To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-05-26
Katowice: Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynkach Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach wraz z utrzymaniem czystości na przylegających terenach zewnętrznych.
Numer ogłoszenia: 109559 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 82830 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach, Plac Wolności, 40-078 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 6047704, fax 0-32 6047713, 2072769.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynkach Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach wraz z utrzymaniem czystości na przylegających terenach zewnętrznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest stałe kompleksowe świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w budynkach Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach położonych przy Placu Wolności 10 i ul. Warszawskiej 45-47, oraz utrzymania czystości na przylegających terenach zewnętrznych do budynków położonych przy Placu Wolności 10 i ul. Warszawskiej 45-47, przy czym budynek sądu przy Pl. Wolności 10 podlega sprzątaniu tylko częściowo zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga utrzymania czystości i porządku poprzez wykonywanie prac które podzielono na: - wykonywane codziennie, - wykonywane cyklicznie, - wykonywane przynajmniej dwa razy do roku Do prac wykonywanych codziennie Zamawiający zalicza: opróżnianie koszy na śmieci, pojemników na ścinki z niszczarek do papieru, a następnie wynoszenie ich zawartości do kontenerów na zewnątrz budynku oraz wymiana worków na śmieci i ścinki, odkurzanie wykładzin dywanowych oraz dywanu, zamiatanie i mycie na mokro schodów, poręczy i balustrad na klatkach schodowych, zamiatanie i mycie na mokro wszystkich powierzchni podłogowych, wycieranie kurzu z ławek na korytarzach, mebli, regałów, półek, biurek, stołów, stolików, krzeseł, foteli, lamp biurowych, ram obrazów, parapetów okiennych, innego sprzętu znajdującego się w pomieszczeniach biurowych z wyjątkiem sprzętu komputerowego, utrzymywanie czystości w sanitariatach wraz z systematyczną dezynfekcją i bieżącym uzupełnianiem w toaletach środków higienicznych papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, środki dezynfekujące i zapachowe, codzienne mycie drzwi w toaletach oraz czyszczenie luster i baterii umywalkowych, czyszczenie urządzeń sanitarnych, pojemników na mydło oraz suszarek do rąk, bieżące usuwanie miejscowych zabrudzeń plam z wykładzin dywanowych oraz dywanu, otoczenie opieką roślinności w miejscach ogólnodostępnych korytarze, hole, opróżnianie popielnic w tym czyszczenie i mycie, utrzymanie czystości schodów przy wejściach do budynków Sądu, szczególnie w dni deszczowe i zimowe (opady śniegu), w tym zapobieganie powstawaniu śliskości, oblodzenia, odśnieżanie i sypanie piaskiem, m) zgłaszanie wszelkich zauważonych usterek technicznych w sprzątanych pomieszczeniach, codzienne zamiatanie, a w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie oblodzeń, posypywanie piaskiem, solą chodników wokół budynków zamiatanie, grabienie liści i usuwanie śniegu z parkingów sądu. Do prac wykonywanych cyklicznie zamawiający zalicza prace wykonywane na zlecenie Zamawiającego nie rzadziej niż raz na kwartał : - mycie drzwi w pokojach, na korytarzach, drzwi wejściowych, - raz w miesiącu utrzymanie w czystości powierzchni pionowych (okładziny ścienne, lamperie) - mycie kaloryferów Do prac wykonywanych przynajmniej dwa razy do roku zamawiający zalicza: - raz w roku w terminie letnim