Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-26
Poznań: Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach oraz terenu zewnętrznego budynku Ośrodka Zamiejscowego Sądu Okręgowego w Poznaniu, zlokalizowanego w Lesznie przy ulicy Chrobrego 7
Numer ogłoszenia: 109719 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 32, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8566160, 8566071, fax 061 8566069.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach oraz terenu zewnętrznego budynku Ośrodka Zamiejscowego Sądu Okręgowego w Poznaniu, zlokalizowanego w Lesznie przy ulicy Chrobrego 7.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania przetargowego jest kompleksowe utrzymanie czystości pomieszczeniach budynku Ośrodka Zamiejscowego Sądu Okręgowego w Poznaniu, zlokalizowanym w Lesznie przy ul. Chrobrego 7, obejmujące następujące pomieszczenia : - komunikację - 207,40 m2 - pomieszczenia socjalno-sanitarne - 42,67 m2 - pozostałe pomieszczenia - sale rozpraw, pokoje sędziów, sekretariaty i biurowe - 435,89 m2 Łączna powierzchnia : 685,96 m2 oraz kompleksowe utrzymanie czystości na zewnątrz budynku Ośrodka Zamiejscowego Sądu Okręgowego w Poznaniu, zlokalizowanego w Lesznie przy ul. Chrobrego 7, obejmujące: - teren przylegający do ulicy Chrobrego na długości posesji ( chodnik ) i dojście do budynku Sądu. Łączna powierzchnia: 200,00 m2 Zakres usługi: Codzienne, kompleksowe, standardowe utrzymanie czystości obejmujące: a) pomieszczenia biurowe - odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów, mycie (pastowanie) podłóg, wykładzin PCV płytek granitogresowych b) ciągi komunikacyjne (korytarze, holle , klatki schodowe) - odkurzanie, mycie (pastowanie, akrylowanie) podłóg i posadzek, poręczy, drzwi, parapetów , gablot, wokand , tablic ogłoszeniowych, obrazów , i innych powierzchni oszklonych c) pomieszczenia socjalne - mycie podłóg, ścian wyłożonych glazurą, urządzeń tj. umywalki, sedesy, pisuary itp. d) sale konferencyjne - odkurzanie, mycie podłóg i posadzek, odkurzanie stołów e) wynoszenie śmieci i innych odpadów do pojemników na śmieci f) uzupełnianie na bieżąco papieru toaletowego, plastikowych worków na śmieci, kostek zapachowych do WC 3. Cztery razy w roku kalendarzowym mycie wszystkich okien i ram okiennych - w czasie uzgodnionym z Zamawiającym. 4. Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie zewnętrznym przylegającym do budynku Ośrodka Zamiejscowego Sądu Okręgowego w Poznaniu, zlokalizowanego w Lesznie przy ul. Chrobrego 7 w zakresie: - zamiatanie chodnika oraz odśnieżanie i posypywanie chodnika piaskiem - usuwanie chwastów oraz koszenie trawnika na terenie przyległym do budynku Sądu i ograniczonym opłotowaniem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie pobierał wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Niniejsze postępowanie otwarte jest dla każdego oferenta, który spełnia następujące warunki: 1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Wykonał przynajmniej dwie usługi w okresie ostatnich trzech lat, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. 4) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Posiada ubezpieczenie OC deliktowe na kwotę równą wartości zamówienia. 6) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publiczne Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą wymaganych dokumentów - według kryterium spełnia lub nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty powinny być dołączone wszystkie dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami specyfikacji. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 1) Aktualny wypis z rejestru lub wypis z ewidencji potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do formularza ofertowego. 6) Wykaz wykonanych dwóch usług, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do formularza ofertowego 7) Polisa OC - potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Poznaniu, ul. Piaskowa 4-5 pokój Sekcja ds. przetargów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Poznaniu, ul. Piaskowa 4-5 pokój Sekcja ds. przetargów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa mankietów do sekwencyjnego ucisku
- Wykonanie badania rocznych sprawozdań finansowych za lata 2025 i 2026
- Zakup narzędzi chirurgicznych w ramach realizacji zadania: Zakup niezbędnego sprzętu medycznego i wyposażenia na potrzeby udzielanych świadczeń zdrowotnych z zakresu ortopedii, okulistyki (...)
- Wymiana nawierzchni ulic Rejewskiego, Plac Światowida i Piargowej w Poznaniu
- Dostawa obłożeń jednorazowych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Obsługa serwisowa systemu powiadamiania o zdarzeniach z elementami monitorowania parametrów środowiskowych oraz systemu dystrybucji informacji o zdarzeniach krytycznych w jednostkach WCO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska oraz utrzymanie czystości na posesjach przynależnych do budynku wraz z parkingami (...)
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i gospodarczych w obiektach użytkowanych przez Ekosystem sp. z o.o. we Wrocławiu
- Usługi utrzymania obiektów, których zarządcą jest Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Lipnie Sp. z o.o.
- Usługa utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji Oddziału Terenowego w Łodzi Telewizji Polskiej S.A w likwidacji
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM spółka z o.o.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.