eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustroń › Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz wkładów barwiących i drukujących dla Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-19

Ustroń: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz wkładów barwiących i drukujących dla Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A.
Numer ogłoszenia: 109680 - 2010; data zamieszczenia: 19.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83800 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe "Ustroń" S.A., ul. Sanatoryjna 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. (033) 8565650, faks 033 8543825.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz wkładów barwiących i drukujących dla Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie polega na sukcesywnej dostawie artykułów biurowych oraz wkładów barwiących i drukujących od dnia zawarcia umowy do 31.03.2011 r. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać Zamawiającemu dokładnie ten towar, który jest w zamówieniu lub towar równoważny. 3. Orientacyjna ilość dostawy jest określona w formularzu cenowym stanowiącym załącznik 1a do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, że ilości podane w formularzu cenowym są jedynie ilościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie w czasie trwania umowy. Głównym powodem, który może mieć wypływ na ewentualne zmniejszenie ilości zamawianego towaru jest prowadzenie przez Zamawiającego polityki oszczędnościowej. 4. Pozostałe szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Artykuły biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. BESKID PLUS Sp. J. R. Tyrna, J. Cybuch, ul. Towarowa 3, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53148,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46225,13

  • Oferta z najniższą ceną: 46225,13 / Oferta z najwyższą ceną: 46225,13

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.