eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prabuty › Rozbudowa, przebudowa i remont oczyszczalni ścieków w Prabutach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-21

Ogłoszenie nr 110716 - 2017 z dnia 2017-07-21 r.

Prabuty: Rozbudowa, przebudowa i remont oczyszczalni ścieków w Prabutach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt: "Rozbudowa, przebudowa i remont Oczyszczalni Ścieków w Prabutach" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.3 Gospodarka wodno - ściekowa współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 76238-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 85014-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Prabuty, krajowy numer identyfikacyjny 52931500000, ul. ul. Kwidzyńska 2, 82550 Prabuty, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 055 2782001lub 02, faks , e-mail zampub@prabuty.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa, przebudowa i remont oczyszczalni ścieków w Prabutach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IZP.271.6.2017.KK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: "Rozbudowa, przebudowa i remont oczyszczalni ścieków w Prabutach". 2. Zakres robót budowlanych przewidzianych do realizacji obejmuje, w szczególności: 1)Budynek sitopiaskownika "BSP" (ob.1) - wykonanie prac remontowych budowlanych, wymianę instalacji technologicznej wraz z wymianą istniejącego sitopiaskownika na nowy oraz wymianę instalacji elektrycznej. 2) Punkt zlewny ścieków dowożonych "PZSD" (ob.2) - wymiana kontenerowej stacji zlewczej wraz z wyposażeniem. 3) Pompownia główna ścieków "PGS" (ob.3) - wykonanie prac remontowych budowlanych, wymianę instalacji technologicznej oraz wymianę instalacji elektrycznej oraz AKPiA. 4) Stanowisko kraty rzadkiej "SKR" (ob.4) - wykonanie prac remontowych budowlanych, wymianę istniejącej kraty na nową. 5) Reaktor biologiczny RB I (ob.6;7.1;7.2;8.1;8.2) - wykonanie prac remontowych budowlanych, wymianę instalacji technologicznej wraz z armaturą i urządzeniami technologicznymi oraz wymianę instalacji elektrycznych. 6) Reaktor biologiczny RB II (ob.9.1;9.2;10.1;10.2;11.1;11.2;12.1;12.2) - wykonanie prac remontowych budowlanych, wymianę rurociągów technologicznych wraz z armaturą i urządzeniami technologicznymi oraz wymianę instalacji elektrycznych i montaż aparatury pomiarowej. 7)Komora rozdziału ścieków "KRS" (ob.13) - wykonanie prac remontowych budowlanych. 8)Osadniki wtórne (ob.14.1,14.2) - wykonanie prac remontowych budowlanych, montaż szczotki czyszczącej koryto odpływowe wraz z podłączeniem elektrycznym oraz montaż aparatury pomiarowej. 9)Komora pomiarowa ścieków "KPS" (ob.15) - budowę dwóch zbiorników o średnicy wewnętrznej 1,80 i 1,00 m i głębokości 2,20 i 2,00 m wraz z montażem armatury pomiarowej i odcinającej. 10)Pompownia osadu PO (ob.17) - wykonanie prac remontowych budowlanych, wymianę instalacji technologiczne oraz wymianę instalacji elektrycznej i montaż aparatury pomiarowej. 11)Stacja dmuchaw "SD" (ob.18), i stanowisko agregatu prądotwórczego "SAP: (ob.30) - wykonanie prac remontowych budowlanych wymianę agregatu prądotwórczego, wymianę instalacji elektrycznych oraz AKPiA. 12)Stacja dozowania koagulantu "SDK" (ob.19) - wykonanie prac remontowych budowlanych wraz z montażem kompletnej instalacji dozującej wraz z podłączeniem elektrycznym. 13)Pompownia ścieków wewnętrznych "PSW" (ob.21) - wykonanie prac remontowych budowlanych, wymianę instalacji technologicznej wraz z armatura i urządzeniami oraz wymianę instalacji elektrycznej i montaż aparatury pomiarowej. 14)Pompownia części pływających "PCP" (ob.22) - budowa zbiornika o średnicy wewnętrznej 1,50 m i głębokości 4,80 m wraz z montażem instalacji technologicznej, instalacji elektrycznej oraz montażem aparatury pomiarowej. 15)Komory stabilizacji tlenowej "KSTI" (ob.23.1,23.2) - wykonanie prac remontowych budowlanych , wymianę instalacji technologicznej wraz z urządzeniami oraz wymianę instalacji elektrycznej. 16)Komory stabilizacji tlenowej KSTII (ob.24.1,24.2) - budowę dwóch zbiorników żelbetowych o średnicy wewnętrznej 7,50 m i głębokości 5,20 m wraz z wyposażeniem w instalację technologiczną z urządzeniami oraz instalację elektryczną. 17)Stacja odwodniania i higienizacji osadu "SOHO" (ob.25), Stanowisko załadunku osadu "SZO" (ob.26) - wykonanie prac remontowych budowlanych, wymianę istniejącego układu instalacji odwadniania osadu na nowy wraz z remontem instalacji mieszania osadu z wapnem oraz wymiana instalacji elektrycznej. 18)Rozbudowa budynku obsługi "BO" ( ob.29) - dobudowanie nowej części budynku o powierzchni użytkowej części projektowanej - 31,93 m2 i powierzchni zabudowy części projektowanej - 40,18 m2 wraz z wyposażeniem w instalację wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, wentylacji i elektryczną. 19)Rozbiórka konstrukcji żelbetowej bunkra na skratki i piasek BSP. 20)Rozbiórka starej żelbetowej konstrukcji komory odpływowa SKO. 21)Rozbiórka starej kwatery osadowej SKW. 22)Sieci technologiczne - w ramach robót należy wykonać: rurociąg tłoczny ścieków z pompowni głównej do komory rozdzielczej, rurociągi technologiczne ścieków i osadów pomiędzy obiektami oczyszczalni ścieków. 23)Sieci elektryczne i AKPiA - w ramach robót należy wykonać: linie kablowe zasilające, komunikacyjne, sterowniczo-pomiarowe, zasilająco-pomiarowe, wymianę oświetlenia zewnętrznego, wymianę transformatora, wymianę układu pomiarowego. 24)Zagospodarowanie terenu - w ramach robót należy wykonać nasyp wokół komór KST II, trawniki i dokonać nasadzeń zieleni. 25)Drogi - w ramach robót należy wykonać drogę dojazdową do punktu zlewnego ścieków dowożonych wraz ze zjazdem z ul. Żeromskiego, zamykanym bramą przesuwną oraz przedłużenie placu przy budynku sitopiaskownika. Należy również wykonać chodnik stanowiący dojście do pomostów projektowanych komór stabilizacji osadu. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Tom II (OPZ) SIWZ. 4.Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera Tom III (IPU) SIWZ. 5.Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawia z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późń. zm.) ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2016 r. poz. 380 z późń. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późń. zm.). Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót budowlanych zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno - budowlanymi, przepisami dotyczącymi wyrobów i materiałów stosowanych w budownictwie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45252127-4, 45252200-0, 45231300-8, 45100000-8, 45200000-9, 45232152-2, 45310000-3, 45233120-6,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT6352131.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MELBUD S.A. , sekretariat@melbud.pl, ul. Składowa 4, 86-300, Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7610434.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7610434.52
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7610434.52
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Roboty elektryczne i AKPiA


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.