Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-18
Łódź: Dostawa materiałów opatrunkowych opatrunków specjalistycznych, podkładów ginekologicznych oraz plastrów do mocowania sond i cewników u noworodków z podziałem na 30 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/37/2012
Numer ogłoszenia: 110625 - 2012; data zamieszczenia: 18.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi , ul. Wólczańska 191/195, 90-531 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6371322, faks 042 6371322.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pirogow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pirogow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych opatrunków specjalistycznych, podkładów ginekologicznych oraz plastrów do mocowania sond i cewników u noworodków z podziałem na 30 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/37/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych opatrunków specjalistycznych, podkładów ginekologicznych oraz plastrów do mocowania sond i cewników u noworodków z podziałem na 30 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/37/2012 Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia I. Materiały opatrunkowe II. Materiały opatrunkowe III. Jałowe materiały opatrunkowe IV. Materiały opatrunkowe V. Materiały opatrunkowe VI. Materiały opatrunkowe VII. Materiały opatrunkowe VIII. Materiały opatrunkowe IX. Opatrunek z folii poliuretanowej i włókniny do zaopatrywania wkłuć X. Folia chirurgiczna XI. Opatrunki z wkładem chłonnym XII. Opatrunki hemostatyczne XIII. Opatrunek hemostatyczny XIV. Akcesoria do systemu do podciśnieniowego leczenia ran Genadyne A4 wraz z opatrunkami XV. Opatrunek specjalistyczny XVI. Opatrunek specjalistyczny XVII. Opatrunek specjalistyczny XVIII. Opatrunek specjalistyczny XIX. Opatrunek specjalistyczny XX. Opatrunek specjalistyczny XXI. Opatrunek specjalistyczny XXII. Opatrunek specjalistyczny XXIII. Opatrunek specjalistyczny XXIV. Opatrunek specjalistyczny XXV. Opatrunek specjalistyczny XXVI. Materiały opatrunkowe XXVII. Opatrunek specjalistyczny XXVIII. Opatrunek specjalistyczny XXIX. Podkłady ginekologiczne XXX. Plastry do mocowania cewników i sond dla noworodków Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera załącznik nr 2 - 31 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 30.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1. Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami: Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) 2. Materiały informacyjne ulotki zawierające szczegółowy opis oferowanego produktu, (w języku polskim) potwierdzające numer katalogowy, opisy i parametry - dotyczy pakietu I - XXX. Szczegółowe potwierdzenia w następujących pakietach: dotyczy pakietu II - IV że oferowany wyrób posiada podwijane brzegi typu ES, jest wykonany z przędzy min. TEX 15, może być sterylizowany parą wodną dotyczy pakietu VIII rodzaj kleju i rozmiar 3. W celu weryfikacji zgodności oferowanego asortymentu należy dołączyć do oferty po 2 szt. próbek do każdej z pozycji - dotyczy pakietu IX.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku: wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, zmiany numeru katalogowego produktu, pojawienia się na rynku produktu o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, zmiany wielkości opakowań w takim przypadku dopuszczone będzie odpowiednie przeliczenie ilości, nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, przypadkach określonych w §3 ust. 3 wzoru umowy: a) zmiana stawek podatku VAT, b) zmniejszenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pirogow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 90-531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195 budynek administracyjny parter Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 90-531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195 budynek administracyjny parter Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - XXX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych opatrunków specjalistycznych, podkładów ginekologicznych oraz plastrów do mocowania sond i cewników u noworodków z podziałem na pakiety : I. Materiały opatrunkowe II. Materiały opatrunkowe III. Jałowe materiały opatrunkowe IV. Materiały opatrunkowe V. Materiały opatrunkowe VI. Materiały opatrunkowe VII. Materiały opatrunkowe VIII. Materiały opatrunkowe IX. Opatrunek z folii poliuretanowej i włókniny do zaopatrywania wkłuć X. Folia chirurgiczna XI. Opatrunki z wkładem chłonnym XII. Opatrunki hemostatyczne XIII. Opatrunek hemostatyczny XIV. Akcesoria do systemu do podciśnieniowego leczenia ran Genadyne A4 wraz z opatrunkami XV. Opatrunek specjalistyczny XVI. Opatrunek specjalistyczny XVII. Opatrunek specjalistyczny XVIII. Opatrunek specjalistyczny XIX. Opatrunek specjalistyczny XX. Opatrunek specjalistyczny XXI. Opatrunek specjalistyczny XXII. Opatrunek specjalistyczny XXIII. Opatrunek specjalistyczny XXIV. Opatrunek specjalistyczny XXV. Opatrunek specjalistyczny XXVI. Materiały opatrunkowe XXVII. Opatrunek specjalistyczny XXVIII. Opatrunek specjalistyczny XXIX. Podkłady ginekologiczne XXX. Plastry do mocowania cewników i sond dla noworodków Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera załącznik nr 2 - 31 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa ciekłego azotu i ciekłego helu oraz suchego lodu do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
- Dostawa oprogramowania symulatora VR wraz z odpowiednim sprzętem, instalacją, wdrożeniem, szkoleniem nauczycieli i kontraktem serwisowym
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
- Dostawa igieł do znieczulenia i igieł biopsyjnych na potrzeby Kliniki/Oddziału CSK UM Łódź.
- Termomodernizacja budynków SP ZOZ MSWiA w Łodzi ul. Północna 42
- Przedłużenie usługi TECS na okres od 01.07.2025 do 30.06.2027 na produkty: ANSYS CFD PrepPost, ANSYS CFD Solver Enterprise, ANSYS Discovery Pro (dawniej:ANSYS Discovery Modeling),ANSYS HPC Pack (x2)
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Na sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i materiałów opatrunkowych
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, zestawów i odzieży operacyjnej do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do zabiegów laparoskopowych i endoskopowych oraz specjalistycznych materiałów opatrunkowych.
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.