - sanitarnym i pasażem handlowo - usługowym w tym remontu i modernizacji istniejącego budynku filtrowni wraz ze zmianą sposobu użytkowania na salę do ćwiczeń wspinaczki; 12.budowę zaplecza sanitarnego dla części trybuny kibiców przyjezdnych; 13.budowę boiska piłkarskiego z nawierzchnią sztuczną oraz torów łuczniczych; 14.remont i wykonanie nowych nawierzchni dróg jezdnych i parkingów; 15.remont i wykonanie chodników i placów; 16.remont i budowę nowych odcinków ogrodzenia dla wszystkich terenów objętych projektem; 17.wprowadzenie alternatywnych źródeł energii dla istniejącego krytego basenu pływackiego. Cały obszar planowanej inwestycji objęty jest ochroną konserwatorską.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.41.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 14.000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wyszczególnionych w art 45 ust. 6. Ustawy Prawo zamówień publicznych: - w pieniądzu; - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - w gwarancjach bankowych; - w gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego w Banku PKO BANK POLSKI S.A. O/Zamość, nr - 73 1020 5356 0000 1402 0059 8722 przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez oferenta. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art.46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych i okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych a w szczególności : poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art.46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wadium wniesione w formie poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art.46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zamościu, Ul. Królowej Jadwigi 8, 22-400 Zamość, pokój nr 3 w godzinach pracy kasy /8.00-14.00./..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 pzp, oraz nie podleganie wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1, 2, a w szczególności spełnianie następujących wymagań: 1.1.posiadanie uprawnień do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, 1.2.dysponuje osobami osób posiadającymi odpowiednie uprawnienia w specjalnościach: - Inżynier Kontraktu (kierownik zespołu) powinien posiadać udokumentowane doświadczenie w pełnieniu funkcji Menadżera Projektu lub Inżyniera Kontraktu na co najmniej dwóch kontraktach budowlanych finansowanych zgodnie ze standardami UE oraz udokumentowane doświadczenie w nadzorowaniu robót przy obiektach zabytkowych ( strefa ochrony konserwatorskiej ). - inspektor nadzoru robót ogólnobudowlanych, - inspektor nadzoru robót sanitarnych, - inspektor nadzoru robót drogowych, - inspektor nadzoru robót elektrycznych i telekomunikacyjnych, - inspektor nadzoru robót konserwatorskich; - inspektor nadzoru prac archeologicznych; - inspektor ds. rozliczeń W przypadku inspektorów nadzoru wymagane jest posiadanie: - odpowiednich uprawnień budowlanych; - co najmniej 5 letniego doświadczenie w prowadzeniu nadzorów budowlanych od momentu uzyskania stosownych uprawnień; - co najmniej 3 letnie doświadczenie przy realizacji obiektów zabytkowych lub wykaz obiektów zabytkowych z opisem zakresu robót ( co najmniej 3 obiekty ) poświadczony przez odpowiedni organ nadzoru konserwatorskiego. Inspektor ds. rozliczeń musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie rozliczania inwestycji budowlanych realizowanych w oparciu o standardy UE. Menedżer Projektu zobowiązany jest wykazać po jednej osobie na stanowiska: kierownika zespołu, inspektorów nadzoru branż: ogólnobudowlanej, sanitarnej, drogowej, elektrycznej i telekomunikacyjnej oraz inspektora ds. rozliczeń oraz po jednej osobie z pozostałego personelu. 1.3.wykazanie się doświadczeniem w pełnieniu samodzielnie funkcji Menedżera Projektu dla co najmniej dwóch inwestycji o min. wartości 10.000.000,00 zł brutto każda, realizowanych zgodnie ze standardami UE, wg. jednej z procedur: FIDIC, DIS, Practical Guide to PHARE, ISPA & SAPARD contract procedures. 1.4. wykazania się minimalnym obrotem w wysokości min. 2,0 mln zł, łącznie w ostatnich 3 latach obrotowych (2004, 2005, 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 1.5.posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej sześciocyfrową, 1.6.dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na łączną kwotę sześciocyfrową, wartości umowy na świadczenie usług Menedżera Projektu. 1.7. wykazanie się nie zaleganiem z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne Uwaga: W przypadku składania oferty wspólnej wymagane warunki muszą spełniać partnerzy łącznie. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez oferentów dokumenty i oświadczenia. 2.1. Oferenci, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia spełniające wymagane warunki zostaną dopuszczeni do badania i oceny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu (według zał. Nr 4 do SIWZ), Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie Menedżer Projektu zamierza powierzyć podwykonawcom (według zał. Nr 4 do SIWZ). 2. W celu potwierdzenia, że oferent posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r.- Prawo zamówień publicznych, należy złożyć, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta, następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1. pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Udokumentowanie wiedzy i kwalifikacji zawodowych osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia tj. załączenie życiorysów, odpowiednich dla każdej branży uprawnień budowlanych z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa orz w przypadku Inżyniera Kontraku ( kierownika Zespołu ) certyfikatów i zaświadczeń potwierdzających uczestnictwo w szkoleniach dotyczących procedur unijnych ( FIDIC, DIS, Practical Guide to PHARE, ISPA & SAPARD contract procedures ). W celu potwierdzenia, że oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 2.6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wrazz informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony na podstawie zał nr. 5 do SIWZ. 2.7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wszystkich usług Menedżera Projektu ( co najmniej dwie inwestycje ) zgodnie z pkt. 5.1.3. SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia, że oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 2.8. Sprawozdanie finansowe albo bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku oferentów nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wymagany jest z ostatnich 3 lat obrotowych (2004, 2005, 2006) lub z okresu prowadzenia działalności, jeśli jest on krótszy niż 3 lata, łącznie minimalny obrót w wysokości 2 mln złotych. 2.9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym oferent posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową oferenta na kwotę co najmniej sześciocyfrową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.10. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na łączną kwotę nie mniejszą niż kwota sześciocyfrowa. Uwaga : W przypadku oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: wymagane w pkt. 2.1.- 2.4. niniejszej części dokumenty winien złożyć każdy oferent. Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez oferentów. Jeżeli ofertę składa Konsorcjum firm należy do niej dołączyć list intencyjny Konsorcjum. Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby list intencyjny Konsorcjum: upoważniał jednego z członków Konsorcjum (głównego partnera) jako osobę prawnąi reprezentującą wskazaną osobę fizyczną do występowania w imieniu każdego z pozostałych partnerów Konsorcjum we wszystkich sprawach związanych z ofertą oraz umową. (Główny partner musi spełnić 50% wymogów doświadczenia w wykonywaniu określonych przetargiem czynności, a każdy z pozostałych musi spełnić 20% tego wymagania), stwierdzał, że partnerzy Konsorcjum będą odpowiadać solidarnie za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zadania -/zostanie zawarta umowa Konsorcjum z notarialnie potwierdzonymi podpisami na czas trwania kontraktu, powiększona o okres obowiązywania gwarancji i rękojmi, W przypadku, gdy Oferent uczestniczy w więcej niż w jednej ofercie, za wyjątkiem podwykonawców, oferty takiego Oferenta zostaną odrzucone. 2.11. Potwierdzenie wniesienia wadium - kopia potwierdzenia. 3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w punkcie 2.1,2.3., 2.4. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3.2. W punkcie 2.2. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. 3.3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3.1a i 3.1c oraz 3.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 3.1b. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir.zamosc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.osir.zamosc.pl/?app=przetargi.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zamościu, Ul. Królowej Jadwigi 8, 22-400 Zamość, pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.