To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-21
Ogłoszenie nr 110846 - 2017 z dnia 2017-07-21 r.
Pszczółki: REMONT NAWIERZCHNI DRÓG STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY PSZCZÓŁKI
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 67374-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pszczółki, krajowy numer identyfikacyjny
54505300000, ul.
ul. Pomorska
18,
83032
Pszczółki, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
586 839 128, faks
, e-mail
urzad@pszczolki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pszczolki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT NAWIERZCHNI DRÓG STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY PSZCZÓŁKI
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZPZ.271.1.14.2017.EK/EJ
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni dróg stanowiących własność Gminy Pszczółki. Zadanie zostało podzielone na następujące części: 1. Część I Naprawa dróg kruszywem betonowym polegającą na wyrównaniu powierzchni drogi, zastosowaniu kruszywa betonowego na szerokości jezdni ok. 4,0 m i grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm. Gruz betonowy frakcji 0-63 nie powinien zawierać więcej niż 25% cząstek ceglanych. 2. Część II Naprawa dróg kruszywem naturalnym łamanym polegającą na wyrównaniu nawierzchni drogi, uzupełnieniu ubytków warstwą 5 cm oraz zastosowaniu 5 cm warstwy na całej szerokości jezdni. Do wykonania robót zastosować kruszywo naturalne łamane frakcji 8-16. 3. Część III Naprawa drogi ul. Dębowej w Kleszczewku poprzez ułożenie nawierzchni z płyt betonowych typu Yomb Zakres robót obejmuje: - rozbiórkę istniejącej nawierzchni na odcinku ok. 80m; - wykonanie koryta; - wykonanie podsypki piaskowej gr. 10 cm; - ułożenie nowej nawierzchni o szerokości 3m na długości ok. 180m z ułożeniem wjazdów do posesji oraz ułożenie placu do zawracania samochodów; - zamulenie nawierzchni. Na części nawierzchni należy wykorzystać materiał pochodzący z rozbiórki. 4. Część IV Naprawa drogi ul. Polnej w Skowarczu poprzez ułożenie nawierzchni z płyt betonowych typu Yomb Zakres robót obejmuje: - wykonanie koryta; - wykonanie podsypki piaskowej gr. 10 cm; - ułożenie nawierzchni o szerokości 4m na długości ok 160m z ułożeniem wjazdów doposesji; - zamulenie nawierzchni. 5. Część V Naprawa drogi ul. Olimpijskiej w Pszczółkach poprzez ułożenie nawierzchni z płyt betonowych typu Yomb Zakres robót obejmuje: - rozebraniu istniejącej nawierzchni z płyt betonowych na odcinku na ok. 98m; - wykonanie koryta; - wykonanie podsypki piaskowej gr. 10 cm; - ułożenie nawierzchni o szerokości 3m na długości ok. 232 m. z ułożeniem wjazdów do posesji; - zamulenie nawierzchni. Na części nawierzchni należy wykorzystać materiał pochodzący z rozbiórki 6. Część VI Naprawa drogi ul. Różana Góra (dz. nr 375, 376) w Różynach poprzez ułożenie nawierzchni z płyt betonowych typu Yomb Zakres robót obejmuje: - wykonanie koryta; - wykonanie podsypki piaskowej gr. 10 cm; - ułożenie nawierzchni o szerokości 3m na długości ok. 88m z ułożeniem wjazdów do posesji; - zamulenie nawierzchni. 7. Część VII Naprawa części skarpy na Deptaku Widokowym w Pszczółkach Zakres robót obejmuje: - przeprofilowanie skarpy, - ułożenie wzdłuż korytka ściekowego, - wzmocnienie skarpy płytami typu MEBA, - posadowienie gabionu, - ułożenie materaca siatkowo-kamiennego. 8. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić przejezdność dróg i bezpieczeństwo ich użytkowników. 9. W przypadku gdy wykonywanie prac wpływa na ruch drogowy lub ogranicza widoczność na drodze albo powoduje wprowadzenie zmian w istniejącej organizacji ruchu pojazdów lub pieszych Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu organizacji ruchu i uzgodnienia go z Zamawiającym (projekt organizacji ruchu związany z robotami prowadzonymi w pasie drogowym powinien określać sposób zabezpieczenia tych robót zgodnie z wymogami bezpieczeństwa ruchu drogowego). 10. Rozliczanie za poszczególne prace z Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie protokołów odbioru robót zaakceptowanych i podpisanych przez Inspektora Nadzoru (jeśli będzie wyznaczony przez Zamawiającego) i upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Pszczółki. 11. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia szkicu lokalizacji wykonanych prac, a także do sporządzenia dokumentacji fotograficznej (przed rozpoczęciem prac i po wykonaniu prac), które to stanowić będą załączniki do protokołu odbioru robót (płyta CD). 12. Wykonawca we własnym zakresie ustala przebieg uzbrojenia podziemnego i odpowiada za ewentualne uszkodzenia. 13. O przydatności do wbudowania, w ramach realizowanych prac, materiału rozbiórkowego (stanowiącego własność Zamawiającego) decydować będzie Inspektor Nadzoru/Zamawiający. Materiał Wykonawcy przeznaczony do wbudowania w postaci płyt drogowych wielootworowych typu YOMB musi posiadać stosowane deklaracje zgodności. 14. Wykonawca w trakcie wykonywania prac ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. Wykonawca na własny koszt zapewnia postój maszyn i składowanie materiałów. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, założeń projektowych, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. W przypadku, gdy w SIWZ wraz z załącznikami zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia. 3.15. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych obejmujących roboty ziemne i nawierzchniowe, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Wyżej wymienione prace wykonywane będą przez osoby, które zostaną wymienione w wykazie pracowników przedstawionym Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji prac. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań zawarty został w projekcie umowy stanowiącym część III SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Naprawa drogi ul. Dębowej w Kleszczewku |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT42570.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 58231,15 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Naprawa drogi ul. Polnej w Skowarczu |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT37942.17 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 60179,77 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Naprawa drogi ul. Olimpijskiej w Pszczółkach |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT42851.21 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 58088,13 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Naprawa drogi ul. Różana Góra (dz. nr 375, 376) w Różynach |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT17153.24 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 24706,95 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Naprawa części skarpy na Deptaku Widokowym w Pszczółkach |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16092.59 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 18450,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





