eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Przetarg nieograniczony na świadczenie usług ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Kwidzynie przy Placu Plebiscytowym 1 i ulicy Kościuszki 30A oraz monitorowania czynnych sygnałów systemu alarmowego wraz z zapewnieniem załóg szybkiego reagowania dla zamiejscowego obiektu Sądu Rejonowego w Kwidzynie położonego w Sztumie przy ul. Mickiewicza 17.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-01

Kwidzyn: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Kwidzynie przy Placu Plebiscytowym 1 i ulicy Kościuszki 30A oraz monitorowania czynnych sygnałów systemu alarmowego wraz z zapewnieniem załóg szybkiego reagowania dla zamiejscowego obiektu Sądu Rejonowego w Kwidzynie położonego w Sztumie przy ul. Mickiewicza 17.
Numer ogłoszenia: 109590 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Kwidzynie , Pl. Plebiscytowy 1, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 55 262 45 40, faks 55 279 22 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwidzyn.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Kwidzynie przy Placu Plebiscytowym 1 i ulicy Kościuszki 30A oraz monitorowania czynnych sygnałów systemu alarmowego wraz z zapewnieniem załóg szybkiego reagowania dla zamiejscowego obiektu Sądu Rejonowego w Kwidzynie położonego w Sztumie przy ul. Mickiewicza 17..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej osób, mienia oraz budynków Sądu Rejonowego w Kwidzynie przy Placu Plebiscytowym 1 oraz przy ulicy Kościuszki 30A wraz z całodobowym prowadzeniem monitoringu SSW i systemu ppoż. oraz konwojowaniem środków pieniężnych. W skład jednostki przy Placu Plebiscytowym 1 wchodzą, budynek biurowy o pow. netto 2.167,68 m2, budynek gospodarczo-depozytowy o powierzchni netto 180,04 m2. W skład jednostki przy ul. Kościuszki 30A wchodzą, budynek biurowy o pow. netto 1.580,80 m2 budynek gospodarczo-depozytowy o pow. netto 259,80 m2. Ochrona zamiejscowego obiektu Sądu Rejonowego w Kwidzynie położonego w Sztumie przy ul. Mickiewicza 17 poprzez monitorowanie czynnych sygnałów systemu alarmowego przychodzących za pośrednictwem łączy telefonicznych wraz z zapewnieniem interwencji załóg (grup) szybkiego reagowania. W skład jednostki w Sztumie przy ul. Mickiewicza 17 wchodzi budynek biurowy o pow. netto 557,63 m2, Ochrona, o której mowa w ust. 2 pkt. 1.1. obejmować będzie osoby, mienie oraz budynki i obszary bezpośrednio przylegające Plac Plebiscytowy 1 , budynek biurowy o pow. netto 2.167,68 m2 budynek gospodarczo-depozytowy o pow. netto 180,04 m2 ul. Kościuszki 30A, budynek biurowy o pow. netto 1.580,80 m2, budynek gospodarczo-depozytowy o pow. netto 259,80 m2 Przez ochronę osób rozumie się działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników oraz osób przebywających w budynkach Sądu. Wykonanie czynności musi być realizowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz z zachowaniem należytej staranności i poszanowaniem godności osobistej osób.Przez ochronę mienia rozumie się działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony.Ochrona osób i mienia winna być realizowana w formie stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej, odrębnie w każdym z dwóch budynków biurowych, z wykorzystaniem sprzętu Wykonawcy oraz urządzeń i systemów zainstalowanych w obiektach Zamawiającego.Przez pracownika ochrony rozumie się osobę posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej i wykonującą zadania ochrony w ramach wewnętrznej służby ochrony wykonywanej przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego. Pracownik ochrony powinien posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową zamawiającego oznaczonych co najmniej klauzulą poufne.Na wniosek Zamawiającego, Wykonawca winien w terminie 3 dni od przekazania obiektów do ochrony, uzgodnić z Zamawiającym plan ochrony obszarów i obiektów, celem wniesienia do dotychczasowego planu swoich zaleceń.Do zakresu obowiązków Wykonawcy należeć będzie ponadto utrzymanie stałego zespołu pracowników ochrony,obserwacja i reagowanie na sygnały pracowników Sądu,obserwacja i reagowanie na zagrożenia kradzieży, dewastacji, awarii wodociągowej, pożaru itp.obserwacja oraz podejmowanie działań w zakresie pozostawionych na terenach budynków i wokół budynków przedmioty, paczki i koperty - mogące zagrażać bezpieczeństwu, zachowanie stałej, telefonicznej łączności bezprzewodowej ze swoją centralą monitorowania i kierowania ochroną, a w przypadkach uzasadnionych okolicznościami wezwanie patrolu interwencyjnego Wykonawcy (zmotoryzowanego),powiadomienie o stwierdzonych wypadkach w trakcie ochrony, dyżurnego