Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: część I: dostawa aparatu do równoczesnej analizy termicznej TGA-DTA oraz TGA-DSC wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem - część II: dostawa spektrometru fluorescencji rentgenowskiej z dyspersją energii (EDXRF) wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem - sygnatura ZP/0019/2007 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, do kontaktów: dr inż. Stanisław Małecki, mgr Lucyna Poluk, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, fax (012) 6173595, 6173363, e-mail: zzp@uci.agh.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.dzp.agh.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie Dział Zamówień Publicznych, mgr Lucyna Poluk, dr inż. Stanisław Małecki, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 617-35-95, fax 617-35-95, 617-33-63, e-mail: dzp@uci.agh.edu.pl, www.dzp.agh.edu.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie Dział Zamówień Publicznych, mgr inż. Patrycja Gonet, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 617-35-95, fax 617-35-95, 617-33-63, e-mail: dzp@uci.agh.edu.pl, www.dzp.agh.edu.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie Dział Zamówień Publicznych, mgr Lucyna Poluk, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 617-35-95, fax 617-35-95, 617-33-63, e-mail: dzp@uci.agh.edu.pl, www.dzp.agh.edu.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: część I: dostawa aparatu do równoczesnej analizy termicznej TGA-DTA oraz TGA-DSC wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem - część II: dostawa spektrometru fluorescencji rentgenowskiej z dyspersją energii (EDXRF) wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem - sygnatura ZP/0019/2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba Zamawiającego - AGH Kraków, Al. Mickiewicza 30 - Wydział Metali Nieżelaznych. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Sygnatura ZP/0019/2007 - Część I: dostawa aparatu do równoczesnej analizy termicznej TGA-DTA oraz TGA-DSC wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem - Część II: dostawa spektrometru fluorescencji rentgenowskiej z dyspersją energii (EDXRF) wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.21.22.00 - Przyrządy badawcze Kod CPV wg słownika 2008: 38.29.60.00 - Przyrządy badawcze 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: w niniejszym postępowaniu wadium nie obowiązuje 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych; Wykaz wykonanych dostaw; Informacja z banku potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 dostawy sprzętu o podobnym charakterze, odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie. Wykonawca winien posiadać środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 20 000 PLN lub zdolność do zaciągnięcia kredytu na kwotę nie mmniejszą niż 20 000 PLN potwierdzoną opinią bankową wystawioną nie wcześniej niż 3 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Wypełniony Formularz Oferty. Dokument gwarancyjny, Podpisany wzór umowy
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.agh.edu.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym za wniosek Wykonawcy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.02.2007, godzina 10:00, siedzibie Zamawiającego pokój nr p.14, paw.C-1.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 0 Nazwa: część I: dostawa aparatu do równoczesnej analizy termicznej TGA-DTA oraz TGA-DSC wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem. 1) Krótki opis: dostawa aparatu do równoczesnej analizy termicznej TGA-DTA oraz TGA-DSC wraz z oprogramowaniem i wyposazeniem - szczegółowo opisanego w SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.21.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 komplet - o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 60000,00 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 3 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 0 Nazwa: część II: dostawa spektrometru fluorescencji rentgenowskiej z dyspersją energii (EDXRF) wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem. 1) Krótki opis: dostawa spektrometru fluorescencji rentgenowskiej z dyspersją energii (EDXRF) wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.21.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 komplet - o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 60000,00 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 3 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kamery akustycznej dla WEAIiIB - KC-DE-zp.272-764/25
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- dostawa detektora fluorescencji rentgenowskiej typu SDD - KC-DE-zp.272-747/25
- Wymiana systemu monitoringu wizyjnego na poziomach: -1, 0, +3, +4, +5, +6 i +7 w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa pompy próżniowej dla WIMiC - KC-DE-zp.272-740/25
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





