eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielno › Dostawa materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby realizacji projektu"Poprawa jakości edukacji na terenie Gminy Chmielno", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Oś Priorytetowa 3 Edukacja.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-25

Ogłoszenie nr 111557 - 2017 z dnia 2017-07-25 r.

Chmielno: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby realizacji projektu: "Poprawa jakości edukacji na terenie Gminy Chmielno", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Oś Priorytetowa 3 Edukacja.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
"Poprawa jakości edukacji na terenie Gminy Chmielno", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Oś Priorytetowa 3 Edukacja

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 49455 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chmielno, krajowy numer identyfikacyjny 19167492500000, ul. ul. Gryfa Pomorskiego 22, 83333 Chmielno, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 058 6842212 w. 47, faks 586 842 216, e-mail sekretarz@chmielno.pl
Adres strony internetowej (URL): chmielno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby realizacji projektu: "Poprawa jakości edukacji na terenie Gminy Chmielno", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Oś Priorytetowa 3 Edukacja.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.18.2017/RPO

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby realizacji projektu: "Poprawa jakości edukacji na terenie Gminy Chmielno" ZADANIE 1 1. Papier ksero A3, Przeznaczony do wysokonakładowych drukarek i kopiarek, do wydruków czarno-białych i kolorowych, 500 szt. 5 ryz w kartonie, 8 kartonów 2. Papier ksero A4, Przeznaczony do wysokonakładowych drukarek i kopiarek, do wydruków czarno-białych i kolorowych A4, ryza - 500 szt., 5 ryz w kartonie, 160 kartonów 3. Arkusze papieru A1, Wykonane z białego papieru lub tektury, możliwość pisania, kolorowania po nim, format A1, 500 szt. 4. Etykiety samoprzylepne na arkuszach A4 - 52,5x24,75, Papier z jednej strony posiada warstwę do drukowania z drugiej zaś strony pokryty jest klejem pokryty warstwą ochronną. Można drukować na drukarkach atramentowych i laserowych. Format: A4. Rodzaj: Matowy 600 szt. 5. Etykiety samoprzylepne na arkuszach A4 - 105x148, Papier z jednej strony posiada warstwę do drukowania z drugiej zaś strony pokryty jest klejem pokryty warstwą ochronną. Można drukować na drukarkach atramentowych i laserowych. Format: A4. Rodzaj: Matowy 600 szt. 6. Etykiety samoprzylepne na arkuszach A4 - 210x297, Papier z jednej strony posiada warstwę do drukowania z drugiej zaś strony pokryty jest klejem pokryty warstwą ochronną. Można drukować na drukarkach atramentowych i laserowych. Format: A4. Rodzaj: Matowy 600 szt. 7 Etykiety samoprzylepne na arkuszach A4 - 35x148, Papier z jednej strony posiada warstwę do drukowania z drugiej zaś strony pokryty jest klejem pokryty warstwą ochronną. Można drukować na drukarkach atramentowych i laserowych. Format: A4. Rodzaj: Matowy 600 szt. 8. Etykiety samoprzylepne na arkuszach A4 - 210x148, Papier z jednej strony posiada warstwę do drukowania z drugiej zaś strony pokryty jest klejem pokryty warstwą ochronną. Można drukować na drukarkach atramentowych i laserowych. Format: A4. Rodzaj: Matowy 600 szt. 9. Papier