Ogłoszenie z dnia 2016-06-30
Katowice:
Zastępstwo procesowe w dochodzeniu roszczenia o ustalenie, że Wykonawcy umowy nr DS/1/PZ/1/DO/1/2012 zawartej w dniu 9 stycznia 2012 r. mają pokryć koszty prowizji dla agentów sprzedaży z tytułu realizowanych na rzecz użytkowników doładowań kart ŚKUP pieniądzem elektronicznym
Numer ogłoszenia: 111713 - 2016; data zamieszczenia: 30.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, ul. Barbary 21a, 40-053 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 7438401, 7438501, faks 0-32 2519745.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek międzygminny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zastępstwo procesowe w dochodzeniu roszczenia o ustalenie, że Wykonawcy umowy nr DS/1/PZ/1/DO/1/2012 zawartej w dniu 9 stycznia 2012 r. mają pokryć koszty prowizji dla agentów sprzedaży z tytułu realizowanych na rzecz użytkowników doładowań kart ŚKUP pieniądzem elektronicznym.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Usługa polegająca na świadczeniu zastępstwa procesowego w zakresie dochodzenia roszczenia o ustalenie, że Wykonawcy umowy nr DS/1/PZ/1/DO/1/2012 na: Dostawę, wdrożenie i utrzymanie systemu Śląska Karta Usług Publicznych, zawartej w dniu 9 stycznia 2012 r. pomiędzy Komunikacyjnym Związkiem Komunalnym Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego a Asseco Poland S.A. (Lider konsorcjum) i mBank S.A. (Członek konsorcjum), ma pokryć koszty prowizji dla agentów sprzedaży z tytułu realizowanych na rzecz użytkowników doładowań kart ŚKUP pieniądzem elektronicznym. Dla potrzeb procesu sądowego przyjęto roczną wartość prowizji dla szacowanych zasileń w kioskach na kwotę 16.009,15j zł , ta kwota stanowi wartość przedmiotu sporu.
Zamówienie obejmuje analizę sprawy, sporządzenie ostatecznego przedsądowego wezwania do zapłaty, wniesienia powództwa do sądu powszechnego oraz zastępstwo w postępowaniu przed sądami powszechnymi I i II instancji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów Nowakowski i Wspólnicy spółka komandytowa, Oddział Katowice, ul. Wolności 14, 13-200 Działdowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20664,00
Oferta z najniższą ceną: 20664,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20664,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W ramach I części Umowy nr DS/1/PZ/1/DO/1/2012) na: Dostawę, wdrożenie i utrzymanie systemu Śląska Karta Usług Publicznych, odebrane zostało wyposażenie 800 punktów sprzedaży i oprogramowanie umożliwiające realizację doładowań kart ŚKUP pieniądzem elektronicznym. Obowiązek Wykonawcy umożliwienia doładowania kart pieniądzem elektronicznym wynika z wymagań Umowy z dnia 9 stycznia 2012r. zawartych na str. 11 załącznika Nr 1.II do Umowy cyt.: Doładowania karty będzie można dokonać w sieci oznaczonej logo ŚKUP w skład której wchodzi m.in.: 109 stacjonarnych automatów doładowania kart, Punkty Obsługi Klienta, Punkty Obsługi Pasażera, przynajmniej 800 punktów sprzedaży (kioski, kolektury). Wykonawca odmawia uruchomienia funkcjonalności doładowań kart ŚKUP pieniądzem elektronicznym w 800 punktach sprzedaży.
Przedmiotem zamówienia jest usługa prawnicza, polegająca na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami oraz doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego dotyczącym ww. roszczenia, z uwagi na powstałą kwestię sporną w związku z realizacją przez Wykonawców (konsorcjum firm): Asseco Poland S.A. (Lider konsorcjum) i mBank S.A. (Członek konsorcjum) Umowy z dnia 09.01.2012r.
Usługi prawnicze, na mocy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz.U. Nr 12, poz. 68) zostały zaliczone do grupy usług o charakterze nie priorytetowym. Na podstawie art. 5 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych, do usług prawniczych polegających na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi lub doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego, nie stosuje się przepisów ustawy dotyczących przesłanek wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki, co oznacza możliwość zastosowania tego trybu zgodnie z wyborem Zamawiającego, bez konieczności wykazywania przesłanek wyboru tego trybu. Stosownie do wskazanej powyżej przesłanki, wynikającej z art. 5 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający udzielił zamówienia z wolnej ręki podmiotowi, który prowadzi usługi prawne polegające na zastępstwie procesowym w postępowaniach sądowych oraz polegające na doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego i posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne dla prawidłowego reprezentowania Zamawiającego, a także daje rękojmię odpowiedniego poziomu świadczonych usług. Dodatkowo zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki do udzielenia przedmiotowego zamówienia ma wpływ na celowe, oszczędne, efektywne dokonywanie wydatków. Wobec powyższego zastosowanie trybu z wolnej ręki było w pełni uzasadnione.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa macierzy
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI (...)
- DOSTAWA PRODUKTÓW DO DIALIZY OTRZEWNOWEJ
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia policjantów
- Analiza akustyczna wraz z koncepcją koniecznych do wykonania działań naprawczych wzdłuż DK81 w Ochabach Małych, w rejonie ul. Głównej 1 i 3
- Dostawa urządzeń optycznych do astrofotografii w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu
- Zakup kompleksowej usługi prawnej w zakresie bieżącej działalności Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.