eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarocinDostawa paliwa - oleju napędowego i etyliny 95 dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Jarocinie w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 14.000 EURO.



Ogłoszenie z dnia 2009-01-28

Jarocin: Dostawa paliwa - oleju napędowego i etyliny 95 dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Jarocinie w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 14.000 EURO.
Numer ogłoszenia: 11154 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Szubianki 21, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 5054606, faks 062 5054606.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa - oleju napędowego i etyliny 95 dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Jarocinie w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 14.000 EURO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (realizowana na stacji wykonawcy) oleju napędowego i etyliny 95 dla PCPR w Jarocinie w ilościach określonych w zał. nr 1 do SIWZ zgodnie z wymogami określonymi w projekcie umowy. Wielkość zamówienia: ok. 9.000 litrów oleju napędowego i 500 litrów etyliny..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.30.00.0 - Ropa naftowa i destylaty 91.32.10.0 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych . Ocena spełniania powyższych warunków zostanie przeprowadzona na podstawie oświadczeń i dokumentów przedstawionych w ofercie - brak jakiegokolwiek wymaganego dokumentu lub jego niezgodność z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87 poz. 604) z późniejszymi zmianami oraz wymaganiami niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert( w przypadku oferty składanej przez konsorcjum odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum.) 2)koncesja, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym Jeżeli nie ma ustawowego obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji należy przedstawić odnośne oświadczenie Wykonawcy. 3) w przypadku gdy wykonawca nie posiada niezbędnej wiedzy i doświadczenia lub nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć p i s e m n e z o b o w i ą z a n i e i n n y c h p o d m i o t ó w do: a )udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia z wykazem osób którymi będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, oświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, b) udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń z wykazem niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi będzie dysponował wykonawca 4)wymagane oświadczenie w trybie art.22 ustawy , zawarte jest w zał. nr 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/jarocinp/bip/jednostki-organizacyjne-powiatu-jarocinskiego/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Szubianki 21 63-200 Jarocin tel. 062 505 46 06.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Szubianki 21 63-200 Jarocin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.