Ogłoszenie z dnia 2017-07-21
Ogłoszenie nr 110552 - 2017 z dnia 2017-07-21 r.
Chrzanów: Termomodernizacja budynku OSP w Balinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie, krajowy numer identyfikacyjny
000525464, ul.
Aleja Henryka
20,
32-500
Chrzanów, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
327585101, faks
0326233786, e-mail
zp@chrzanow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.chrzanow.pl (zakładka: Urząd Miejski / Zamówienia Publiczne)
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku OSP w Balinie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.38.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn. "Termomodernizacja budynku OSP w Balinie": - zadanie nr 1: Etap I - remont dachu, - zadanie nr 2: Etap II - termomodernizacja. 1) Zakres robót do wykonania w ramach zadania nr 1: - demontaż i montaż pokrycia dachu blachodachówką o pow. 520 m2 (w tym wymiana elementów konstrukcji dachu), - remont kominów, - modernizacja instalacji odgromowej wraz z niezbędnymi badaniami. - montaż nowych rur spustowych - realizacja po zakończeniu zadania 2) 2) Zakres robót do wykonania w ramach zadania nr 2: - ocieplenie dwóch ścian zewnętrznych podłużnych o pow. ok. 303 m2 styropianem gr. 13 cm metodą lekką mokrą; - ocieplenie ściany zewnętrznej zachodniej o pow. ok. 90 m2 styropianem gr. 16 cm metodą lekką mokrą; - ocieplenie ściany zewnętrznej wschodniej o pow. ok. 100 m2 styropianem gr. 16 cm metodą lekką mokrą; - wymiana części stolarki okiennej zewnętrznej (10 szt.) na nowe o pow. ok, 6,1 m2; okna plastikowe, rozwieralno-uchylne z zachowaniem istniejącego podziału, kolorystyka winna nawiązywać do okien niepodlegających wymianie; - wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej (4 szt.) na nowe o pow. ok, 8,4 m2; kolorystyka winna nawiązywać do istniejących; drzwi do kotłowni niepalne klasy 0,5 odporności ogniowej, otwierane na zewnątrz; drzwi od wewnątrz powinny mieć zamknięcie bezklamkowe i otwierać się na zewnątrz pod naciskiem człowieka. Uwaga: - ocieplenie ścian wraz ze szpaletami okiennymi, drzwiowymi i balkonami i wymianą parapetów na stalowe w kolorze nawiązującym do koloru dachu; wykończenie wyprawą cienkowarstwową, - kolorystyka elewacji (odcień zbliżony do RAL 1015) wraz z elementami kontrastowymi - szpalety przy oknach (odcień zbliżony do RAL 8003) nawiązująca do istniejącej, - wykończenie cokołu tynkiem mozaikowym w odcieniu nawiązującym do kolorystyki elewacji (odcień zbliżony do RAL 1011, 8001), - szczegółowy opis zawarty w wyciągu z audytu energetycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do Zaproszenia. Wszystkie zastosowane materiały muszą być nowe, posiadać odpowiednie i wymagane atesty oraz aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania w budownictwie. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa w sprawie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do posiadania - przez okres co najmniej realizacji zamówienia (tj. od dnia podpisania umowy do końca terminu realizacji zamówienia) - ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż: - dla zadania nr 1 - 80.000 zł, - dla zadania nr 2 - 60.000 zł. Dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia potwierdzony "za zgodność z oryginałem" Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45321000-3
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1,
45261000-4,
45311100-1,
45443000-4,
45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Etap I - remont dachu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT100813.01 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 124000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Etap II - termomodernizacja |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT89837.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 110500 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie 67
na podstawie art. 1
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art.67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego znak ZP.271.32.2017 obejmujące w/w zamówienie zakończyło się w dniu 26-06-2017 r. unieważnieniem ze względu na to, iż nie złożono żadnej oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- "Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 108800L dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Chrzanów Czwarty"
- Transport dzieci/uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2025/2026
- Budowa placu zabaw w Parku Miejskim w Chrzanowie.
- "Przebudowa drogi gminnej nr 108843L w m. Chrzanów Pierwszy"
- Modernizacja (przebudowa) drogi wewnętrznej na działce gminnej nr 2905 w Płazie
- Remont pokrycia dachu wraz z remontem kominów i orynnowania oraz instalacji odgromowej - I/Olkusz.
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.