To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-25
Ogłoszenie nr 111836 - 2017 z dnia 2017-07-25 r.
Koszalin: Przebudowa i rozbudowa przejścia drogi wojewódzkiej nr 115 przez m. Tanowo
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Interreg V A Meklmburgia - Pomorze Przednie/Branenburia/Polska w okresie wsparcia 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 27547-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 33738-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, krajowy numer identyfikacyjny
33096113200000, ul.
ul. Szczecińska
31,
75-122
Koszalin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
94 3427831, faks
94 4324328, e-mail
zzdw@zzdw.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i rozbudowa przejścia drogi wojewódzkiej nr 115 przez m. Tanowo
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):zzdw.6/391/8/8-1/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa przejścia drogi wojewódzkiej nr 115 przez m. Tanowo. Zakres robót obejmuje przebudowę istniejącej drogi wojewódzkiej nr 115 na odcinku od km 16+331 do km 18+442 o długości 2,111 km. Zakres robót drogowych obejmuje: 1)Roboty nawierzchniowe: frezowanie nawierzchni, wykonanie poszerzeń istniejących nawierzchni, wyrównanie istniejącej podbudowy masą bitumiczną,wykonanie warstwy ścieralnej z SMA, wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni na rondzie oraz przy dojeździe do ronda, budowę ciągu pieszego, budowę ciągu pieszo - rowerowego. Ponadto w ramach prac przygotowawczych oraz wykończeniowych planuje się: budowę wysepek kanalizacyjnych, budowę progów zwalniających,budowę i przebudowę zjazdów z kostki betonowej ,budowę zatok autobusowych,budowę peronów na przystankach autobusowych, budowę parkingów, budowę zjazdów bitumicznych,rozbiórkę nawierzchni pod budowę ronda, renowację rowu drogowego, oczyszczenie przepustu,budowę kanalizacji deszczowej, likwidację kolizji z sieciami uzbrojenia terenu,budowę oświetlenia ronda,wycinkę drzew i krzewów,wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
45231300-8,
45233290-8,
45233221-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnił postępowanie, gdyż wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. W trakcie trwania niniejszego postępowania okazało się, iż nastąpiło opóźnienie w przeprowadzeniu zamówienia publicznego realizowanego przez Gminę Police na budowę sieci kanalizacji sanitarnej w m. Tanowo i Witorza, czego nie można było przewidzieć na etapie ogłoszenia o zamówieniu. W konsekwencji nastąpiło również przesunięcie planowanego terminu rozpoczęcia robót kanalizacji sanitarnej, który zaplanowano dopiero w drugiej połowie września 2017 r. Dla prawidłowej realizacji inwestycji, przed rozpoczęciem robót drogowych, niezbędna jest w pierwszej kolejności budowa sieci kanalizacji sanitarnej. W interesie publicznym jest rzetelne, celowe i efektywne wydatkowanie środkami publicznymi, a właściwe gospodarowanie tymi środkami wymaga by roboty drogowe były wykonane dopiero po wybudowaniu sieci kanalizacji sanitarnej. W związku z tym, iż Zamawiający nie ma wpływu na termin realizacji zamówienia przeprowadzanego przez Gminę Police, a planowany pierwotny termin realizacji robót drogowych w niniejszym postępowaniu jest nierealny dla Wykonawcy, należało unieważnić przedmiotowe postępowanie. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Całodobowa obsługa portierni w Domach Studenckich Politechniki Koszalińskiej nr 1, 2, 3 i 4 przy ul. Rejtana w Koszalinie
- Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno - porządkowego w częściach przezn. do wspólnego użytku w budynkach Gminy Miasto Koszalin będących w administrowaniu i zarządzaniu ZBM w Koszalinie
- Przebudowa DW 126 odc. Smolnica-Dębno
- Remont poziomych ciągów komunikacyjnych w bud. nr 3 w m. Koszalin
- Przebudowa DW 120 odc. Kobylanka - Motaniec
- 8/TP1/SZP-2/2024 Wykonanie koncepcji architektonicznej z projektem wykonawczym na dostosowanie budynków Domu Studenta DS2 i DS3 przy ul. Rejtana w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz dostosowanie...
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.