Komendy Miejskiej Policji w Kwidzynie, przy ul. Kościuszki 30 oraz innych właściwych służb (Straż Pożarna, Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji itp.),otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych i bram,przechowywanie kluczy do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego,kontrola ruchu interesantów, w tym informowanie o godzinach urzędowania,wydawanie pracownikom i przyjmowanie od pracowników kluczy od poszczególnych pomieszczeń budynków od pracowników,obchód wewnątrz obiektów podczas pełnienia ochrony, co najmniej czterokrotnie w ciągu nocy (od 22 00 do 6 00) i minimum czterokrotnie w ciągu dnia,współdziałanie z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego w zakresie wykonywania usług,obchód zewnętrzny całego obszaru przynależnego do nieruchomości, co najmniej dwukrotnie w ciągu nocy (od 22 00 do 6 00), utrzymywanie ładu i porządku w obejściu ochranianych budynków,skierowanie do realizacji niniejszego zamówienia osób umundurowanych (mundury letnie i zimowe z emblematami Wykonawcy),skierowanie do realizacji niniejszego zamówienia osób niekaranych, posiadających licencje pracownika ochrony fizycznej minimum I-go stopnia oraz poświadczenia bezpieczeństwa, osoby o odpowiedniej aparycji i kondycji fizycznej, posiadające środki przymusu bezpośredniego oraz ręczne wykrywacze metalu. Poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową zamawiającego oznaczonych klauzula co najmniej poufne musza być ważne w okresie wykonywania umowy.zapewnienie pracownikom ochrony skierowanym do realizacji przedmiotu zamówienia jednolitego umundurowania oraz wyposażenia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z roku 2005 Nr 145 poz. 1221 z póżn. zm.),zapewnienie zmotoryzowanej grupy interwencyjnej wspierającą działania pracowników ochrony w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowych lub nadzwyczajnych,całodobowy monitoring czynnych sygnałów miejscowego systemu alarmowego ssw i ppoż.; monitoring musi zapewniać podjęcie działania w sytuacjach zagrożenia.przeszkolenie pracowników ochrony w zakresie obsługi systemu alarmowego Zamawiającego,zapewnienia własnego bezprzewodowego systemu łączności ( radiotelefony). Pozwolenie radiowe musi być ważne w okresie wykonania umowy.konwojowanie środków płatniczych między Zamawiającym (budynkiem Sądu przy Placu Plebiscytowym 1) a wskazanym bankiem na terenie miasta Kwidzyna. Konwojowanie odbywać się będzie przeciętnie 1 raz w miesiącu w szacunkowej liczbie jednostek obliczeniowych nie przekraczających 1 jednostki. prowadzenie ksiązki pełnienia służby, w której odnotowany zostanie przebieg służby,powiadamianie wskazanego pracownika Sądu w przypadku stwierdzenia w chronionych obiektach awarii, włamań lub pożaru oraz podjęcie podstawowych działań zabezpieczających,znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż., zaworów wodnych i gazowych, niedopuszczenie do wnoszenia na teren chronionych obiektów materiałów niebezpiecznych, materiałów i towarów przeznaczonych do sprzedaży lub rozpowszechniania,podejmowania działań interwencyjnych każdorazowo w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionych obiektów, przestrzeganie instrukcji p. pożarowej oraz instrukcji urządzeń zabezpieczających i alarmowych,zachowanie tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu. W ramach ochrony o której mowa w ust. 2 pkt. 1.2. obiektu zamawiającego położonego w Sztumie przy ul. Mickiewicza 17 Wykonawca zobowiązany będzie do: włączenia lokalnego systemu alarmowego Zamawiającego do sieci monitorowania obiektów Wykonawcy.zapewnienia zmotoryzowanej grupy interwencyjnej szybkiego reagowania podejmującej działania doraźne i interwencyjne.aktywnego całodobowego monitorowania lokalnego systemu alarmowego obiektu, przeprowadzanie działań doraźnych-interwencyjnych w przypadku otrzymania sygnału z monitorowanego obiektu w czasie nie dłuższym niż 5 minut od czasu otrzymania sygnału zgłoszenia. monitorowania sygnałów z systemu alarmowego w tym sygnał załączania, wyłączania systemu alarmowego, sygnał włamania, napadu, wejścia pod przymusem, sygnał braku testu transmisji oraz brak zasilania, podejmowania działań prewencyjnych przez 7 dni w tygodniu minimum dwa razy na dobę. Działania te powinny być potwierdzone odczytem z czytnika kart, sprawdzania zabezpieczeń obiektu podczas działań prewencyjnych, montażu na koszt Wykonawcy urządzenia umożliwiającego rejestrację i odczyt działań prewencyjnych, oczekiwania na przyjazd osoby reprezentującej Zamawiającego w przypadku wystąpienia zdarzenia bądź otrzymania sygnału z lokalnego systemu alarmowego, powiadomienie