Ogłoszenie z dnia 2007-07-03
Radom: Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro i nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 211.000 euro na usługę obsługi technicznej i konserwacji budynków zarządzanych przez Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu.
Numer ogłoszenia: 111294 - 2007; data zamieszczenia: 03.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Lokalami, ul. Garbarska 55/57, 26-600 Radom, tel. 0 48 383 57 50, fax 0 48 383 57 54 w. 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzl.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro i nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 211.000 euro na usługę obsługi technicznej i konserwacji budynków zarządzanych przez Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa obsługi technicznej i konserwacji 176 budynków o powierzchni 77.263 m2 zarządzanych przez Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.33.10.00 - Usługi nieruchomości mieszkalnych Kod CPV wg słownika 2008: 70.33.10.00 - Usługi nieruchomości mieszkalnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 5000 złotych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują kadrą zdolną do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 5. Złożą ofertę zgodną z warunkami zawartymi w Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy złożonych dokumentów przez Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty - stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ wraz z następującymi załącznikami: 1. Parafowany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy wzór umowy przekazany jako załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ - w formie załącznika nr 1; 2. Wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy formularz cenowy - na druku stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ - w formie załącznika nr 2; 3. Parafowany przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy wykaz budynków przekazany jako załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ - w formie załącznika nr 3; 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 (pzp) - na druku stanowiącym załącznik nr 5 do niniejsze SIWZ - w formie załącznika nr 4; 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie załącznika nr 5; 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem należnych zobowiązań podatkowych oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w formie załączników nr 6 i nr 7; 7. Wykaz kadry technicznej przewidywanej do wykonania zamówienia, na druku stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ - w formie załącznika nr 8; 8. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na druku stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ- w formie załącznika nr 9; 9. Informację o podwykonawcach - na druku stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ - w formie załącznika nr 10; 10. Potwierdzenie wpłaty wadium (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) - w formie załącznika nr 11; 11. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 (pzp) - w formie załącznika nr 12.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzl.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu, ul. Sucha 15, parter, pokój nr 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu, ul. Sucha 15, 26-600 Radom, I piętro, pokój nr 104.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Zakup i dostawa mebli biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A
- Zakup sprzętu dla Zakładu Patomorfologii Klinicznej Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- Przebudowa ogrodzenia w ramach zadania pn.: "Przebudowa schroniska dla bezdomnych zwierząt przy ul. Witosa 96 w Radomiu"
- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z ładowaczem czołowym z łyżką wraz z kosiarką bijakową na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu ul. Sucha 15
- Usługa parkowania / przechowywania pojazdów / rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań
- Dostawa, skonfigurowanie i uruchomienie zestawu magnetometrów do pomiarów parametrów magnetycznych elementów ferromagnetycznych wraz z akcesoriami
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.