eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDOSTAWY ENDOPROTEZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-31

POZYCJA 10981

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: DOSTAWY ENDOPROTEZ Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, do kontaktów: mgr Katarzyna Prowadzisz - Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych, ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6308057, 6308059, fax 012 6308059, e-mail: zam.pub@5wszk.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.5wszk.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY ENDOPROTEZ. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : 5 WOJSKOWY SZPITAL KLINICZNY Z POLIKLINIKĄ SP ZOZ UL. WROCŁAWSKA 1-3, 30-901 KRAKÓW. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA ENDOPROTEZ: - w Pakiecie nr 1 - ENDOPROTEZY STAWU KOLANOWEGO KŁYKCIOWE - w Pakiecie nr 2 - ENDOPROTEZY STAWU BIODROWEGO - w Pakiecie nr 3 - PŁYTA MOSTUJĄCA DO ZESPOLEŃ ZŁAMAŃ OKOŁOPROTEZOWYCH KOŚCI UDOWEJ Ilość pakietów oferowanych przez Wykonawcę w postępowaniu jest dowolna, Zamawiający nie określa minimalnej ani maksymalnej ilości pakietów, w których Wykonawca może złożyć ofertę. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Opis techniczny dla przedmiotu zamówienia zawartego w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - FORMULARZ CENOWY. Przez opis techniczny Zamawiający rozumie: fotografie zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia a także jego opis, zawierający co najmniej informacje o przedmiocie zamówienia zawarte w zakresie wskazanym w kolumnie drugiej - Przedmiot - charakterystyka tabel z danymi zaoferowanymi przez Wykonawcę stanowiących OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -Załącznik nr 1 do SIWZ (ZALECA SIĘ ABY OPISY BYŁY OPISANE PRZEZ WYKONAWCĘ NUMEREM PAKIETU). 2. Wykaz próbek wraz z próbkami (próbka stanowi integralną część załącznika - Wykaz próbek), które wykonawca ma obowiązek przedstawić wraz z ofertą celem wglądu (zamawiający nie będzie dokonywał implantacji próbek) - ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 7do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, iż zaoferowany przedmiot zamówienia, zawarty w FORMULARZU CENOWYM - OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, stanowiący ofertę, dla tych pozycji, które tego wymagają spełnia wymagania przewidziane w ustawie z 20 kwietnia 2004 roku - o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93, poz. 896, z późn. zm.), a także w ustawie z 06 września 2001 roku - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. nr 126, poz. 882, z późn. zm.) oraz ustawie z 20 kwietnia 2004 roku - o zmianie ustawy - Prawo farmaceutyczne, ustawy o zawodzie lekarza oraz ustawy - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. nr 92, poz. 1382, z późn. zm.) a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży wraz z ofertą próbki, spowoduje to uniemożliwienie dokonania oceny oferty wykonawcy przez zamawiającego a w efekcie będzie skutkowało odrzuceniem oferty wykonawcy w pakiecie, w którym wykonawca nie załączy próbki, bowiem próbka stanowi integralna część określonego w SIWZ załącznika nr 7 - Wykazu próbek. UWAGA: na wniosek wykonawców, po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający zwróci wykonawcy próbki. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: szacunkowa wartość zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (szacunkowa wartość zamówienia poniżej 137 000 euro) a powyżej kwoty 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: WADUM NIE JEST WYMAGANE 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień poprzez wykazanie: -iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym, ze względu na formę organizacyjną, w jakiej prowadzi działalność, rejestrze (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) - pozyskane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -iż Wykonawca nie zalega z zapłatą należnych podatków, opłat związanych z działalnością Wykonawcy - zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ; - iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, związanych z działalnością Wykonawcy - zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ 2.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie tego w oświadczeniu Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. 3.Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, poprzez wykazanie tego w oświadczeniu Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. 4.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 i ust. 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w następujący sposób: - Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, - w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony. - w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony. Niespełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat związaną z działalnością Wykonawcy lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. UWAGA: Dotyczy punktów 3 i 4: w przypadku istnienia zaległości, należy przedłożyć zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeśli Wykonawcą jest spółka cywilna, oprócz zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego z przedsiębiorców, będących wspólnikami spółki, przedłożyć należy wyciąg z umowy spółki oraz ewentualną uchwałę wszystkich wspólników w zakresie należytej reprezentacji (art. 866 k.c.). W przypadku, gdy dokumenty ofertowe podpisuje jeden ze wspólników spółki cywilnej, pozostali jej przedsiębiorcy muszą przedłożyć stosowne dla niego upoważnienie do reprezentowania w sprawie (wybór Wykonawcy, będącego spółką cywilną, skutkuje podpisaniem umowy ze wszystkimi przedsiębiorcami prowadzącymi w jej formie i nazwie działalność gospodarczą). 6. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów, przepisy punktu 9 stosuje się odpowiednio. UWAGA: Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, chyba że, mimo ich nieuzupelnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ofertę Wykonawcy, którego wykluczono z postępowania Zamawiający uzna za odrzuconą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wszk.com.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Warunki i sposób płatności: przelew na konto Zamawiającego lub gotówką w kacie Zamawiającego - w przypadku gdy Wykonawca zwróci się z wnioskiem o przekazanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w wersji papierowej.WNIOSEK O PRZEKAZANIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA W FORMIE PISEMNEJ (DOKUMENT DRUKOWANY) WYKONAWCA PRZESYŁA DO ZAMAWIAJĄCEGO ZGODNIE Z WYBRANĄ FORMĄ POROZUMIEWANIA SIĘ : FAKS. Jednocześnie wyjaśnia się, iż zawsze dopuszczona jest forma pisemna. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.02.2007, godzina 12:30, kancelaria Kierownika Sekcji Zamówień Publicznych 5 WSzKzP (budynek nr 45).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: WNIOSEK O PRZEKAZANIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA W FORMIE PISEMNEJ (DOKUMENT DRUKOWANY) WYKONAWCA PRZESYŁA DO ZAMAWIAJĄCEGO ZGODNIE Z WYBRANĄ FORMĄ POROZUMIEWANIA SIĘ : FAKS. Jednocześnie wyjaśnia się, iż zawsze dopuszczona jest forma pisemna. Przyjęta forma porozumiewania się - zgodnie z art. 27 ust. 1 ustawy, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: ENDOPROTEZY STAWU KOLANOWEGO KŁYKCIOWE. 1) Krótki opis: ENDOPROTEZY STAWU KOLANOWEGO KŁYKCIOWE. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00. 3) Wielkość lub zakres: SZACUNKOWA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA NETTO - 200 000,00 ZŁOTYCH POLSKICH. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: NIEZBĘDNA DOSTAWA PRÓBKI CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: ENDOPROTEZA STAWU BIODROWEGO. 1) Krótki opis: ENDOPROTEZA REWIZYJNA STAWU BIODROWEGO. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00. 3) Wielkość lub zakres: SZACUNKOWA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA NETTO - 86 000,00 ZŁOTYCH POLSKICH. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: WYMAGANA DOSTAWA PRÓBKI CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: PŁYTA MOSTUJĄCA DO ZESPOLENIA ZŁZMAŃ OKOŁOPROTEZOWYCH KOŚCI UDOWEJ. 1) Krótki opis: PŁYTA MOSTUJĄCA DO ZESPOLENIA ZŁZMAŃ OKOŁOPROTEZOWYCH KOŚCI UDOWEJ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00. 3) Wielkość lub zakres: SZACUNKOWA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA NETTO - 18 000,00 ZŁOTYCH POLSKICH. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: WYMAGANA DOSTAWA PRÓBKI

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.