Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2007-07-04
Bobolice: BUDOWA ZEWNĘTRZNEJ BAZY SPORTOWEJ PRZY UL.GŁOWACKIEGO W BOBOLICACH:
ETAP I - EUROBOISKO DO PIŁKI NOŻNEJ O SZTUCZNEJ NAWIERZCHNI O WYMIARACH PŁYTY GŁÓWNEJ 70m x 110m WRAZ Z ODWODNIENIEM, OŚWIETLENIEM I OGRODZENIEM
Numer ogłoszenia: 111458 - 2007; data zamieszczenia: 04.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Bobolicach, ul. Ratuszowa 1, 76-020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 34 58 401, fax 094 34 58 420.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobolice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ZEWNĘTRZNEJ BAZY SPORTOWEJ PRZY UL.GŁOWACKIEGO W BOBOLICACH: ETAP I - EUROBOISKO DO PIŁKI NOŻNEJ O SZTUCZNEJ NAWIERZCHNI O WYMIARACH PŁYTY GŁÓWNEJ 70m x 110m WRAZ Z ODWODNIENIEM, OŚWIETLENIEM I OGRODZENIEM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Robót budowlano - montażowych w zakresie: a) budowa EUROBOISKA do piłki nożnej o sztucznej nawierzchni o wymiarach płyty 70m x 110m z pasem bezpieczeństwa 2 i 4m; b)budowa odwodnienia płyty boiska do piłki nożnej (drenaż) wraz z włączeniem do istniejące sieci kanalizacji deszczowej; c) budowa oświetlenia boiska do piłki nożnej (EUROBOISKA); d)ukształtowanie terenu wraz z nasadzeniami i zielenią (w zakresie pasa przyległego od ulicy Głowackiego do EUROBOISKA - na całej długości ogrodzenia frontowego oraz pas wokół boiska szerokości ok. 4 m); e)demontaż obiektów istniejących na terenie placu budowy - m.in.: rozbiórka istniejącego magazynu, części istniejącego ogrodzenia, drogi z płyt; f) budowa ogrodzenia wraz z bramami wjazdowymi; g) zagospodarowanie placu budowy; h)dostawa i montaż bilbordu o wymiarach 2,00 m x 2,50 m oraz tablicy pamiątkowej o wymiarach min. 1,00 m x 1,20 m wykonana wg zasad podanych w rozdziale 17.3. w Podręczniku procedur wdrażania Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (ZPORR). Szczegóły dostępne na stronie www.zporr.gov.pl ;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać jednocześnie następujące warunki: 2.1.Wykazać się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w minimum 50 % jako główny (generalny) wykonawca, co najmniej 2 robót budowlanych, porównywalnych z przedmiotem zamówienia, z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że wykonawca wykonał na rzecz zamawiających inwestycje o określonej wartości i określonej powierzchni boisk w technologii - nawierzchnie z trawy syntetycznej - z należytą starannością. Przez roboty budowlane porównywalne rozumie się roboty budowlane w zakresie realizacji budowy boisk zewnętrznych z zastosowaniem technologii układania nawierzchni z traw syntetycznych na wartość ogółem (w ciągu ostatnich 5 lat) minimum 3 mln PLN i powierzchni boisk ogółem (w ciągu ostatnich 5 lat) nie mniej niż 20 tys. m2. 2.2.Udzielić minimum 10 - letniej gwarancji na wykonane zamówienie, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. 2.3.Wykonać zamówienie publiczne siłami własnymi w 100% w części zamówienia w zakresie robót budowlano - montażowych konstrukcji nawierzchni boiska z trawy syntetycznej. Roboty te obejmują dostawę i montaż trawy syntetycznej. 2.4.Przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą zdolność kredytową wykonawcy do uzyskania kredytu w wysokości minimum 1.000.000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.5.Przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 PLN. 2.6.Wykazać się dyspozycją niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 2.7.Wykazać się posiadaniem przeszkolonego personelu przez producenta proponowanej nawierzchni syntetycznej. 2.8.Wykazać się dysponowaniem kierownikiem budowy z doświadczeniem min. pięcioletnim w nadzorowaniu budowy obiektów sportowych (tj. boisk zewnętrznych), który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 2.9.Wykazać się posiadaniem autoryzacji (zaświadczenie) producenta proponowanej nawierzchni syntetycznej (sztucznej trawy) wydanej na zadanie będące przedmiotem tego zamówienia publicznego, z której jednoznacznie wynika potwierdzenie dostarczenia przez producenta oryginalnych materiałów do wykonania nawierzchni sportowych, w przypadku wygrania przez wykonawcę przetargu oraz załączyć do oferty atest higieniczny sztucznej trawy wydany przez Państwowy Zakład Higieny wraz z badaniem laboratoryjnym wystawionym przez niezależną instytucje badawczą np. LABSPORT ważne na dzień składania oferty. 2.10.Wykazać się wysokością obrotów łącznie za ostatnie 3 lata obrotowe tj. 2004 ÷ 2006 w wysokości minimum 15.000.000,00 PLN, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Konsorcjum w spełnieniu warunków określonych w punktach: 1, 2.2, 2.5. musi wykazać się każdy z podmiotów. W przypadku Konsorcjum w spełnieniu określonych warunków w punktach 2.1., 2.4., 2.6., 2.7., 2.8., 2.9., 2.10. musi wykazać się przynajmniej jeden z podmiotów wchodzący w skład Konsorcjum.