eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Termomodernizacja budynków szkolnych Zespołu Szkół w Sulechowie ul. Piaskowa 52.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-23

Sulechów: Termomodernizacja budynków szkolnych Zespołu Szkół w Sulechowie ul. Piaskowa 52.
Numer ogłoszenia: 111361 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73459 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków szkolnych Zespołu Szkół w Sulechowie ul. Piaskowa 52..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Zamówienie obejmuje realizację zadania pod nazwą Termomodernizacja budynków szkolnych Zespołu Szkół w Sulechowie ul. Piaskowa 52, dofinansowanego z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Priorytet 3 Ochrona i zarządzanie zasobami środowiska przyrodniczego, Działanie 3.2 Poprawa jakości powietrza, efektywności energetycznej oraz rozwój i wykorzystanie odnawialnych źródeł energii, w tym w zakresie robót budowlanych: 1) budynek A, wykonanie m. in.: a) ocieplenia ścian zewnętrznych budynku metodą bezspoinową 14 cm warstwą styropianu EPS 70-040 wraz z wyprawą elewacyjną, b) ocieplenia ścian fundamentowych do 20 cm poniżej poziomu terenu metodą bezspo-inową 14 cm warstwą styropianu EPS 100-038, c) ocieplenia stropodachu wentylowanego metodą wtryskową granulatem na bazie celulo-zy Ekofiber gr. 17 cm wraz z pokryciem papą termozgrzewalną, d) zamurowania części luksferów, e) częściowej wymiany stolarki okiennej, f) wymiany rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich, g) uzupełnienia tynków zewnętrznych, h) demontażu i montażu krat okiennych, i) wymiany opaski wokół budynku, j) remontu głowic kominowych i schodów zewnętrznych, k) demontażu i montażu instalacji odgromowej, l) montażu i demontażu rusztowań zewnętrznych, m) wywozu gruzu, 2) budynek B, wykonanie m. in.: a) ocieplenia ścian zewnętrznych budynku metodą bezspoinową 13 cm warstwą styropianu EPS 70-040 wraz z wyprawą elewacyjną, b) ocieplenia ścian piwnicy poniżej poziomu terenu metodą bezspoinową 13 cm warstwą styropianu EPS 100-038, c) ocieplenia stropodachu wentylowanego metodą wtryskową granulatem na bazie celulozy Ekofiber gr. 17 cm wraz z pokryciem papą termozgrzewalną, d) wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, e) wymiany rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich, f) uzupełnienia tynków zewnętrznych, g) wymiany opaski wokół budynku, h) remontu głowic kominowych i schodów zewnętrznych, i) demontażu i montażu instalacji odgromowej, j) montażu i demontażu rusztowań zewnętrznych, k) wywozu gruzu, 3) budynek C, wykonanie m. in.: a) wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, b) remontu głowic kominowych, c) demontażu i montażu krat okiennych, d) malowania elewacji farbą silikonową, e) montażu i demontażu rusztowań zewnętrznych, 4) budynek łącznika, wykonanie m.in.: a) ocieplenia ścian zewnętrznych budynku metodą bezspoinową 14 cm warstwą styropianu EPS 70-040 wraz z wyprawą elewacyjną, b) ocieplenia ścian fundamentowych do 40 cm poniżej poziomu terenu metodą bezspoinową 14 cm warstwą styropianu EPS 100-038 wraz z wyprawą elewacyjną, c) ocieplenia stropodachu wentylowanego metodą wtryskową granulatem na bazie celulozy Ekofiber gr. 18 cm wraz z pokryciem papą termozgrzewalną, d) ocieplenia stropodachu pełnego warstwą styropianu EPS 100-038 gr. 16 cm, e) ocieplenia stropodachu drewnianego płytami z wełny mineralnej gr. 16 cm wraz z po-kryciem papą termozgrzewalną, f) demontażu i montażu krat okiennych, g) uzupełnienia tynków zewnętrznych, h) wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, i) wymiany rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich, j) wymiany opaski wokół budynku, k) remontu głowic kominowych i schodów zewnętrznych, l) demontażu i montażu instalacji odgromowej, m) montażu i demontażu rusztowań zewnętrznych, n) wywozu gruzu. 1.2 Szczegółowy zakres robót określa Projekt Budowlany zatwierdzony decyzją nr 246/12 Starosty Zielonogórskiego o pozwoleniu na budowę z dnia 27.03.2012 r. oraz Projekt Wykonawczy i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, opracowane przez Pracownię Proektową Atrium Studio Jacek Nowakowski w Poznaniu ul. Za Cytadelą 5. 