To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-20
Ogłoszenie nr 110173 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.
Lubliniec: Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą różnych artykułów spożywczych na rzecz DPS Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512695-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego, krajowy numer identyfikacyjny
127019600000, ul.
ul. Cyrana
10,
42700
Lubliniec, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
343 564 004, faks
343 564 192, e-mail
rupik@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): http://dpskombatant.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą różnych artykułów spożywczych na rzecz DPS Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DAG.26.4.2.17
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia stanowi sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą różnych artykułów spożywczych na rzecz Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr Emila Cyrana 10. Cukier 1 kg kg 2500 Cukier puder 500g szt 40 Cukier waniliowy 32g szt 250 Kasza kukurydziana gat. I, 0,4 - 1 kg kg 120 Kasza gryczana gat. I, 0,4 - 1 kg kg 90 Kasza gryczana 0,4 kg (4 x 100g woreczki) szt 10 Kasza jaglana 0,4 kg (4 x 100g woreczki) szt 15 Kasza jęczmienna gat. I 1 kg kg 220 Kasza jęczmienna 0,4 kg (4 x 100g woreczki) szt 15 Kasza manna gat. I 1 kg kg 220 Mak 0,4 - 1 kg kg 10 Mąka pszenna typ 450 lub 500 1 kg kg 900 Mąka ziemniaczana 1 kg kg 300 Makaron Czaniec 250g 4-jajeczny (krajanka rosołowa) szt 700 lub równoważny* Płatki jęczmienne 0,4 - 1 kg kg 90 Płatki ryżowe 0,25 - 1 kg kg 100 Płatki owsiane górskie 0,4 - 1 kg kg 90 Ryż długoziarnisty gat. I 1 kg kg 500 Sól spożywcza 1 kg kg 500 Aromat do ciast 10ml szt 40 Bazylia 10g szt 10 Czosnek granulowany 20g szt 450 Cynamon 20g szt 30 Fix do potraw meksykańskich 25g szt 20 Gałka muszkat. miel. szt 20 Herbata 100g (czarna) szt 1200 Herbata expresowa owocowa 40-50g szt 30 Imbir mielony 15g szt 20 Kakao naturalne ciemne 100g szt 70 Kawa zbożowa 500g szt 260 Kminek mielony 20g szt 40 Kwasek cytrynowy 50g szt 80 Liść laurowy 8g szt 80 Lubczyk suszony 10g szt 120 Majeranek 10g szt 200 Oregano 10g szt 10 Papryka słodka 20g szt 250 Pieprz czarny, mielony 50g szt 180 Proszek do pieczenia 30g szt 20 Przyprawa CURRY 20g szt 20 Przyprawa do piernika 20g szt 30 Przyprawa warzywna uniwersalna do zup i potraw kg 160 zawartość suszonych warzyw min. 15% 0,4-1 kg Przyprawa ziarenka smaku 200g szt 50 Rodzynki 0,2-1 kg kg 6 Suchary (bez cukru) 285g szt 40 Susz warzywny 100g szt 50 (skład: marchew, seler, pietruszka, lubczyk, por) Tymianek 10g szt 10 Ziele angielskie op 15g szt 80 Zioła prowansalskie 10g szt 10 Żelatyna 50g szt 200 Jaja L szt 25000 Brzoskwinie (puszki) 850g szt 10 Chrzan tarty 180-200g szt 50 Dżem 260-300g (owoce min. 30g w 100g produktu) szt 500 Fasola szparagowa, konserwowa 500g szt 200 Fasola czerwona, konserwowa 400g szt 50 Groszek zielony, konserwowy (nie suszony) 400g szt 800 Kompot wiśnia 0,9 l szt 240 (masa owoców po odcieku min. 400g) Kompot czarna porzeczka 0,9 l szt 240 (masa owoców po odcieku min. 400g) Koncentrat barszczu czerwonego 300-350ml (sporządzony z zagęszczonego soku z buraków czeronych) szt 60 Koncentrat pomidorowy, pasta pomidorowa 190g szt 150 (bez dodatku wody, bez konserwantów) KOTLIN lub PUDLISZKI 30% lub równoważny* 1,1 kg pomidorów na opakowanie Koncentrat pomidorowy, pasta pomidorowa 990g szt 170 (bez dodatku wody, bez konserwantów) KOTLIN lub PUDLISZKI 30%, lub równoważny* 5,9kg pomidorów na opakowanie Ketchup 500g szt 40 Kukurydza konserwowa 400g szt 60 Majonez dekoracyjny 400ml szt 150 Mandarynki (puszki) 312g szt 10 Marmolada wieloowocowa 400g (twarda) szt 180 Miód pszczeli 25g w pudełkach (nie w saszetkach) szt 2300 Musztarda 350g szt 250 Ocet 0,5 l szt 100 Olej 3 l szt 130 Olej 1 l szt 200 Olej 0,5 l szt 60 Ogórek konserwowy 900ml szt 200 Pasztet drobiowy PROFI Wielkopolski 131g szt 1500 (bez dodatków, skład: mięso drobiowe-14%, wątroba z kurcząt-3%, wątroba wieprzowa, jajka, kasza manna) lub równoważny* Papryka konserwowa 900ml szt 40 Powidła śliwkowe 400g szt 150 Przyprawa w płynie do zup, sosów, potraw mięsnych i warzywnych 0,96 l ; szt 140 składniki: woda, sól, wzmacniacze smaku (glutaminian monosodowy, E635), ocet, glukoza, ekstrakt drożdżowy, aromat. Szklana ciemna butelka Szczaw konserwowy 350g szt 100 Sok owocowy bez cukru 200ml szt 800 Sok przecierowy marchwiowo-owocowy 300-330ml szt 150 typu Kubuś Sos Tatarski 250g szt 30 Makaron świderki 4-jajeczny kg szt 350 Makaron muszelki 4-jajeczny kg szt 100 Makaron gwiazdki 4-jajeczny kg szt 50
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
15800000-6
Dodatkowe kody CPV:
03142500-3,
15320000-7,
15331400-1,
15321700-1,
15331427-6,
15331462-3,
15332400-8,
15331462-3,
15431000-8,
15411200-4,
15612100-2,
15614100-6,
15831000-2,
15864100-3,
15871230-5,
15871273-8,
15851100-9,
15871250-1,
15871110-8,
15872400-5,
15861000-1,
15820000-2,
15841000-5,
15872100-2,
15870000-7,
15830000-5,
15899000-6,
24911000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie Nr 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11654.62 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 15799.59 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie Nr 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4672.91 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4673.08 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zadanie Nr 3 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6512.92 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 10762.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Zadanie Nr 4 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT12781.55 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 18082.34 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Zadanie Nr 5 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1501.17 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2304.75 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego SPZOZ w Lublińcu
- Modernizacja dróg powiatowych w Powiecie Lublinieckim wraz z zakupem niskoemisyjnego taboru transportowego na potrzeby SP ZOZ w Lublińcu
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i innych do apteki szpitalnej/magazynu SPZOZ w Lublińcu
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.