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty niżej wymienione oświadczenia lub dokumenty: 1.Formularz ofertowy z oświadczeniami i tabelą cenową elementów - załącznik nr 1 (druk do wypełnienia). 2.Dowód wpłacenia / wniesienia wadium - załącznik nr 2. 3.Oświadczenie, o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - załącznik nr 3 (druk do wypełnienia). 4.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 4 (druk do wypełnienia). 5.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 (druk do wypełnienia). 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działal¬ności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłosze¬nia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 6. 7.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 7. 8.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 8. 9.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 9. 10.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 10. 11.Polisy, a w przypadku jej braku inne dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejsza niż 1.000.000,00 PLN w zakresie prowadzonej działalności - załącznik nr 11. 12.Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty w wysokości łącznie za ostatnie 3 lata obrotowe tj. 2004 ÷ 2006 w wysokości minimum 15.000.000,00 PLN, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - załącznik nr 12. 13.Informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą zdolność kredytową wykonawcy do uzyskania kredytu w wysokości minimum 1.000.000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 13. 14.Wykaz kadry technicznej po stronie wykonawcy, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 14 (druk do wypełnienia). 15.Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w minimum 50 % jako główny (generalny) wykonawca, co najmniej 2 robót budowlanych, porównywalnych z przedmiotem zamówienia, z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Przez roboty budowlane porównywalne rozumie się roboty budowlane w zakresie realizacji budowy boisk zewnętrznych z zastosowaniem technologii układania nawierzchni z traw syntetycznych na wartość ogółem (w ciągu ostatnich 5 lat) minimum 3 mln PLN i powierzchni boisk ogółem (w ciągu ostatnich 5 lat) nie mniej niż 20 tys. m2 - załącznik nr 15 (druk do wypełnienia). 16.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń będących w dyspozycji wykonawcy - załącznik nr 16 (druk do wypełnienia). 17.Wykaz osób i podmiotów - podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie podwykonawstwa, wraz z informacjami o % udziale w całości kosztach zadania i doświadczeniu - załącznik nr 17. 18.Harmonogram rzeczowo - finansowy robót - załącznik nr 18 (druk do wypełnienia). 19.Kosztorysy ofertowe - załącznik nr 19. 20.Parafowany wzór umowy - załącznik nr 20. 21.Wykaz posiadanego przeszkolonego personelu przez producenta proponowanej nawierzchni syntetycznej - załącznik nr 21. 22.Informacja potwierdzająca dysponowanie kierownikiem budowy z doświadczeniem min. pięcioletnim w nadzorowaniu budowy obiektów sportowych (tj. boisk zewnętrznych) wraz z kserokopią uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz kserokopią zaświadczenia potwierdzającego przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - załącznik nr 22. 23.Autoryzacja (zaświadczenie) producenta proponowanej nawierzchni syntetycznej (sztucznej trawy) wydana na zadanie będące przedmiotem tego zamówienia publicznego, z której jednoznacznie wynika potwierdzenie dostarczenia przez producenta oryginalnych materiałów do wykonania nawierzchni sportowych, w przypadku wygrania przez wykonawcę przetargu oraz załączyć do oferty atest higieniczny sztucznej trawy wydany przez Państwowy Zakład Higieny wraz z badaniem laboratoryjnym wystawionym przez niezależną instytucje badawczą np. LABSPORT ważne na dzień złożenia oferty - załącznik nr 23.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bobolice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bobolicach ul. Ratuszowa 1 76-020 Bobolice tel. (094) 345 84 01.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Bobolicach ul. Ratuszowa 1 76-020 Bobolice Sekretariat - I pietro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Rrzedsięwzięcie współfinansowane ze środków unijnych.
INNE PRZETARGI BOBOLICE
więcej: przetargi BOBOLICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ W MIEJSCOWOŚCI JASIENICA DOLNA (DZ. NR. 410/4)"
- "Wykonanie podłogi w Sali gimnastycznej ZS Elektrycznych".
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- Konserwacje i remonty leśnych dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwie Lębork w 2025 r.
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.