eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWykonanie konserwacji oraz serwisu (usuwanie usterek, awarii i uszkodzeń) urządzeń biurowych w siedzibie Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, oraz w siedzibach Zamiejscowych Sekcji Gospodarowania Zasobem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-20

Olsztyn: Wykonanie konserwacji oraz serwisu (usuwanie usterek, awarii i uszkodzeń) urządzeń biurowych w siedzibie Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, oraz w siedzibach Zamiejscowych Sekcji Gospodarowania Zasobem
Numer ogłoszenia: 111214 - 2013; data zamieszczenia: 20.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie , ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5248800, faks 89 5248802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie konserwacji oraz serwisu (usuwanie usterek, awarii i uszkodzeń) urządzeń biurowych w siedzibie Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, oraz w siedzibach Zamiejscowych Sekcji Gospodarowania Zasobem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług konserwacji oraz serwisu (usuwanie usterek, awarii i uszkodzeń) urządzeń biurowych (sprzętu kserograficznego, telefaksów, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, niszczarek, skanera A0 oraz plotera) w siedzibie Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6 i Bałtycka 65 oraz w siedzibach Zamiejscowych Sekcji Gospodarowania Zasobem w Elblągu, Młotecznie, Nidzicy, Lidzbarku Welskim, Sorkwitach, Kamionku, Morągu, Lidzbarku Warmińskim, Korszach, Tolku i Grabinie. 2. Wykonawca zapewni czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia awarii (rozumiany jako podjęcie naprawy przez pracownika Wykonawcy) nie dłuższy niż 24 godziny. 3. Wykonawca dokona naprawy usterki w ciągu 3 dni od daty otrzymania zlecenia, a w przypadku gdy nie będzie możliwe dotrzymanie określonego terminu naprawy, dostarczy urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach techniczno-użytkowych. 4. Wykaz urządzeń biurowych przeznaczonych do konserwacji i serwisowania znajduje się w formularzu cenowym, który stanowi załącznik Nr 2 do specyfikacji. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy oraz w załączniku Nr 1 do umowy, który stanowi załącznik Nr 9 do specyfikacji.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.40.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn faksowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania że wykonawca spełnia warunek posiadania doświadczenia zamawiający, żąda by wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, wykonuje lub wykonał realizację co najmniej 3-ch usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. prace związane z serwisem urządzeń biurowych - obejmującym kserokopiarki, drukarki, faksy, niszczarki) na kwotę nie mniejszą niż 50 000 brutto każda z tych usług

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować min. czterema osobami posiadającymi co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w zakresie konserwacji urządzeń biurowych (kserokopiarki, drukarki, faksy, niszczarki)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000,00 złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. Oświadczenie wykonawcy, w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów, uwzględniające wymagania zamawiającego określone w rozdziale 5 ust. 1 SIWZ. 2. Oświadczenie podmiotu biorącego udział w realizacji części zamówienia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 24 ust 1 ustawy - stanowiące załącznik Nr 5 do SIWZ, wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu biorącego udział w realizacji części zamówienia - w przypadku gdy wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach tego podmiotu na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmiot ten będzie brał udział w części zamówienia 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej podmiotu biorącego udział w realizacji części zamówienia, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku gdy wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach tego podmiotu na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmiot ten będzie brał udział w części zamówienia. 4. Druk Oferta, sporządzony wg wymagań SIWZ, zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ - Oferta. 5. Formularz cenowy sporządzony zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ. 6. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa. 7. Informacja wykonawcy o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, do której należy wykonawca, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r., Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) - załącznik Nr 8 do SIWZ 8. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania czynności polegających na wykonaniu usług serwisowych urządzeń biurowych - kserokopiarki, drukarki, faksy, niszczarki - oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym - załącznik Nr 1 do SIWZ, 9. Aktualne certyfikaty lub inne równoważne zaświadczenia wystawione przez producentów urządzeń wymienionych w zestawieniu ilościowo - asortymentowym, dla co najmniej trzech rodzajów urządzeń biurowych w tym kserokopiarek wymienionych w zestawieniu potwierdzające, że Wykonawca posiada status partnera serwisowego

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych OT w Olsztynie, ul. Głowackiego 6 - wersja papierowa lub na stronie internetowej www.anr.gov.pl.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2013 godzina 08:30, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych OT w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, w sekretariacie pok. nr 103 (I piętro), codziennie w dni pracy Agencji w godz. 8,00 - 15,00.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.