To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-21
Ogłoszenie nr 110930 - 2017 z dnia 2017-07-21 r.
Olsztyn: Sytuacja kryzysowa w szkole
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 61530-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Kuratorium Oświaty w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny
647326000000, ul.
ul. J. Piłsudskiego
7/9,
10-959
Olsztyn, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
895 232 604, faks
895 232 604, e-mail
przetargi@ko.olsztyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ko.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sytuacja kryzysowa w szkole
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WAP.272/P.6.2017.MB
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia w formie wykładu z elementami warsztatu nt. "Sytuacja kryzysowa w szkole" dla 275 nauczycieli, wychowawców i pedagogów wszystkich typów szkół województwa warmińsko-mazurskiego. Celem szkolenia jest uzyskanie przez nauczycieli podstawowej wiedzy nt. przyczyn, przebiegu, rozpoznawania oraz wspierania ucznia w trudnej sytuacji. 2.Zajęcia mogą odbywać się w czasie ustalonym przez organizatora, zgodnie z przedstawionym przez niego harmonogramem. 3.Zamówienie podzielone jest na 3 części z których każda stanowi oddzielne zamówienie. Szczegółowy opis części znajduje się w rozdziale IV specyfikacji. Wykonawcy mogą składać oferty na jedną lub więcej części. 4.Realizacja zajęć powinno nastąpić nie później niż do 30 czerwca 5.Nazwa i kody przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: 80000000-4, 80500000-9, 80530000-8. 6.Zamówienie obejmuje: 1)zorganizowanie i przeprowadzenie usługi będącej przedmiotem zamówienia we wskazanym w ofercie miejscu, 2)zapewnienie kadry szkoleniowej ( co najmniej dwie osoby) posiadającej dobrą znajomość przedmiotowego tematu oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z danego obszaru. Wymaga się by osoby prowadzące szkolenie były praktykami i miały doświadczenie w pracy z dziećmi w omawianym zakresie. Obowiązkowo wśród kadry szkoleniowej musi znajdować się co najmniej 1 osoba będąca członkiem zespołu antykryzysowego lub terapeuta, 3)opracowanie programu szkolenia, który: a)zapewni aktywny udział uczestników w rozwiazywaniu przykładowych sytuacji oraz analiza studium przypadku, b)powinien obejmować następujące treści: ?przyczyny depresji ucznia (np. przemoc rówieśnicza, kryzys w rodzinie, dziecko w żałobie, próba samobójcza), ?rozpoznawanie kryzysu, ?idenytfikacja czynników ryzyka, ?zasady interwencji kryzysowej, w tym zadania szkoły (wychowawcy, nauczyciela, dyrektora szkoły, personelu), ?szkoła w sytuacji kryzysowej w zderzeniu ze środowiskiem (postawy, zachowania, co robić, czego nie robić), ?szkoła w sytuacji kryzysowej a praca z klasą, rodzicami, ?zmniejszanie ryzyka wystąpienia sytuacji kryzysowej, ?zasadność wprowadzania w szkole procedur, ?przyjazny klimat w szkole - co oznacza, jak go budować, ?wychowanie do wartość i znaczenie strategii, pozyskiwanie sojuszników do współpracy, ?ciekawą ofertę zajęć - dlaczego warto ją mieć, ?płaszczyzny działania szkoły wykorzystywane do wzmacniania potencjału uczniów (jakie, dlaczego), c)powinien zawierać: ?harmonogram szkolenia, ?szczegółowy konspekt wykładu i warsztatów z podaniem przykładów, które będą przedmiotem pracy warsztatowej uczestników. ?opis struktury programu do celów szkolenia (zakres treści modułów, ich logiczny układ, czas ich trwania), ?omówienie metod i form pracy na szkoleniu, ?opis przydatności przewidywanych efektów szkolenia dla praktyki nauczycielskiej, ?uwzględniać aktualną wiedzę teoretyczną i praktyczną na dany temat. 4)zorganizowanie bufetu kawowego dla uczestników zajęć dydaktycznych, z co najmniej napojami ciepłymi i ewentualnie słodką przekąską, 5)zapewnienie sali na przeprowadzenie warsztatów: a)mogącej pomieścić ilość uczestników przewidzianą w zamówieniu, b)posiadającej warunki do korzystania z przerw kawowych, c)autonomicznej, która nie może znajdować się w suterenie, piwnicy itp. d)z toaletą usytuowaną w niewielkiej odległości od sali szkoleniowej, 6)zorganizowanie naboru uczestników, ustalenie jasnych zasad rekrutacji i podanie ich do wiadomości uczestnikom, 7)przekazanie Zamawiającemu informacji w formie elektronicznej z logo Zamawiającego i Wykonawcy o rozpoczęciu rekrutacji, ze wskazaniem miejsca i terminu przeprowadzenia szkolenia, 8)powiadomienie wszystkich zakwalifikowanych uczestników o miejscu i czasie realizacji warsztatów, 9)wystawieniu zaświadczenia o ukończonym warszatach, które będzie zawierało informację o podmiocie finansującym szkolenie o treści " Sfinansowano ze środków na doskonalenie nauczycieli w ramach zadań edukacyjnych Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty" wraz z logo Wykonawcy i Kuratorium Oświaty w Olsztynie, 10)zamieszczenia na materiałach szkoleniowych oraz promocyjnych LOGO KURATORIUM OŚWIATY W OLSZTYNIE oraz informacji o następującej treści "Sfinansowano ze środków na doskonalenie nauczycieli w ramach zadań edukacyjnych Warmińsko Mazurskiego Kuratora Oświaty".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
80000000-4
Dodatkowe kody CPV:
80500000-9,
80530000-8,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: 1. Część 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT12890 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 12890 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7820 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7820 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Częć 3 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7820 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7820 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa mebli do Bursy szkolnej nr 2 przy Zespole Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie
- Wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach znajdujących się w budynku Urzędu Skarbowego w Olecku.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego (art. 275 pkt 1) na dostawę części zamiennych do urządzeń laboratoryjnych Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie.
- Remont chodnika od starej pętli wzdłuż ul. Oczapowskiego od strony wschodniej Rektoratu wraz ze schodami oraz chodnika na odcinku od ul. Warszawskiej do skrzyżowania z ul. Oczapowskiego UWM.
- Wykonanie remontu tarasu przy sali 106 w budynku Wydziału Geoinżynierii przy ul. Prawocheńskiego 15
- OBO 2024: Pieszy też człowiek Remont chodnika położonego przy ul. Sienkiewicza oraz ul. Kolejowej w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.