eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Kompleksowa usługa prania , bielizny oraz odziezy szpitalnej wraz z transpportem dla Szpitala Ogólnego im. dr Edmunda Wojtyły w Bielsku-Białej w okresie trwania umowy ( jednego) roku. Numer sprawyZP 9/2009-PN.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-17

Bielsko-Biała: Kompleksowa usługa prania , bielizny oraz odziezy szpitalnej wraz z transpportem dla Szpitala Ogólnego im. dr Edmunda Wojtyły w Bielsku-Białej w okresie trwania umowy ( jednego) roku. Numer sprawy: ZP 9/2009-PN.
Numer ogłoszenia: 109890 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ogólny im. dr Edmunda Wojtyły , ul. Wyspiańskiego 26, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8272501, faks 033 8272505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa prania , bielizny oraz odziezy szpitalnej wraz z transpportem dla Szpitala Ogólnego im. dr Edmunda Wojtyły w Bielsku-Białej w okresie trwania umowy ( jednego) roku. Numer sprawy: ZP 9/2009-PN..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa ilość pranej bieliznyu w okresie trwania umowy - 100 000 kg..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujacy do postępowania nie ma obowiązku wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2, oraz 3. Spełnią warunki dodatkowe, takie jak: a) potwierdzą stosownym oświadczeniem, iż zapoznali się z warunkami realizacji zamówienia, określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz że przyjmują je bez zastrzeżeń - zał. 1SIWZ - oferta, b) zagwarantują, że usługa będzie wykonywana zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na proces prania oraz zgodnie z technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia - do potwierdzenie oświadczeniem wg wzoru stanowiącego zał. nr 5, pkt. 1 SIWZ; c) zagwarantują, że używane do realizacji usługi środki i preparaty będą posiadać w rozumieniu ustawy z dnia 13.09.2002r. o produktach biobójczych ( Dz.U.nr 175, poz. 1433 z pożń. zm) aktualne pozwolenie na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego, lub aktualne pozwolenie tymczasowe na tymczasowe wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego bądź wpis do rejestru produktów biobójczych stwarzających niewielkie zagrożenie , a ponadto będą gwarantować właściwą jakość prania bez powodowania przyśpieszonego zużycia bielizny oraz uczuleń dla pacjentów - do potwierdzenia oświadczeniem wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5, pkt.3 SIWZ; d) udokumentują stosownym wykazem wykonanie, a ze względu na charakter zamówienia również wykonywanie usług w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy , w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz przedstawi stosowne dokumenty ( np. referencje ) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie lub, że jest ono wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie (1) jednego zamówienia świadczonego dla zakładów opieki zdrowotnej o wartości nie niższej niż wartość oferty, potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostało ono wykonane należycie lub, że jest ono wykonywane należycie - zał. 3 siwz; e) zagwarantują spełnienie wymogów: - usługa pralnicza powinna być realizowana w rybie codziennym ( pranie powinno być dostarczane do Zamawiającego codziennie z wyjątkiem dni wolnych od pracy i dni świątecznych); - brudna bielizna powinna być odebrana z siedziby Zamawiającego ( magazynów bielizny brudnej) i po wypraniu z powrotem dostarczona do siedziby Zamawiającego ( magazynu bielizny )transportem do tego przeznaczonym, zgodnie z załączonym do umowy harmonogramem; - wyprana bielizna powinna być czysta, sucha oraz wymaglowana; - po wykonaniu usługi czysta i sucha bielizna winna zostać zabezpieczona poprzez zapakowanie do worków foliowych lub zafoliowana; - znakowanie worków z czystą bielizną - asortymentowo i wagowo; - zapewnienie dokumentacji zdawczo - odbiorczej brudnej i czystej bielizny; - wyselekcjonowanie prania uszkodzonego w wyniku prania lub zużycia oraz zapakowanie i oznaczenie; - transportowanie bielizny fasonowej na wieszakach; - płukanie bielizny fasonowej przy użyciu płynu antystatycznego; - dopuszczamy transportowanie bielizny samochodem posiadającym wydzieloną część brudną oraz czystą, pod warunkiem, że będzie na bieżąco myty i dezynfekowany z odpowiednią częstotliwością - do potwierdzenie pisemnym oświadczeniem własnym, - Wykonawca ma obowiązek raz na kwartał na swój koszt wykonać i dostarczyć Zamawiającemu kopię badań mikrobiologicznych przeprowadzonych w swojej pralni , potwierdzających skuteczność prania i dezynfekcji. Zamawiający ponadto zastrzega sobie prawo wykonania własnych wymazów czystościowych w chwili dostarczenia bielizny czystej do magazynu Zamawiającego w obecności pracownika Wykonawcy. f) udokumentują posiadanie aktualnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej i posiadania mienia z sumą gwarancyjną minimum 200 000,00 PL g) udokumentują stosownym wykazem wykonanie, a ze względu na charakter zamówienia również wykonywanie usług pralniczych w okresie ostatnich 3 lat kalendarzowych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej (2) dwa zamówienia o charakterze zgodnym z przedmiotem naszego zamówienia odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz przedstawią stosowne dokumenty ( np. referencje) stwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie - załącznik nr 5 SIWZ. