eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jędrzejów › Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i jednorazowa dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania, tonerów do urządzeń drukujących, sprzętu drukującego, przedłużenie licencji oprogramowania antywirusowego, mobilnego sprzętu nagłośnieniowego oraz sprzętu RTV, sprzętu biurowego oraz papieru komputerowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-13

Jędrzejów: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i jednorazowa dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania, tonerów do urządzeń drukujących, sprzętu drukującego, przedłużenie licencji oprogramowania antywirusowego, mobilnego sprzętu nagłośnieniowego oraz sprzętu RTV, sprzętu biurowego oraz papieru komputerowego
Numer ogłoszenia: 110709 - 2013; data zamieszczenia: 13.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152366 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie, ul. Okrzei 49B, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 386 38 93, faks 0-41 386 38 93.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i jednorazowa dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania, tonerów do urządzeń drukujących, sprzętu drukującego, przedłużenie licencji oprogramowania antywirusowego, mobilnego sprzętu nagłośnieniowego oraz sprzętu RTV, sprzętu biurowego oraz papieru komputerowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i jednorazowa dostawa: Zadanie 1 - fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania: komputera z oprogramowaniem - sztuk 21, pakietu biurowego Microsoft Office 2010 dla użytkowników domowych i małych firm PL BOX lub równoważny - sztuk 5, zasilacza awaryjnego UPS sztuk 1, przełącznika sieciowego niezarządzalnego - sztuk 5, listwy komputerowej - sztuk 8, płyt CD sztuk 200, pudełek na płyty CD - sztuk 200, zasilacza do laptopa ASUS A6F-AP139 - sztuk 1, głośników do laptopa - sztuk 1, projektora multimedialnego - sztuk 1, CPV: 30213000-5, 48000000-8, 38652100-1, 30236000-2, 30234300-1, 32342412-3 Zadanie 2 - fabrycznie nowych, nieregenerowanych, nieużywanych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, CPV: 30192113-6, 30125110-5 Zadanie 3 - kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych: laserowego i po dwa komplety tonerów do każdego urządzenia - sztuk 10, atramentowego i dwa komplety tuszy- sztuk 1 oraz drukarki laserowej mono i po dwa tonery na każde urządzenie - sztuk 2 CPV: 30232130-4, 30232110-8 Zadanie 4 - Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie licencji oprogramowania antywirusowego ESET NOD32 Business Edition Client lub równoważnego dla 79 użytkowników dla PUP Jędrzejów na okres jednego roku CPV: 48761000-0 Zadanie 5 - fabrycznie nowego mobilnego sprzętu nagłośnieniowego - sztuk 1, fabrycznie nowego telewizora - sztuk 1 oraz anteny TV pokojowej - sztuk 1 CPV: 32342400-6, 32300000-6, 32000000-3 Zadanie 6 - papieru komputerowego dwuwarstwowego - opak. 5, bindownicy na 300 kartek A4 - sztuk 1, ekranu projekcyjnego - sztuk 1, pilota multimedialnego - sztuk 2, gilotyny do papieru - sztuk 1 oraz bigówki do papieru - sztuk 1 CPV: 30197630-1, 30191000-4, 38653400-1.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 48.00.00.00-8, 38.65.21.00-1, 30.23.60.00-2, 30.23.43.00-1, 32.34.24.12-3, 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5, 30.23.21.30-4, 30.23.21.10-8, 48.76.10.00-0, 32.34.24.00-6, 32.30.00.00-6, 32.00.00.00-3, 30.19.76.30-1, 30.19.10.00-4, 38.65.34.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sprzedaż i jednorazowa dostawa: Zadanie 1 - fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 9.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe ENTERPRISE Zbigniew Wrotniak, ul. Krótka 3, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58162,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60332,73

  • Oferta z najniższą ceną: 59958,81 / Oferta z najwyższą ceną: 67296,99

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sprzedaż i jednorazowa dostawa: Zadanie 2 - fabrycznie nowych, nieregenerowanych, nieużywanych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 9.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Cartridge Control Sp. z o.o., ul. Zagórska 186, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36585,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8622,30

  • Oferta z najniższą ceną: 8622,30 / Oferta z najwyższą ceną: 45676,54

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Sprzedaż i jednorazowa dostawa: Zadanie 3 - fabrycznie nowego sprzętu drukującego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Infover Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowo - akcyjna, ul. Zagnańska 61, 25-528 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57113,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59948,97

  • Oferta z najniższą ceną: 52765,77 / Oferta z najwyższą ceną: 63957,54

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Sprzedaż i jednorazowa dostawa: Zadanie 4 - Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie licencji oprogramowania antywirusowego ESET NOD32 Business Edition Client lub równoważnego dla 79 użytkowników dla PUP Jędrzejów na okres jednego roku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POINT Sp. z o.o., ul. Gottlieba Daimlera 1, 02-460 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3532,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2953,97

  • Oferta z najniższą ceną: 2953,97 / Oferta z najwyższą ceną: 3468,97

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Sprzedaż i jednorazowa dostawa: Zadanie 5 - fabrycznie nowego mobilnego sprzętu nagłośnieniowego oraz sprzętu RTV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3796,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5120,49

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Sprzedaż i jednorazowa dostawa: Zadanie 6 - fabrycznie nowego sprzętu biurowego oraz papieru komputerowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konkret Plus Leszek Ozioro, ul. Chałubińskiego 44, 25-619 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2362,03

  • Oferta z najniższą ceną: 2362,03 / Oferta z najwyższą ceną: 4675,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.