eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieleńWYWÓZ Z TERENU GMINY WIELEŃ KOMUNALNYCH NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH I ODPADÓW STAŁYCH ORAZ SEGREGACJA ODPADÓW



Ogłoszenie z dnia 2007-07-02

Wieleń: WYWÓZ Z TERENU GMINY WIELEŃ KOMUNALNYCH NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH I ODPADÓW STAŁYCH ORAZ SEGREGACJA ODPADÓW
Numer ogłoszenia: 109965 - 2007; data zamieszczenia: 02.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieleń, ul. Kościuszki 34, 64-730 Wieleń, woj. wielkopolskie, tel. (067) 2561170 w. 47, fax (067) 2561021.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wielen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ Z TERENU GMINY WIELEŃ KOMUNALNYCH NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH I ODPADÓW STAŁYCH ORAZ SEGREGACJA ODPADÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem nieczystości płynnych, stałych odpadów komunalnych oraz segregacja stałych odpadów komunalnych. Wykonawca będzie miał obowiązek bezpłatnie zaopatrzyć miejsca zbierania odpadów stałych w niezbędną ilość odpowiednich pojemników z przeznaczeniem gromadzenia i segregacji. 1.1 Zakres zadania: Odpady będą odbierane z następujących miejsc: · Urząd Miejski w Wieleniu, · Jednostki organizacyjne Gminy i podległe tj.: · Szkoły, Wieleń - 6 budynków, Rosko - 3 budynki, Gulcz - 1 budynek, Dzierżążno Wielkie - 1 budynek, Miały, Wrzeszczyna, Biała, Zielonowo - po jednym budynku. · Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, · Gminny Ośrodek Profilaktyki i Promocji Zdrowia w Wieleniu, · Stadion Miejski w Wieleniu, · Budynki będące w zarządzie Administracji Budynków Komunalnych: 1. Wieleń - 34 budynki, 2. Miały - 3 budynki, 3. Folsztyn - 2 budynki, 4. Nowe Dwory - 3 budynki, 5. Zielonowo - 2 budynki, 6. Dzierżążno Wielkie - 1 budynek, 7. Herburtowo - 1 budynek, 8. Rosko - 1 budynek, 9. Biała - 1 budynek, 10. Mężyk - 1 budynek. Częstotliwość odbioru odpadów stałych i płynnych w zależności od potrzeb, ale nie rzadziej niż: dla odpadów stałych jeden raz na 2 tygodnie, dla nieczystości płynnych 1 x w tygodniu. 1.2 Szacunkowe planowane ilości nieczystości płynnych i odpadów stałych w ciągu roku: · odpady stałe - 1.800 m3, · nieczystości płynne - 13.000 m3 1.3 Rodzaje i ilości pojemników - segregacja Pojemnik na szkło - 70 Pojemnik na PET - 70 Pojemnik na makulaturę - 25 Wszystkie pojemniki mają być wykonane zgodnie z normą DIN 30700 (obecnie jest to europejska norma PN-EN 840-5 lub PN-EN 840-3) oraz ocynkowane zgodnie z normą DIN 50976.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.10.00 - Ogólne usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów Oryginalny kod CPV: 90.12.13.10 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000 zł. (słownie zł.: dziesięć tysięcy)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają ważne zezwolenie na świadczenie usług związanych z gospodarowaniem odpadami komunalnymi, 2) przedsiębiorcy składający ofertę wspólną przedstawią do oferty umowę o solidarnej odpowiedzialności oraz o wyznaczeniu spośród siebie strony wiodącej, tj. Lidera, który będzie reprezentował zawiązane konsorcjum przed Zamawiającym, Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć część zadania osobom trzecim (podwykonawcom), to do oferty należy załączyć: 1. umowę przedwstępną z podwykonawcą zawierającą m.in.: · nazwę i adres osoby, której dana część zamówienia zostanie powierzona, · wykaz i zakres powierzonych części usługi, · sposób zapłaty podwykonawcy za wykonane prace, · zobowiązanie podwykonawcy o nie dokonywaniu dalszego podzlecania powierzonej części prac, 2. uprawnienia do wykonania części zadania powierzonego, jeżeli takie są wymagane, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: w tym względzie: 1. udokumentują wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat usług o charakterze obejmujących zamówienie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 2. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, a zwłaszcza: · sprzętem do odbioru i transportu nieczystości płynnych, · sprzętem do odbioru i transportu odpadów stałych, · sprzętem do transportu materiałów małogabarytowych stałych i sypkich, 3. posiadają podpisane umowy z wysypiskiem odpadów komunalnych, gdzie będą transportowane odpady, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym względzie: 1. wyrażą zgodę na warunki zapłaty określone we wzorze umowy. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny ofert. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTA, 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy załączyć: 2.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dodatkowo: 1) spółki cywilne i spółki jawne - umowa spółki, 2) spółki z ograniczona odpowiedzialnością - uchwała zgromadzenia wspólników - dotycząca zadania objętego zamówieniem - uprawniająca zaciąganie zobowiązania do świadczenia o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału spółki lub umowa spółki, kiedy złożenie takiej uchwały jest zbędne (art. 230 Ksh) 3) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcja - umowa o konsorcjum na zadanie objęte zamówieniem) zawierająca: - zapis o solidarnej odpowiedzialności, - czas trwania umowy, - podmiot wiodący - lidera, - podział odpowiedzialności konsorcjantów, - nazwę Zamawiającego, - przedmiot zamówienia. 2.2 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.3 Oświadczenia o: - sposobie realizacji zamówienia tj. wyłącznie siłami własnymi lub przy użyciu podwykonawców, - zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych we wzorze umowy, - zaopatrzeniu Gminy w niezbędne ilości pojemników do zbierania i segregacji odpadów podane w rozdz. II pkt. 1.3 3. Wypełnione następujące załączniki: nr 2 - oświadczenie w trybie art. 22 uPzp, nr 3 - wykaz zrealizowanych usług, nr 4 - wykaz sprzętu planowanego do wykonania zamówienia, 4. Krótka informacja o wykonawcy usług określająca doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem, główne wykonane usługi związane z wykonywaniem oczyszczania terenu z odpadów komunalnych, wyróżnienia nagrody, inne informacje. 5. Wykaz podwykonawców i powierzonej im części zamówienia. Do oferty należy załączyć: 1. umowę przedwstępną z podwykonawcą zawierającą m.in.: a) zakres powierzonej do wykonania części zamówienia, b) sposób rozliczenia za wykonane usługi (wg projektu umowy, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ), 2. uprawnienia do wykonania części zadania powierzonego, jeżeli takie są wymagane, 6. Umowy o dzierżawę, najem lub leasing sprzętu niezbędnego do wykonywania zamówienia, a którego składający ofertę nie jest właścicielem. 7. Kalkulacja ceny ofertowej jednostkowego wykonania usług, ceny rocznej i za okres 3 lat, 8. Polisa ubezpieczeniowa wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Kopia dowodu wniesienia wadium. 10. Każda z firm wspólnie składających ofertę złoży następujące dokumenty: 1) zaświadczenie uprawniające do występowania w obrocie prawnym, 2) załączniki - oświadczenia nr: 2, 3, 4, 3) zaświadczenia o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne (US, ZUS), 4) polisa ubezpieczeniowa wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielen.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wieleniu, ul. Kościuszki 34, 64-730 Wieleń.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego, Urząd Miejski w Wieleniu, ul. Kościuszki 34, 64-730 Wieleń, kancelaria - parter - Sala Obsługi Klienta - stanowisko nr 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.