To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-19
Gdynia: Pełnienie funkcji koordynatora projektu pn.: Rozbudowa Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 110148 - 2010; data zamieszczenia: 19.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70216 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Muzyczny im. Danuty Baduszkowej, Plac Grunwaldzki 1, 81-372 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6209521, faks 0-58 6203347.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji koordynatora projektu pn.: Rozbudowa Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: Pełnienie funkcji koordynatora projektu pn.: Rozbudowa Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. Usługa pełniona przez koordynatora projektu obejmować będzie wykonywanie obowiązków związanych z realizacją projektu w szczególności zadań związanych z monitoringiem i sprawozdawczością projektu oraz jego rozliczaniem, zgodnie z wymaganiami Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013. Dane dotyczące projektu pn.: Rozbudowa Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013; Oś Priorytetowa 3. Funkcje miejskie i metropolitalne; Działanie 3.2. Wzrost atrakcyjności przestrzeni miejskiej; Poddziałanie: 3.2.2. Inwestycje zwiększające potencjał rozwojowy miast. - Miejsce realizacji: miasto Gdynia - Biuro projektu: Teatr Muzyczny im. Danuty Baduszkowej, Gdynia, Plac Grunwaldzki 1 - Termin realizacji projektu: marzec 2010 roku do czerwiec 2013 roku - całkowita wartość projektu brutto: 71 409 995 zł. Wykonawca będzie wykonywać swoje obowiązki w okresie od dnia podpisania umowy do dnia przypadającego 3 miesiące po finansowym zakończeniu projektu, tj. do 30 września 2013 roku, w siedzibie Zamawiającego jak i poza siedzibą w zależności od potrzeb wynikających z realizacji projektu z dostępnością przez telefon i pocztę elektroniczną. Osoba pełniąca funkcję Koordynatora Projektu musi posiadać : a) zdolności organizacyjne, b) znajomość zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, c) znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, d) podstawową umiejętność obsługi komputera (w tym programów MS Office, Internetu, generatora wniosków RPO i generatora wniosków o płatność) Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Do obowiązków koordynatora projektu należeć będzie w szczególności: 1. Koordynacja organizacyjno - finansowa prawidłowej realizacji projektu pn.: Rozbudowa Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni zgodnie z wymogami Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013 oraz obowiązującymi przepisami krajowymi; 2. Utrzymywanie bieżących kontaktów (w tym przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem) z Instytucją Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013, oraz innymi instytucjami i jednostkami, jeśli wymagać tego będzie prawidłowa realizacja projektu; 3. Przygotowywanie wszelkich informacji i wyjaśnień na temat realizacji projektu, których zażąda Instytucja Zarządzająca Regionalnym Programem Operacyjnym dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013, oraz przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na wszelkie zapytania i wystąpienia Instytucji Zarządzającej; 4. Przygotowanie dokumentacji wymaganej przed podpisaniem umowy o dofinansowanie projektu; 5. Stworzenie i bieżące aktualizowanie harmonogramu rzeczowo - finansowego inwestycji we współpracy z nadzorem inwestorskim; 6. Przygotowywanie i przekazywanie do Instytucji Zarządzającej nie później niż do dnia 28 lutego każdego roku prognozy wydatków na bieżący rok budżetowy oraz na rok następny; 7. Opracowywanie wniosków o płatność wraz z załącznikami, oraz przekazywanie ich do Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013 w terminach określonych przez Zastępcę Dyrektora Naczelnego Teatru Muzycznego; 8. Przygotowywanie kompletnych wniosków o zaliczkę w terminach określonych przez Zastępcę Dyrektora Naczelnego Teatru Muzycznego; 9. Systematyczne monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz niezwłoczne informowanie Zastępcy Dyrektora Naczelnego Teatru o zaistniałych nieprawidłowościach; 10. Przedstawianie w uzgodnieniu z Zastępcą Dyrektora Naczelnego Teatru zaleceń wynikających z monitoringu realizacji przedsięwzięcia członkom zespołu zadaniowemu Teatru ds. realizacji projektu; 11. Kontrola zgodności realizacji przedsięwzięcia z zaakceptowaną dokumentacją aplikacyjną, umową o dofinansowanie oraz zapisami odpowiednich dokumentów programowych, a w szczególności Przewodnika Beneficjenta Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013 wraz z załącznikami; 12. Bieżące monitorowanie zmian wytycznych dotyczących realizacji projektów dofinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013; 13. Przygotowywanie niezbędnych informacji dotyczących realizacji projektu w formie, zakresie i terminach ustalonych przez Zastępcę Dyrektora Naczelnego Teatru; 14. Koordynacja działań poszczególnych członków zespołu zadaniowego Teatru ds. realizacji projektu; 15. Uczestnictwo w spotkaniach oraz przeprowadzanych kontrolach projektu w terminach i miejscach wyznaczonych przez Zastępcę Dyrektora Naczelnego Teatru; 16. Opiniowanie dokumentacji przetargowej w procedurach przetargowych realizowanych w ramach projektu; 17. Współpraca z Działem Marketingu Teatru w zakresie promocji projektu, w szczególności opracowywanie materiałów, tworzenie notatek, artykułów umieszczanych m. in. na stronie internetowej projektu, na stronie Urzędu Miasta Gdyni, w biuletynie Rady i Prezydenta miasta Gdyni; 18. Pomiar wartości wskaźników zamieszczonych we wniosku, zgodnie z zasadami określonymi przez Instytucję Zarządzającą w dokumentach programowych; 19. Opracowanie i przekazanie listownika projektu, spełniającego wymagania związane z promocją unijnego źródła dofinansowania projektu opisane w szczególności Przewodniku Beneficjenta Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013; 20. Stworzenie procedury i systemu archiwizacji dokumentów i pism związanych z projektem oraz nadzorowanie bieżącej archiwizacji w Teatrze..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Maciej Warszakowski Warszakowski Consulting
jakie przetargi wygrała firma
Maciej Warszakowski Warszakowski Consulting
- Warszakowski Consulting, ul. Legionów 163D, 81-463 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 100650,00
Oferta z najniższą ceną: 100650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 841800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie Loterii promocyjnej pod nazwą "Rozlicz PIT 2025 w Gdyni"
- Dostawa licencji oprogramowania biurowego
- Usługa całorocznego nadzoru nad bezpieczeństwem i gotowością techniczną łodzi stacjonujących w Porcie Jachtowym im. J. Porębskiego w Świnoujściu oraz zapewnienia załogi w rejsach badawczych.
- "Świadczenie usług cateringowych na potrzeby 57. Forum Wokół Kina"
- ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O. W LOKALIZACJI SZPITAL W WEJHEROWIE
- Wywóz odpadów z terenu cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





