eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraZakup i dostawa jaj kurzych na potrzeby kuchni SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Jeleniej Górze na 2008 rok.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-16

Jelenia Góra: Zakup i dostawa jaj kurzych na potrzeby kuchni SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Jeleniej Górze na 2008 rok.
Numer ogłoszenia: 11096 - 2008; data zamieszczenia: 16.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital Specjalistyczny MSWiA, Cieplicka 69-71, 58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6435700, fax 075 6435741.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalmsw.net; szpimsw.ibip.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa jaj kurzych na potrzeby kuchni SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Jeleniej Górze na 2008 rok..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Jaja konsumpcyjne kurze kl. M - 26 000 szt. Wykonawca usługi dostarcza do siedziby Zamawiającego jaja kurze na potrzeby kuchni własnym transportem i na własny koszt w terminach i ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. 1. Dostarczone produkty powinny spełniać najwyższe normy jakościowe (klasa M) wagowe. Posiadać dane dotyczące norm produkcyjnych oraz stosowanych przez producenta systemów kontroli jakości: okresowe badania kontrolne jaj (w kierunku Salmonella, radioaktywności beta, obecności pestycydów, metali ciężkich, antybiotyków /i kur/ w kierunku influenzy ptaków i salmonellozy /spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne. 2. Przy dostawie towaru wymienionego w paragrafie 1 Dostawca przekazuje Zamawiającemu każdorazowo, dokument zawirający dokładna informację wyprodukowania i terminu przydatności do spożycia oraz warunków przechowywania. 3. Produkty powinny być bez oznak nadpsucia i nieuszkodzone fizycznie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.24.20.00 - 01.24.20.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - ocena na podstawie oryginałów lub kserokopii w/w posiadanych dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - ocena na podstawie oświadczenia wykonawcy, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - ocena na podstawie oświadczenia wykonawcy, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - ocena na podstawie oświadczenia wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 i 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Wymienione dokumenty powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. Dokumenty takie jak wypis z rejestru i informacja z rejestru karnego powinny posiadać aktualną datę ważności, co najmniej do dnia złożenia ofert, a w przypadku jej braku data wystawienia lub aktualizacji dokumentu nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy od daty składania ofert. W przypadku zaświadczenia z Urzędu Skarbowego, zaświadczenia z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz informacji z banku, ich data wystawienia nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące od daty składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szpitalmsw.net; szpimsw.ibip.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSWiA w Jeleniej Górze, ul. Cieplicka 69-71, 58-560 Jelenia Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2008 godzina 11:00, miejsce: SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSWiA w Jeleniej Górze, ul. Cieplicka 69-71, 58-560 Jelenia Góra, pok. 114 (sekretariat) bud. E..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.