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie (1) jednego zamówienia świadczonego dla zakładu opieki zdrowotnej o wartości nie niższej niż wartość oferty, potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostało ono wykonane należycie lub, że jest ono wykonywane należycie. h) zagwarantują 30 dniowy termin płatności za wykonaną usługę - zał. nr 1 SIWZ; i) zagwarantują niezmienność ceny netto przez cały okres realizacji zamówienia- zał. nr 1 SIWZ; j) złożą ważną i odpowiednio przygotowaną - zgodnie z zapisami SIWZ ofertę nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89 ust.1. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji informacji podanych w ofercie poprzez wizytę w pralni Wykonawcy. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonane na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści SIWZ. Wykonawca, który nie spełni warunków uprawniających do udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1,2,3 ppkt. d) i f) zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, natomiast oferta Wykonawcy, który nie spełni warunków, o których mowa w pkt. 3 ppkt. a),b),c),e),g),h),i,j) zostanie odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. Wykaz wymaganych dokumentów w tym oświadczenia, jakie należy złożyć w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy, który stanowi załącznik nr 1 siwz. 2. Wypełniony formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do ofert. 3. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Art. 22 ust. 1 pkt.1- 10 i ust. 2 pkt. 1-4 ustawy -wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 siwz 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego- udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o który mowa w pkt. 4, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/ poświadczenie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 6. Aktualna polisa lub inny dokument , potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i posiadania mienia na kwotę minimum 200 000,00 zł. 7. Wykaz wykonanych, a ze względu na charakter zamówienia również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat kalendarzowych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej (2) dwa zamówienia o charakterze zgodnym z przedmiotem naszego zamówienia odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz przedstawią stosowne dokumenty ( np. referencje) stwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 siwz. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie co najmniej (2) dwa zamówienia ( usługi) o charakterze zgodnym z przedmiotem naszego zamówienia , odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, w tym (1) jednego zamówienia świadczonego dla zakładów opieki zdrowotnej o wartości nie niższej niż wartość oferty, potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostało ono wykonane należycie lub, że jest ono wykonywane należycie - zał. 3 siwz; 8. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów określonych w warunkach uprawniających do udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 siwz. 9. Opis procesu technologicznego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 siwz. 10. Wykaz posiadanych urządzeń pralniczych oraz środków transportu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 siwz wraz z Opinię sanitarną dotyczącą prowadzenia usług transportowych w zakresie przewozu bielizny brudnej i czystej jednocześnie własnym samochodem , lub oświadczenie na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy Pzp o podwykonawcach ze wskazaniem części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom. Uwaga: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1). składa odpowiedni dokument lub dokumenty , wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, których mowa w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.bielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, 43-300 Bielsko-Biała, ul. Wyspiańskiego 26.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2009 godzina 09:30, miejsce: siedziba zamawiajacego -Sekretariat,Ip., 43-300 Bielsko-Biała,ul. Wyspiańskiego 326..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.