To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-21
Ogłoszenie nr 110716 - 2017 z dnia 2017-07-21 r.
Prabuty: Rozbudowa, przebudowa i remont oczyszczalni ścieków w Prabutach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt: "Rozbudowa, przebudowa i remont Oczyszczalni Ścieków w Prabutach" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.3 Gospodarka wodno - ściekowa współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 76238-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 85014-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Prabuty, krajowy numer identyfikacyjny
52931500000, ul.
ul. Kwidzyńska
2,
82550
Prabuty, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
055 2782001lub 02, faks
, e-mail
zampub@prabuty.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa, przebudowa i remont oczyszczalni ścieków w Prabutach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZP.271.6.2017.KK
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: "Rozbudowa, przebudowa i remont oczyszczalni ścieków w Prabutach". 2. Zakres robót budowlanych przewidzianych do realizacji obejmuje, w szczególności: 1)Budynek sitopiaskownika "BSP" (ob.1) - wykonanie prac remontowych budowlanych, wymianę instalacji technologicznej wraz z wymianą istniejącego sitopiaskownika na nowy oraz wymianę instalacji elektrycznej. 2) Punkt zlewny ścieków dowożonych "PZSD" (ob.2) - wymiana kontenerowej stacji zlewczej wraz z wyposażeniem. 3) Pompownia główna ścieków "PGS" (ob.3) - wykonanie prac remontowych budowlanych, wymianę instalacji technologicznej oraz wymianę instalacji elektrycznej oraz AKPiA. 4) Stanowisko kraty rzadkiej "SKR" (ob.4) - wykonanie prac remontowych budowlanych, wymianę istniejącej kraty na nową. 5) Reaktor biologiczny RB I (ob.6;7.1;7.2;8.1;8.2) - wykonanie prac remontowych budowlanych, wymianę instalacji technologicznej wraz z armaturą i urządzeniami technologicznymi oraz wymianę instalacji elektrycznych. 6) Reaktor biologiczny RB II (ob.9.1;9.2;10.1;10.2;11.1;11.2;12.1;12.2) - wykonanie prac remontowych budowlanych, wymianę rurociągów technologicznych wraz z armaturą i urządzeniami technologicznymi oraz wymianę instalacji elektrycznych i montaż aparatury pomiarowej. 7)Komora rozdziału ścieków "KRS" (ob.13) - wykonanie prac remontowych budowlanych. 8)Osadniki wtórne (ob.14.1,14.2) - wykonanie prac remontowych budowlanych, montaż szczotki czyszczącej koryto odpływowe wraz z podłączeniem elektrycznym oraz montaż aparatury pomiarowej. 9)Komora pomiarowa ścieków "KPS" (ob.15) - budowę dwóch zbiorników o średnicy wewnętrznej 1,80 i 1,00 m i głębokości 2,20 i 2,00 m wraz z montażem armatury pomiarowej i odcinającej. 10)Pompownia osadu PO (ob.17) - wykonanie prac remontowych budowlanych, wymianę instalacji technologiczne oraz wymianę instalacji elektrycznej i montaż aparatury pomiarowej. 11)Stacja dmuchaw "SD" (ob.18), i stanowisko agregatu prądotwórczego "SAP: (ob.30) - wykonanie prac remontowych budowlanych wymianę agregatu prądotwórczego, wymianę instalacji elektrycznych oraz AKPiA. 12)Stacja dozowania koagulantu "SDK" (ob.19) - wykonanie prac remontowych budowlanych wraz z montażem kompletnej instalacji dozującej wraz z podłączeniem elektrycznym. 13)Pompownia ścieków wewnętrznych "PSW" (ob.21) - wykonanie prac remontowych budowlanych, wymianę instalacji technologicznej wraz z armatura i urządzeniami oraz wymianę instalacji elektrycznej i montaż aparatury pomiarowej. 14)Pompownia części pływających "PCP" (ob.22) - budowa zbiornika o średnicy wewnętrznej 1,50 m i głębokości 4,80 m wraz z montażem instalacji technologicznej, instalacji elektrycznej oraz montażem aparatury pomiarowej. 15)Komory stabilizacji tlenowej "KSTI" (ob.23.1,23.2) - wykonanie prac remontowych budowlanych , wymianę instalacji technologicznej wraz z urządzeniami oraz wymianę instalacji elektrycznej. 16)Komory stabilizacji tlenowej KSTII (ob.24.1,24.2) - budowę dwóch zbiorników żelbetowych o średnicy wewnętrznej 7,50 m i głębokości 5,20 m wraz z wyposażeniem w instalację technologiczną z urządzeniami oraz instalację elektryczną. 17)Stacja odwodniania i higienizacji osadu "SOHO" (ob.25), Stanowisko załadunku osadu "SZO" (ob.26) - wykonanie prac remontowych budowlanych, wymianę istniejącego układu instalacji odwadniania osadu na nowy wraz z remontem instalacji mieszania osadu z wapnem oraz wymiana instalacji elektrycznej. 18)Rozbudowa budynku obsługi "BO" ( ob.29) - dobudowanie nowej części budynku o powierzchni użytkowej części projektowanej - 31,93 m2 i powierzchni zabudowy części projektowanej - 40,18 m2 wraz z wyposażeniem w instalację wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, wentylacji i elektryczną. 19)Rozbiórka konstrukcji żelbetowej bunkra na skratki i piasek BSP. 20)Rozbiórka starej żelbetowej konstrukcji komory odpływowa SKO. 21)Rozbiórka starej kwatery osadowej SKW. 22)Sieci technologiczne - w ramach robót należy wykonać: rurociąg tłoczny ścieków z pompowni głównej do komory rozdzielczej, rurociągi technologiczne ścieków i osadów pomiędzy obiektami oczyszczalni ścieków. 23)Sieci elektryczne i AKPiA - w ramach robót należy wykonać: linie kablowe zasilające, komunikacyjne, sterowniczo-pomiarowe, zasilająco-pomiarowe, wymianę oświetlenia zewnętrznego, wymianę transformatora, wymianę układu pomiarowego. 24)Zagospodarowanie terenu - w ramach robót należy wykonać nasyp wokół komór KST II, trawniki i dokonać nasadzeń zieleni. 25)Drogi - w ramach robót należy wykonać drogę dojazdową do punktu zlewnego ścieków dowożonych wraz ze zjazdem z ul. Żeromskiego, zamykanym bramą przesuwną oraz przedłużenie placu przy budynku sitopiaskownika. Należy również wykonać chodnik stanowiący dojście do pomostów projektowanych komór stabilizacji osadu. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Tom II (OPZ) SIWZ. 4.Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera Tom III (IPU) SIWZ. 5.Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawia z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późń. zm.) ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2016 r. poz. 380 z późń. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późń. zm.). Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót budowlanych zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno - budowlanymi, przepisami dotyczącymi wyrobów i materiałów stosowanych w budownictwie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45252127-4,
45252200-0,
45231300-8,
45100000-8,
45200000-9,
45232152-2,
45310000-3,
45233120-6,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6352131.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 7610434.52 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.