eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego do Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-30

Poznań: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego do Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 111463 - 2016; data zamieszczenia: 30.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95126 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Poznaniu, ul. Strzelecka 2/6, 61-845 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8583100, faks 61 6610545.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego do Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego do Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu. Część Nr 1 zamówienia: Dostawa używanego lub nowego komputera mobilnego z zasilaczem zewnętrznym - ilość 100 szt. oraz fabrycznie nowej myszki komputerowej pochodzącej z oferty producenta notebooka - ilość 100 szt. Część Nr 2 zamówienia Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka, drukarka, skaner) - Ilość: 4 szt. Część Nr 3 zamówienia Dostawa oprogramowania OCR - Ilość 9 licencji Część Nr 4 zamówienia Dostawa licencji dostępowych - ilość 250 licencji. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Części II SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa używanego lub nowego komputera mobilnego z zasilaczem zewnętrznym - ilość 100 szt. oraz fabrycznie nowej myszki komputerowej pochodzącej z oferty producenta notebooka - ilość 100 szt..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KRZYSZTOF MAZGAJ, COMTRADE, Ul. POGODNA 15, 43-365 Wilkowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 154471,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 132717,00

  • Oferta z najniższą ceną: 132717,00 / Oferta z najwyższą ceną: 150675,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka, drukarka, skaner) - Ilość: 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części II SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JERZY WAWRYSZCZUK K C CONSULTING, ul. Piątkowskiej 116B lok. 1, 60-649 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11219,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23886,60

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa oprogramowania OCR - Ilość 9 licencji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części II SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RESTOR - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA, ul. Dworcowa 2, lok. 107-A, 00-784 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10305,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9409,50

  • Oferta z najniższą ceną: 9409,50 / Oferta z najwyższą ceną: 10848,60

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.