szary, Gramatura: 80gr/m2, Wymiary Arkusza: 62,5x105cm(dług x szer) Około 18 arkuszy/kg, 500 arkuszy 10. Zaznaczniki, Papierowe, kolorowe samoprzylepne, możliwość wielokrotnego przyklejania i odklejania, nie niszczące dokumentów, 5 kolorów po 100 zakładek, 60 szt. 11. Folia do laminowania A4, Sztywna, krystaliczna przejrzysta, chroniąca zalaminowane dokumenty przed uszkodzeniem, wyposażona w powłokę antystatyczną, 100 sztuk w opakowaniu, 14 opakowań 12. Folia do laminowania A3, Sztywna, krystaliczna przejrzysta, chroniąca zalaminowane dokumenty przed uszkodzeniem, wyposażona w powłokę antystatyczną, 100 sztuk w opakowaniu, 6 opakowań 13.Papier kolorowy A4, Widoczność i odróżnianie się od innych kolorów, mix kolorów intensywnych, 100 arkuszy, 5 rożnych kolorów po 20 arkuszy, 20 ryz w kartonie, 6 kartonów 14. Karteczki samoprzylepne, W żółtym naturalnym kolorze, wykonane z papieru, klej usuwalny za pomocą wody, indywidualnie zabezpieczony folią z paskiem ułatwiającym otwieranie, wym. 51x76mm., 100 sztuk w opakowaniu, 60 opakowań 15. Karteczki samoprzylepne, W żółtym naturalnym kolorze, wykonane z papieru, klej usuwalny za pomocą wody, indywidualnie zabezpieczony folią z paskiem ułatwiającym otwieranie, wym. 76x76 mm., 100 sztuk w opakowaniu, 60 opakowań 16. Kostki-kartki, Biały i kolorowy, karteczki nieklejone, wym. 90x90 mm, gramatura 70g/m2, około 700 kartek w kostce, 37 szt. ZADANIE 2 1. Zszywacz, Metalowa konstrukcja, obudowa z trwałego tworzywa, ramię antypoślozgowe, dwa rodzaje zszywania otwarte i zamknięte, wskaźnik ilości zszywek, zszywki ładowane od góry, otwiera się do 180 stopni, ma możliwość zszywania do 30 kartek, rodzaj zszywek 24/6 , obrotowa głowica umożliwia zszywanie pod kątem 90 stopni, 22 szt. 2. Segregatory, Wykonane z tektury obustronnie pokrytej ekologiczną folią o strukturze płótna, dźwignia wysokiej jakości z dociskaczem, wyposażone w dolą listwę wzmacniającą, wzmocniony otwór na palec, wymienna obustronna etykieta grzbietowa, wymiary 285x320x75mm, kolor czerwony (100 sztuk) i niebieski (130 sztuk), 230 szt. 3. Segregatory, Wykonane z tektury obustronnie pokrytej ekologiczną folią o strukturze płótna, dźwignia wysokiej jakości z dociskaczem, wyposażone w dolą listwę wzmacniającą, wzmocniony otwór na palec, wymienna obustronna etykieta grzbietowa, wymiary 285x320x50 mm kolor czerwony (30 sztuk) i niebieski (50 sztuk), 80 szt. 4. Rozszywacz do zszywek, Rozszywacz w obudowie z tworzywa sztucznego, części mechaniczne metalowe. Możliwość zastosowania do zszywek o rozmiarach 24/6, 26/6~23/13, 24 szt. 5. Gilotyna, Ostrze ze stali nierdzewnej zapewniające jednolite cięcie, możliwość cięcia papieru, okładek i zdjęć, posiadająca szablony i podziałkę milimetrową, z dociskiem ręcznym lub automatycznym, przezroczysta osłona zapewniająca bezpieczeństwo, uchwyt przeciwpoślizgowy, ogranicznik regulowania wymiarów cięcia, obszar blatu A4 i A3, 6 szt. 6. Laminator, Do laminacji na zimno i gorąco, funkcja cofania umożliwiająca wycofanie źle włożonej folii, dioda sygnalizująca osiągnięcie temp. roboczej, szerokość laminacji A3 i A4, technologia 4 gorących wałków, 6 szt. 7. Nożyczki, Wykonane ze stali nierdzewnej, wyposażone w rączkę wzbogaconą o gumowy miękki uchwyt, uniwersalne do cięcia papieru, tektury, taśmy samoprzylepnej, długość: 27 szt. -16 cm, 27 szt. 21 cm., 54 szt. 8. Kalkulator, 12-pozycyjny