odpowiednich służb (w tym Policji, Straży Pożarnej, Pogotowie Ratunkowe, Pogotowie Gazowe) o zaistniałych zdarzeniach.Ochrona winna być pełniona odrębnie w każdym z budynków biurowych przy Placu Plebiscytowym 1 przez 1 pracownika ochrony przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę;przy ul. Kościuszki 30A, przez 1 pracownika ochrony przez 7 dni w tygodniu; 24 godziny na dobę Ochrona budynku przy ul. Mickiewicza 17 w Sztumie winna być pełniona, przez grupę szybkiego reagowania agencji ochrony przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkodę powstałą w wyniku niewykonania, nienależytego wykonania lub wykonania z nienależytą starannością obowiązków w zakresie ochrony na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.Pracownicy ochrony w czasie pełnienia służby będą stosować się do poleceń osób wskazanych przez Zamawiającego.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia depozytu broni i innych niebezpiecznych przedmiotów. Zamawiający wymaga aby każdy pracownik ochrony był wyposażony w środki łączności wewnętrznej i zewnętrznej bezprzewodowej, posiadał radiotelefony i telefony komórkowe.Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przyznanej częstotliwości radiowej na obszarze ściśle związanym z przedmiotem zamówienia w okresie obowiązywania umowy. Pozwolenie radiowe musi być ważne w okresie wykonania umowy.Zamawiający wymaga aby pracownicy ochrony byli wyposażeni przez Wykonawcę w ręczny wykrywacz metalu na wejściach do chronionych obiektów Zamawiającego. Wszędzie tam, gdzie przy opisie zastosowanych materiałów wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 5000,00 zł. słownie pięć tysięcy złotych, 00100. Wadium może być wniesione w następujących formach, pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt. 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy w mBanku S.A. 46 1140 1065 0000 4075 0500 1001 z adnotacją świadczenie usług ochrony osób i mienia 2014-2016. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. 11.04.2014 r. do godziny 12.00.Wadium wnoszone w formie poręczeń, gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych należy złożyć w formie oryginału i kopii przy czym kopia dokumentu winna być trwale spięta z ofertą, a oryginał luzem, gdyż będzie podlegał zwrotowi w jednej kopercie. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać-zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy lub wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium,termin obowiązywania gwarancji powinien obejmować co najmniej termin związania z ofertą, wskazanie, iż beneficjentem gwarancji jest zamawiający z podaniem jego siedziby, oznaczenie, iż zleceniodawcą gwarancji jest wykonawca z podaniem jego siedziby,dokładne przytoczenie nazwy przedmiotu niniejszego postępowania nadane przez Zamawiającego,klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna.Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 składane jako wadium powinny zawierać elementy określone w pkt SIWZ. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.Wykonawca ponownie wniesie wadium na zasadach wyrażonych w art. 46 ustawy pzp. Zwrot wadium przetargowego. Zamawiający zwróci wadium w myśl art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Dz.U. z 2013r, poz. 907 z późniejszymi zmianami. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a -Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1- art. 46 ustawy pzp- Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a- art. 46 ustawy pzp), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.Sytuacje skutkujące utratę wadium przez wykonawcę Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana-odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy jeżeli wniesienia żądano zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie dot. art. 22 ust. 1 ustawy pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza ofertowego).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedną usługę polegającą na ochronie fizycznej osób i mienia w budynku użyteczności publicznej przez okres co najmniej 12 miesięcy w ramach jednej umowy/kontraktu, o powierzchni nie mniejszej niż 2000 m2Przez budynek użyteczności publicznej, zgodnie z § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2002, Nr 75, poz. 690 z późn. zm.) należy rozumieć- budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, warunek ten może być spełniony łącznie) Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie dot. art. 22 ust. 1 ustawy pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza ofertowego), a także dokument określony w pkt 4.1.2. SIWZ czyli Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; (sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do formularza ofertowego).Wykonawca w wykazie, o którym mowa wyżej ma obowiązek wskazania usług i złożenia dowodów co najmniej w odniesieniu do usług, o których mowa w pkt 3.1.2. SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie dot. art. 22 ust. 1 ustawy pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza ofertowego). