Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-03
Zielona Góra: Wymiana stolarki okiennej ABM nr 2
Numer ogłoszenia: 111006 - 2007; data zamieszczenia: 03.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, fax (068) 322-91-84.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej ABM nr 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wymianę : - 7 szt. okien drewnianych na drewniane o następujących wymogach - okna drewniane z kantówki sosnowej, jednoramowe, klejone trójwarstwowo, dwuszynowe wykończone na biało farbą kryjącą akrylową - współczynnik przenikania ciepła k= 1.1. W m2 K - izolacyjność akustyczna ok. 30 dB - okucia obwiedniowe umożliwiające otwieranie uchylne i rozwierne, zgodnie z zaznaczeniem na szkicu, z dodatkową funkcją klamki - funkcją mikroszczelinową - 31 szt. okien drewnianych na PCV o następujących wymogach - okna z profilu PCV - 5 komory, - współczynnik przenikania ciepła k = 1.1 W m2 K, - izolacyjność akustyczna ok. 30 dB, - okucia obwiedniowe umożliwiające otwieranie uchylne i rozwierne, zgodnie z zaznaczeniem na szkicu, z dodatkową funkcją klamki - funkcją mikroszczelinową - 7 szt drzwi balkonowych na PCV - wymianę 67,80 mb parapetów zewnętrznych z PCV
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: - nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Pzp; - spełniają warunki zawarte w art. 22 ustawy Pzp; - zatrudniają kierownika budowy wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; - wykażą się realizacją min. 2 robót, o wartości każdej min. 50.000 zł, w zakresie porównywalnym z niniejszym zamówieniem (wymieniali okna w budynkach zamieszkałych); - udzielą min. 5 lat gwarancji na dostarczone okna. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez analizę załączonego oświadczenia oraz wymaganych dokumentów z zastosowaniem formuły: spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać (podpisane) następujące dokumenty i oświadczenia: - formularz oferty na zał. nr 2 druku określający cenę ryczałtową zamówienia, - wypełniony formularz cenowy na załączniku nr 1, - wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zał. nr 3 - dokumenty potwierdzające należyte wykonane robót wykazane w zał. nr 3, - podpisany załącznik nr 4 do specyfikacji zawierający niezbędne oświadczenia, - aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - wymagane prawem uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby zawodowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego - Al. Zjednoczenia 110, pok 101.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 08:00, miejsce: Al. Zjednoczenia 110 pok 101 do godz. 08:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie diagnozy stanu sektora ekonomii społecznej w Województwie lubuskim
- LA.261.37.2025 Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych
- Zakup paliw płynnych do środków transportu Urzędu Miasta Zielona Góra, dokonywany w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ NA ROZBUDOWĘ OBWODNICY STAREGO I NOWEGO KISIELINA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 282
- NZ.261.79.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego.
- Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego i drogowego poprzez wymianę nieenergooszczędnych opraw na terenie Miasta Zielona Góra - Majątek Miasta
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w budynkach i lokalach znajdujących się w administrowaniu Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
- SVA/4620-649/2025 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej budynku nr 1 na terenie JW. w m. Lesko.
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Lubochni
- Remont pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Nisku przy ul. Kościuszki
- Termomodernizacja placówek oświatowych na terenie gminy Chmielno
więcej: Instalowanie okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