duży wyświetlacz, gumowe stopki zabezpieczające przed przesuwanie się kalkulatora, klawisz cofania, obliczenia %, podwójne zasilanie, kasowanie ostatniej pozycji, zaokrąglanie wyników, obliczanie marży, 15 szt. 9. Pisaki do tablicy sucho ścieralnej, mix 4 kolorów w opakowaniu, łatwo ścieralne, szybkoschnące, tusz nie pozostawia trwałych śladów na tablicy, okrągła końcówka, zablokowana końcówka pisząca nie uginająca się i nie cofająca pod naciskiem, skuwka i zakończenie w kolorze tuszu, do białych tablic, ścieralny na sucho, 54 op. 10. Markery kolorowe, mix 4 kolorów w opakowaniu, bezzapachowe na bazie alkoholu, zablokowana końcówka nie uginająca się i nie cofająca pod naciskiem, skuwka i zakończenie w kolorze tuszu, okrągła końcówka, do pisania po różnego rodzaju powierzchniach, szybkoschnące, nieplamiące, nie przesiąkające przez papier, 75 op. 11. Klej w sztyfcie, Bezbarwny, bezwonny, niebrudzący, przeznaczony do papieru, fotografii, tektury, nie marszczący papieru, usuwalny za pomocą wody, waga min. 22g, 64 szt. 12. Spinacze biurowe, Metalowe dł.28mm ,100 szt. Lub 50 szt. w opakowaniu, 75 op. 13. Spinacze biurowe, Metalowe dł. 70mm.,100 szt. Lub 50 szt. w opakowaniu, 75op. 14. Niszczarka, Profesjonalna niszczarka biurowa dla grupy powyżej 5 osób, wolna od zacięć, bezpieczna - czujnik zatrzymujący pracę w momencie dotknięcia szczeliny wejściowej, czytelny panel sterowania, automatyczne zatrzymanie przy pełnym koszu, wytrzymały silnik indukcyjny do pracy ciągłej, możliwość niszczenia dokumentów ze zszywkami i małymi spinaczami biurowymi, karty oraz płyty CD, ilość kartek 22, pojemność kosza 60 litrów, 6 szt. 15. Skoroszyt plastikowy, Wykonany z folii PVC, przezroczysta przednia okładka, tylna kolorowa na grzbiecie kolorowy pasek do opisu, do wpięcia w segregator A4, pojemność do 200 kartek, 10 sztuk w opakowaniu, 55 op. 16. Koszulki, Do przechowywania dokumentów w formacie A4, pasujące do każdego segregatora, otwierane u góry, antyelektrostatyczne, 100 sztuk w opakowaniu , 110 op. 17. Teczki papierowe, Wykonane z kredy lub kartonu, zamykane na gumkę, format A4, kolor biały, 50 sztuk w opakowaniu, 7 op. 18. Zakreślacze, Mix 6 kolorów w opakowaniu, fluoroscencyjny z tuszem na bazie wody do pisania na wszystkich rodzajach papieru (również faksowym i samokopiującym, kredowym), duża odporność na wysychanie, 47op 19. Zszywki, Wykonane z wysokiej jakości galwanizowanej stali, duża twardość i odporność na rozciąganie, zaostrzone końce zapobiegają zginaniu i łatwo przebijają zszywany plik, rodzaj zszywek 24/6, 1000 sztuk w opakowaniu, 85 op. 20. Długopis automatyczny niebieski, Długopis z wymiennym wkładem, gumowy uchwyt w kolorze tuszu zapobiegający wyślizgiwaniu się z dłoni podczas pisania, mechanizm chowania wkładu, krystaliczna obudowa, z systemem przyciskowym, 180 szt. 21. Długopis automatyczny czarny, Długopis z wymiennym wkładem, gumowy uchwyt w kolorze tuszu zapobiegający wyślizgiwaniu się z dłoni podczas pisania, mechanizm chowania wkładu, krystaliczna obudowa, z systemem przyciskowym, 100 szt. 22. Długopis automatyczny czerwony, Długopis z wymiennym wkładem, gumowy uchwyt w kolorze tuszu zapobiegający wyślizgiwaniu się z dłoni podczas pisania, mechanizm chowania wkładu, krystaliczna obudowa, z systemem przyciskowym, 50 szt. 23. Długopis automatyczny zielony, Długopis z wymiennym wkładem, gumowy uchwyt w kolorze