Ogłoszenie z dnia 2007-07-03
Płock: Remont pomieszczeń węzła cieplnego wraz z przyległymi piwnicami w budynku Sądu Rejonowego w Płocku oraz remont budynku kuratorów przy placu Narutowicza 6.
Numer ogłoszenia: 111100 - 2007; data zamieszczenia: 03.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Płocku, Plac Narutowicza 6, 09-404 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2625244 w. 361, fax 024 2684727.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srplock.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń węzła cieplnego wraz z przyległymi piwnicami w budynku Sądu Rejonowego w Płocku oraz remont budynku kuratorów przy placu Narutowicza 6..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. Prace remontowe w piwnicach : - odgrzybianie ścian i stropów, kładzenie tynków, malowanie ścian i sufitów, kładzenie płytek gresowych, izolacja rur pianką poliuretanową. Prace remontowe w budynku kuratorów : - roboty rozbiórkowe ( wykucie z muru ościeżnic drewnianych, rozebranie wykładziny ściennej z płytek, odbicie tynków wewnętrznych, rozebranie ścian, wykucie otworów w ścianach, rozebranie posadzek z płytek, rozebranie podłóg i legarów), - roboty budowlane nowe (odgrzybianie ścian, wykonanie ścianek działowych, montaż drzwi i okien, kładzenie posadzek panelowych i gresowych, tynkowanie i malowanie), - roboty elektryczne ( demontaż i montaż przewodów elektrycznych ,montaż opraw oświetleniowych i osprzętu), - roboty sanitarne (wymiana grzejników , wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej , instalacja klimatyzacji)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych Oryginalny kod CPV: 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne może się ubiegać wykonawca, który spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy : 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy, 5) złoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów, zostanie dokonana w systemie (spełnia / nie spełnia) na podstawie następujących dokumentów, które wykonawca winien załączyć do oferty : 2.1. dokument potwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, wypis z właściwego rejestru, zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert), 2.2. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o nie zaleganiu z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zalegania w opłatach - wykonawca przedstawi zaświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , 2.3. aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w opłacie podatku i opłat wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zalegania w opłatach - wykonawca przedstawi zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.4. oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 2 do SIWZ 2.5 wypełniony formularz oferty ze wskazaniem części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, lub oświadczenie, że wszystkie roboty wykona sam - załącznik Nr 1 do SIWZ, 2.6. zaświadczenia o uprawnieniach kierownika budowy stwierdzające; a) posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej b) uprawnienie do sprawowania funkcji kierownika budowy przy robotach budowlanych przy zabytkach nieruchomych (zgodnie z § 8 ust.1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków ruchomych - Dz. U. ńr 150, poz.1579) - w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. c) wpis na listę właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzający przynależność do tej izby.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srplock.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: a) www.srplock.bip.org.pl b) w siedzibie zamawiającego - pokoj nr 8 c) pocztą - za zaliczeniem pocztowym (20 PLN).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Plocku Plac Narutowicza 6 09-404 Płock pokój nr 119 I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Zakup samochodu osobowo - ciężarowego 4+1 (2 szt.)
- Remont budynku Prokuratury Okręgowej w Płocku przy Placu Obrońców Warszawy 8 - ETAP 1
- Stała konserwacja, naprawa i usuwanie awarii urządzeń dźwigowych zlokalizowanych na terenie WSZ w Płocku wraz z zapewnieniem całodobowego pogotowia serwisowego
- Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Płock
- Modernizacja energetyczna Szkoły Podstawowej nr 5 w Płocku przy ul. Krakówka 4 w ramach projektu pn. "Modernizacja energetyczna placówek oświatowych w Płocku"
- Dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu pn.: "Dostępni cyfrowo - utworzenie Klubu Rozwoju Cyfrowego w Płocku" w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021 - 2027.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w Głuszycy".
- "Budowa dwóch budynków mieszkalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Kłodzko"
- Osuszenie fundamentów w kamienicy przy ulicy Szczepanika 2
- Remont sanitariatów w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolono-Wychowawczego nr 3 przy ul. Praskiej 64 w Krakowie
- Remont i wyposażenie pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku
- Termomodernizacja budynku placówki kultury w Dobrzyniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.