Ogłoszenie z dnia 2017-07-20
Ogłoszenie nr 110012 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.
Oświęcim: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Domu Ludowego w Grojcu (ośrodek zdrowia) na potrzeby przedszkola - etap II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Oświęcim, krajowy numer identyfikacyjny
54046900000, ul.
ul. Zamkowa
12,
32600
Oświęcim, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
33 849 500, faks
338 449 510, e-mail
gmina@oswiencim-gmina.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminaoswiecim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Domu Ludowego w Grojcu (ośrodek zdrowia) na potrzeby przedszkola - etap II
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WI.2712.15.2017.AG
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przebudowa pomieszczeń przedszkola znajdującego w Domu Ludowym zgodnie z dokumentacją projektową z uwzględnieniem projektu zamiennego, obejmuje: 1. Wykonanie prac rozbiórkowych części ścian nośnych i działowych parteru i piętra, demontaż fragmentu podłogi i fragmentu stropu w miejscu posadowienia windy towarowej między piętrami 2. Wykonanie prac budowlanych w pomieszczeniach na parterze i piętrze w celu wykonania szybu windy towarowej 3. Wykonanie dźwigu towarowego umożliwiającego transport żywności z kuchni położonej na parterze do oddziałów przedszkolnych zlokalizowanych na piętrze 4. Wykonanie prac remontowych w istniejącej kuchni, magazynku i sali zabaw 5. Wykonanie prac wykończeniowych w pomieszczeniach kuchni, magazynku i sali zabaw 6. Wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniu oddziału przedszkolnego na I piętrze oraz kuchni 7. Przebudowę wentylacji w pomieszczeniu kuchennym 8. Przebudowę instalacji elektrycznej 9. Przebudowę instalacji c.o. 10. Przebudowę instalacji wod-kan. 11. Elementy wyposażenia - np. montaż osłon na grzejniki w sali oddziału przedszkolnego 12. Szczegółowy zakres robót obejmuje opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które mają charakter pomocniczy. Nadrzędnym dokumentem są projekty, następnie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 13. Wykonawca po zapoznaniu się z placem budowy dokona własnej weryfikacji przedmiaru robót w stosunku do przekazanego oraz proponowanej technologii robót. Po złożeniu oferty przyjmuje się, że oferent uzyskała wszelkie konieczne informację do prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia. Uwagi dodatkowe: 14. Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi jedynie materiał informacyjny i pomocniczy do kalkulacji ceny ofertowej. Podstawą dla Wykonawcy winna być jego kalkulacja własna wynikająca z rachunku ekonomicznego, wykonanego w oparciu o wiedzę techniczną, projekt budowlany, projekt zamienny, specyfikację techniczna wykonania i odbioru robót i dokonana wizje lokalną. 15. Wykonawca winien przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie. 16. Rozliczenie ryczałtowe 17. Wizję lokalną z uwagi na funkcjonujące w budynku Przedszkole należy przeprowadzić po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym 18 Wykonawca winien uzyskać w imieniu Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie obiektu zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. 19. Użyte SIWZ oraz w dokumentacji projektowej nazwy własne, znaki towarowe, firmy producenta, patenty lub wskazania pochodzenia są przykładowe i towarzyszy im sformułowanie: "lub równoważne". Mają one na celu tylko i wyłącznie określenie standardów i parametrów jakościowych, użytkowych oraz funkcjonalnych materiałów, urządzeń lub innych rozwiązań w sytuacji, gdy Zamawiający nie może ich opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego rozwiązania (materiały, urządzenia, itp.) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych. 20. Wykonawca jest zobowiązany przed podpisaniem umowy złożyć kosztorys na wykonanie przedmiotu umowy, który spełniał będzie dokument poglądowy i pomocniczy przy realizacji inwestycji. 21. W zakresie oferty należy również uwzględnić: - opracowania kompletnej instrukcji użytkowania wykonanych urządzeń, jak również poszczególnych instalacji; - uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu; - nieodpłatnego serwisowania i przeglądu technicznego urządzeń w okresie gwarancji i rękojmi; 22. Ze względu na przeprowadzone wiosną 2016 r prace remontowe przy wycenie należy uwzględnić następujące zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej: -w pomieszczeniu istniejącego oddziału przedszkolnego prace należy prowadzić z dużą starannością w celu zachowania nowej wykładziny, po rozbiórce ściany w nowej części pomieszczenia wykonać wykładzinę w nawiązaniu do istniejącej (typu Tarkett) - wyposażenie obiektu zgodnie z zestawieniem - zgodnie z wymaganiami Sanepidu konieczne jest zastosowanie obudowy na grzejniki w pomieszczeniach przewidzianych na stały pobyt dzieci - obudowa do uzgodnienia z Zamawiającym. 3.1.4 Na mocy art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia opisane powyżej. Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy o których mowa wyżej będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późń. zm.). Powyższe nie dotyczy dostaw. 3.1.5 Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu kosztorys ofertowy. 3.16 Zamawiający przed popisaniem umowy, zażąda uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia i aktualnego zaświadczenia potwierdzającego członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa od kierownika budowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
18000000-9
Dodatkowe kody CPV:
16000000-5,
41000000-9,
09000000-3,
14000000-1,
45410000-4,
45431000-7,
45442100-8,
45421141-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 123974,89 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie wolna ręka
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Koszenie i porządkowanie nieruchomości
- Dostawa i wdrożenie systemu do ewidencji i zarządzania zbiorami muzealnymi wraz z migracją danych dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau wOświęcimiu(dalej jako System)oraz udzieleniem licencji(...)
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH NA ROK 2025 - CZ.II
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Brzezinka ul. Męczeństwa Narodów.
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w Gminie Oświęcim
- "Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół ponadpodstawowych"
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.