tuszu zapobiegający wyślizgiwaniu się z dłoni podczas pisania, mechanizm chowania wkładu, krystaliczna obudowa, z systemem przyciskowym, 50 szt. 24. Długopis automatyczny żelowy niebieski, Gumowy wygodny uchwyt, wyposażony w mechanizm chowania wkładu oraz zabezpieczenie przed poplamieniem ubrania, wymienny wkład, przezroczysta obudowa pozwalająca kontrolować poziom tuszu, tusz pigmentowy, wodoodporny i odporny na blaknięcie, 180 szt. 25. Długopis automatyczny żelowy czarny, Gumowy wygodny uchwyt, wyposażony w mechanizm chowania wkładu oraz zabezpieczenie przed poplamieniem ubrania, wymienny wkład, przezroczysta obudowa pozwalająca kontrolować poziom tuszu, tusz pigmentowy, wodoodporny i odporny na blaknięcie, 100 szt. 26. Długopis automatyczny żelowy czerwony Gumowy wygodny uchwyt, wyposażony w mechanizm chowania wkładu oraz zabezpieczenie przed poplamieniem ubrania, wymienny wkład, przezroczysta obudowa pozwalająca kontrolować poziom tuszu, tusz pigmentowy, wodoodporny i odporny na blaknięcie, 50 szt. 27. Długopis automatyczny żelowy zielony, Gumowy wygodny uchwyt, wyposażony w mechanizm chowania wkładu oraz zabezpieczenie przed poplamieniem ubrania, wymienny wkład, przezroczysta obudowa pozwalająca kontrolować poziom tuszu, tusz pigmentowy, wodoodporny i odporny na blaknięcie, 50 szt. 28. Cienkopisy, Kolorowe minimum 12 kolorów, uniwersalne, do pisania, podkreslania, mocna oprawiona w metal końcówka odporna na złamania i rozwarstwienia, co gwarantuje wysoki komfort pisania aż do całkowitego wyczerpania tuszu., 14op. 29. Temperówka, Plastikowe z jednym lub dwoma otworami, ergonomiczny opływowy kształt ułatwia trzymanie, pojemnik na ścinki wykonany z transparentnego plastiku o wysokiej trwałości, odpowiedni do temperowania ołówka lub kredki każdego kształtu, 60 szt. 30. Ołówek, Wykonany z żywicy syntetycznej charakteryzujące się wysoką elastycznością, trwały grafit HB nie łąmiący się podczas upadku, w wersji z gumką do ścierania, grafitowy, łatwe do ostrzenia, w przypadku złamania brak drzazg, 90 szt. 31. Gumki do mazania, Przeznaczone do stosowania na papierze, nie naruszający struktury papieru podczas wycierania, 55 szt. 32. Korektor w taśmie, Wyposażony w gumowy uchwyt zapewniający wygodę i lepszą kontrolę linii korygowania, odpowiedni dla osób prawo i leworęcznych, posiadający specjalny otwór umożliwiający zwijanie taśmy, mechanizm przewijania taśmy, przezroczystą obudowę umożliwiającą kontrolę zużycia taśmy, nasadka nosek chroniąca taśmę przed zerwaniem, długość taśmy 10m, 30 szt. 33. Klipy do akt, Metalowe odporne na odkształcenia, galwanizowane, wym. 51mm, min. 12 szt. w opakowaniu, 35op. 34. Klipy do akt, Metalowe odporne na odkształcenia, galwanizowane, wym. 19mm, min. 12 szt. w opakowaniu, 35 op. 35. Klipy do akt, Metalowe odporne na odkształcenia, galwanizowane, wym. 32mm, min. 12 szt. w opakowaniu, 35 op. 36. Pinezki, Dedykowane do tablic korkowych, długość ostrza 11mm, mix pięciu kolorów, 100 szt w opakowaniu, 40 op. 37. Dziurkacz, Solidny i wytrzymały, metalowy do codziennego użytku, możliwość dziurkowania jednorazowo do 30 kartek, 30 szt. 38. Przekładki plastikowe A4, Kolorowe, wykonane z ekologicznego polipropylenu, pakowane jednostkowo w folię ochronną, dziurkowane w 11 otworów, wymiary A4, min. 25 szt w opakowaniu, 40 op. 39. Przekładki kartonowe 1/3 A4, Wykonane z kartonu, pakowane jednostkowo