1.3 W przedmiocie zamówienia należy uwzględnić, pomimo nie przedstawienia przez Zamawiającego przedmiarów, zakup i montaż: tablicy reklamowej o wym. 90 x 70 cm o finansowaniu operacji ze środków Unii Europejskiej, wykonanej zgodnie z przepisami rozporządzenia 1974/2006 oraz warunkami określonymi w Księdze wizualizacji znaku marki Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Priorytet 3 Ochrona i zarządza-nie zasobami środowiska przyrodniczego. 1.4 Wykonawca musi uwzględnić: 1) ogrodzenie i zabezpieczenie terenu budowy, 2) wywiezienie materiałów rozbiórkowych i odpadów z terenu budowy - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport, utylizację oraz składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, 3) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prowadzonych robót po ich zakończeniu, 4) uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, 5) uzgodnienie we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutu ścieków, 6) zorganizowanie we własnym zakresie: a) zaplecza budowy, b) terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, Zamawiający nie zobowiązuje się do wskazania nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów, postoju maszyn i urządzeń, a także miejsca poboru wody i energii elektrycznej oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnym ich wydzierżawieniem, użyczeniem itp. 1.5 Materiały rozbiórkowe stanowią własność Zamawiającego. 1.6 Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia badań w specjalistycznym laboratorium pod kątem spełnienia wymagań ww. norm losowo pobranej grupy materiałów użytych do wykonania zadania na koszt Wykonawcy. 1.7 Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców. 1.8 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 1.9 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 1.10 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - w przypadku gdy w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz STWiOR użyte są nazwy własne materiałów, wyposażenia i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów, urządzeń, wyposażenia o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych. 1.11 Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 1.12 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 1.13 Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 1.14 Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że Wynagrodzenie Wykonawcy wypłacone będzie na podstawie faktur VAT, wystawionych przez Wykonawcę i doręczonych Zamawiającemu, z zastrzeżeniem następujących rozwiązań szczegółowych: a) pierwsza faktura, za zakres robót wykonanych po rozpoczęciu prac i dokonaniu odbioru częściowego bez zastrzeżeń, zostanie wystawiona po wykonaniu minimum 20 % wartości robót określonych na podstawie oferty Wykonawcy, b) następne faktury, za wykonany zakres robót po dokonaniu odbiorów częściowych bez zastrzeżeń, wystawiane będą nie częściej niż jeden raz w miesiącu, łącznie do 80% wartości określonej na podstawie oferty Wykonawcy, c) ostatnia faktura, obejmująca pozostałą część wynagrodzenia Wykonawcy, wystawiona zostanie po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy i dokonaniu odbioru końcowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań 45.26.21.10 - Demontaż rusztowań 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie obejmuje realizację zadania pod nazwą Termomodernizacja budynków szkolnych Zespołu Szkół w Sulechowie ul. Piaskowa 52, dofinansowanego z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Priorytet 3 Ochrona i zarządzanie zasobami środowiska przyrodniczego, Działanie 3.2 Poprawa jakości powietrza, efektywności energetycznej oraz rozwój i wykorzystanie odnawialnych źródeł energii..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólnobudowlany TADBUD Józef Żybura Chwalęcice ul. Lotniskowa 8 66-415 Kłodawa, Chwalęcice ul. Lotniskowa 8, 66-145 Kłodawa, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1304621,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1366000,08

  • Oferta z najniższą ceną: 1366000,08 / Oferta z najwyższą ceną: 1716364,53

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.