Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-01-15
Bydgoszcz: Dostawa, montaż i uruchomienie systemu łączności radiowej wraz z obsługą serwisową dla Państwowego Ratownictwa Medycznego województwa Kujawsko - Pomorskiego
Numer ogłoszenia: 11128 - 2016; data zamieszczenia: 15.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego , ul. ks. R. Markwarta 7, 85-015 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3230413, faks 52 3230413.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspr.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie systemu łączności radiowej wraz z obsługą serwisową dla Państwowego Ratownictwa Medycznego województwa Kujawsko - Pomorskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa montaż i uruchomienie systemu łączności radiowej wraz z obsługą serwisową dla Państwowego Ratownictwa Medycznego województwa Kujawsko - Pomorskiego z podziałem na poszczególnych Zamawiających: Zakres I dyspozytornia w Bydgoszczy - WSPR w Bydgoszczy: - 8 stacji retransmisyjnych - 4 radioserwery do łączności z LPR - 1 radioserwer do łączności awaryjnej - 1 serwer komunikacyjny - 6 konsol radiowych - 1 stanowisko serwisowe - 1 stanowisko serwisowe mobilne - 1 router serwer z siecią IP VPN Zakres II dyspozytornia w Toruniu - WSZ w Toruniu: - 10 stacji retransmisyjnych - 3 radioserwery do łączności z LPR - 1 radioserwer do łączności awaryjnej - 1 serwer komunikacyjny - 7 konsol radiowych - 1 stanowisko serwisowe - 1 stanowisko serwisowe mobilne - 1 router serwer z siecią IP VPN Opis minimalnych wymogów Zamawiającego został zamieszczony w załączniku nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia - oznaczony dalej w treści OPZ). Miejsce dostawy: zgodnie z zapisami OPZ (załącznik nr 2 do SIWZ). Minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy, liczony od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Wykonawca może zaproponować okres dłuższy niż wymagany przez Zamawiającego. Szczegółowe warunki gwarancji są określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 32.57.00.00 - Urządzenia łączności .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 22.01.2016 r. do godz. 12.00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymogów w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się niezbędną wiedzą i doświadczeniem, tj. należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 dostaw o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia z podaniem przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączy dokumenty potwierdzające, że zostały wykonane należycie (wymagane jest aby Wykonawca wykazał się wykonaniem minimum 3 dostaw (wraz z instalacją, uruchomieniem i wdrożeniem) dla ratownictwa medycznego opartych o min. 3 przemienniki DMR w technologii IPSite Connect, aplikację dyspozytora radiowego po IP sterująca bezpośrednio przemiennikami, z czego co najmniej jedna dostawa winna mieć wartość minimum 600 000,00 zł netto).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - minimum 3 osoby posiadające ukończone szkolenie techniczne z wdrażania systemów Mototrbo w tym minimum 1 na poziomie Professional, - minimum 2 osoby przeszkolone z wdrażania i serwisowania aplikacji dyspozytorskiej Consel. Certyfikaty należy załączyć do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na poziomie 1 000 000 zł. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na poziomie 1 000 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin gwarancji - 5
- 3 - Cena obsługi serwisowej za 1 m-c - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspr.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy
ul. ks. R. Markwarta 7
85-015 Bydgoszcz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2016 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy ul. ks. R. Markwarta 7 85-015 Bydgoszcz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Świadczenie usługi cateringowej w ramach konferencji "International Conference on Water Management and its Surroundings - Modern Trends in Blue and Green Infrastructure Management".
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Opery NOVA w Bydgoszczy
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.
- Wykonanie dokumentacji projek.-koszt. termomodernizacji budynków mieszk. zarządzanych przez ADM Sp. z o.o.,w tym podłączenia budynków do miejskiej sieci ciepłowniczej wraz z wykonaniem węzła cieplnego
- Opracowanie dok. proj.-koszt. na przebudowę i rozbudowę wewnętrznej instalacji gazowej wraz z budową instalacji c.o. i c.w.u w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- DOSTAWA I WYMIANA DŹWIGU OSOBOWEGO W BUDYNKU A WOJEWÓDZKIEGO SĄDU ADMINISTRACYJNEGO W BYDGOSZCZY
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do pracowni ekonomicznej, budownictwa, informatycznej i gastronomicznej w ZST-Z im. M. Rataja w Tomaszowie Lubelskim w ramach projektu "Najlepsi na rynku pracy"
- Zakup infrastruktury serwerowej oraz macierzy wraz z konfiguracją.
- Cyfryzacja SP im.T.Kościuszki w Drużbicach w drodze wyposażenia placówki w sprzęt i pomoce dydaktyczne z modernizacją infrastruktury sieciowej niezbędnego do realizacji wysokiej jakości kształcenia
- Usługa dostępu do dużego modelu językowego z wykorzystaniem API z gwarantowaną wydajnością, wraz ze wsparciem technicznym na okres 24 miesięcy, znak sprawy AEZ/S-038/2025
- Odnowienie subskrypcji na system ochrony antywirusowej; Wsparcie techniczne systemu ochrony antywirusowej oraz środowiska serwerowego i wirtualnego; Certyfikat ssl wildcard z roczną subskrypcja
- "Dostawa urządzeń i oprogramowania dla Urzędu Gminy Gościeradów zwiększających odporność na cyberataki, wraz z wdrożeniem w ramach realizacji grantu Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Urządzenia łączności »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.