w folię ochronną, format 1/3 A4, szeroka gama zastosowań, dziurkowania 4 otwory, do wpinania w pionie i poziomie, mix kolorów, 100 sztuk w op., 37op. 40. Taśma samoprzylepna, Krystalicznie przezroczysta, trwała, do ręcznego odrywania, zapewnia estetyczny wygląd, nie żółknąca z upływem czasu, prosto się rozwijająca i łatwo aplikująca; wymiary: 28 szt. -12 mm x 33 m, 27 szt. 12 mm x 33 m, 55 szt. 41. Taśma dwustronna, Po usunięciu zabezpieczającego paska papieru taśma jest przezroczysta, dobrze przylegająca do powierzchni, nie rozwarstwiająca się, odporna na kurczenie, wymiary 50mm X 25m, 52 szt. 42. Półka na dokumenty, Możliwość ustawienia w pionie lub schodkowo, zaokrąglone wycięcie z przodu ułatwiające dostęp do dokumentów, powierzchnia do umieszczenia kieszonki na etykiety po lewej lub po prawej stronie, półki ułatwiają wyszukiwanie dokumentów, format dokumentów A4, możliwość łączenia szufladek w pionie lub kaskadowo, kolor standard, 75 szt. 43. Przybornik na biurko, Wielofunkcyjny, wykonany z lakierowanego na czarno metalu, seria przyborów na biurko. Wyposażony w przegródki na długopisy, spinacze/gumkę, bloczek z karteczkami, korespondencję oraz podajnik do taśmy klejącej. Wymiary: 150 x 210 x 100 mm, 10 szt. 44. Podkład biurowy, Wyposażony w listwę ochronną zabezpieczającą kartki przed zginaniem, posiadający specjalną spodnią warstwę umożliwiającą przyssanie do podłoża bez możliwości przesuwania wkładu, uniwersalny szablon umożliwiający organizację czasu pracy, ilość kartek 30, wym. 590x395mm, 6 szt. 45. Tablica korkowa, Tablica informacyjna, powierzchnia wykonana z wysokiej jakości korka , możliwość zawieszenia w pionie jak i poziomie, wymiary 60x45 cm, 20 szt. 46. Pamięć USB (Pendrive), Pamięć USB min. 16 GB USB 3.0 ,minimalny odczyt do 100MB/s + zapis 30MB/s , zgodny z USB 2.0. Wykorzystywany do komputerów przenośnych i stacjonarnych oraz do innych urządzeń cyfrowych. Umożliwia zapisywanie i przenoszenie dokumentów, prezentacji, muzyki, filmów i innych plików. Matowa obudowa, wykonana z bardzo wysokiej jakości tworzywa, odporna na zarysowania, zabrudzenia i upadki. Wyposażony w stylową, przesuwaną zatyczkę. 75 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 30190000-7
Dodatkowe kody CPV: 30234300-1, 30234600-4, 30141200-1,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa materiałów papierniczych na potrzeby realizacji projektu: "Poprawa jakości edukacji na terenie Gminy Chmielno
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT22512.93
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe HONIA Maciej Mostowy, honia@honia.pl, ul. Rzemieślnicza 3, 83-250, Skarszewy, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11 950,42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11 950,42
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12 618,31
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu: "Poprawa jakości edukacji na terenie Gminy Chmielno"
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT34505.02
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe HONIA Maciej Mostowy, honia@honia.pl, ul. Rzemieślnicza 3, 83-250, Skarszewy, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 34 771,14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27 436,71
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37 843,87
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.