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie dot. art. 22 ust. 1 ustawy pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza ofertowego). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie dot. art. 22 ust. 1 ustawy pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza ofertowego). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca w wykazie, o którym mowa wyżej ma obowiązek wskazania usług i złożenia dowodów co najmniej w odniesieniu do usług, o których mowa w pkt III.3.2) ogłoszenia, tj.wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedną usługę polegającą na ochronie fizycznej osób i mienia w budynku użyteczności publicznej przez okres co najmniej 12 miesięcy w ramach jednej umowy/kontraktu, o powierzchni nie mniejszej niż 2000 m2(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, warunek ten może być spełniony łącznie).Dowodami są poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie wykonawcy- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa wyżej, budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy (sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza ofertowego). W przypadku braku w ofercie ww załącznika, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Dokumenty związane z formalnościami jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: a) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany umowy zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 ustawy pzp, w zakresie, wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania realizacji przedmiotu umowy,terminu realizacji przedmiotu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwidzyn.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Kwidzynie, ul. Plac Plebiscytowy nr 1, 82-500 Kwidzyn, pokój nr 201 ( sekretariat I piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Kwidzynie, ul. Plac Plebiscytowy nr 1, 82-500 Kwidzyn, pokój nr 201, sekretariat I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z art. 27 ust. 1 ustawy pzp, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują:pisemne, faksem (nr faksu: 55 2792217 ), lub drogą elektroniczną (email: dyrektor@powiatkwidzynski.pl), z zastrzeżeniem pkt 1.4.1. SIWZ. Forma faksu lub elektroniczna jest niedopuszczalna dla czynności wymagających formy pisemnej, np. czynności złożenia oferty wraz z załącznikami, itp. Domniemywa się, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksu podany przez Wykonawcę lub drogą elektroniczną na adres wskazany przez Wykonawcę; zostało doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma, chyba że Wykonawca wezwany przez Zamawiającego do potwierdzenia otrzymania oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji oświadczy, iż ww wiadomości nie otrzymał. 2. W nawiązaniu do terminu realizacji zamówienia, Zamawiajacy określa nastepujący termin realizacji zamówienia:rozpoczęcie - od 01.06.2014 r. godz.0 01 zakończenie - do 31.05.2016 r. godz.24 00. 3. Ewentualne wartości podane w dokumentach i oświadczeniach Wykonawcy w walutach innych niż PLN będą przeliczone wg średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. A w przypadku braku średniego kursu NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs ogłoszony przez NBP w najbliższym dniu po ukazaniu się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.4.Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 5.Warunki składania ofert. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ustanawiający pełnomocnika/pełnomocników powinien być załączony do oferty. Każdy z partnerów musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Z pełnomocnictwa powinna wynikać wola wszystkich współwykonawców o ich wspólnym występowaniu w postępowaniu. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (art. 24 ust.1 ustawy pzp), a także dokument dot. listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, powinny być złożone przez każdego wykonawcę; b) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; może być złożony wspólnie albo składa je przynajmniej jeden z Wykonawców spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w celu łącznego spełnienia warunków udziału w postępowaniu)...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.