czerwiec-lipiec należy wykonać mycie wszystkich okien, futryn, parapetów zewnętrznych z blachy, - raz w roku w terminie jesiennym październik-listopad należy wykonać mycie wszystkich okien, futryn, parapetów zewnętrznych z blachy, - pranie dywanów i wykładzin dywanowych, - konserwacja podłóg z PCV, z lastriko w korytarzach i na klatkach schodowych specjalnymi preparatami przystosowanymi do określonego podłoża, oraz powierzchni z marmuru na schodach oraz w hallu budynków; Zakres czynności porządkowych obejmuje także utrzymanie w czystości sprzętu przeciwpożarowego. Zamawiający wymaga, aby zatrudnieni do sprzątania pracownicy przebywali w budynkach Sądu według następującego podziału godzin: - 1 osoba w budynku Sądu przy Placu Wolności 10 w godzinach 7.30 - 15.30 - 1 osoba w budynku Sądu przy ul. Warszawskiej 45 w godzinach 7.30 - 15.30 - pozostali pracownicy po godzinach pracy sądu (godziny pracy sądu: poniedziałek - 7.30 - 18.00, od wtorku do piątku - 7.30 - 15.30). Ilość pracowników Sądu: w budynku przy Placu Wolności 10 - 120 pracowników w budynku przy ul. Warszawskiej 45 - 115 pracowników Zamawiający zapewni wykonawcy na własny koszt w każdym budynku po jednym pomieszczeniu socjalnym, a także bezpłatny dostęp do energii elektrycznej, ciepłej i zimnej wody, Zapewni dostęp do wszystkich pomieszczeń. Zapłaci za wywóz śmieci z kontenerów, w razie konieczności liści do utylizacji oraz śniegu. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt do zaopatrzenia w niezbędne narzędzia oraz sprzęt, odzież ochronną i roboczą, artykuły chemii gospodarczej, worki foliowe do koszty, papier toaletowy, jednorazowe ręczniki papierowe dostosowane do istniejących pojemników, mydło w płynie, środki zapachowe, piasek, sól. Ponadto zobowiązany jest do przestrzegania przepisów przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska, innych procedur w tym zakresie obowiązujących na terenie budynków i pomieszczeń objętych przedmiotem zamówienia Budynek przy Placu Wolności 10 Podłogi lastriko 130m2, panele 135,70m2,płytki ceramiczne436,04m2 parkiet 190,80m2 marmur 53,68m2,wykładzina PCV 316,97m2, dywany 16,00m2, 2 powierzchnie pionowe: lamperie 649,40m2, okładzina z marmuru 226,05m2, 3 drzwi: pojedyncze 51szt, podwójne 15szt. 4 okna drewniane 61szt o pow. 209,02m2, PCV 22szt o pow. 42,42m2, dachowe 12 o pow. 10,40m2 5 kaloryfery 75szt. 6 Toalety: podłogi 40,70m2, ściany 135,88m2, muszle 9szt, pisuary 3szt, umywalki 8 szt., pojemniki na mydło 8 szt., pojemniki na papier 9 szt., suszarki 8szt, 7 chodniki 348,40m2, parkingi 1211,50m2 Budynek przy ul. Warszawskiej Podłogi lastriko 131,07m2, panele 108,66m2,płytki ceramiczne 285,46m2 parkiet 169,97m2 marmur 41,33m2,wykładzina PCV 1117,20m2, dywany 6,00m2, wykładzina dywanowa 153,09m2, 2 powierzchnie pionowe: lamperie 736,62m2, okładzina z marmuru 49,64m2, 3 drzwi: pojedyncze 56szt, podwójne 22szt. 4 okna drewniane 83szt o pow. 190,87m2, PCV 13szt o pow. 28,76m2, 5 kaloryfery 71szt. 6 Toalety: podłogi 46,42m2, ściany 234,69m2, muszle 19szt, umywalki 16 szt., pojemniki na mydło 16 szt., pojemniki na papier 19 szt., pojemniki na ręczniki 12szt., suszarki 12szt, 7 chodniki 367,19m2, parkingi 800,00m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 76529,97 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum firm: AKROPOLISES sp. z o.o. Akropolises P.W., ul. 3 Maja 25, 43-300 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 86004
- Oferta z najniższą ceną: 86004 / oferta z najwyższą ceną: 171000
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM Spółka z o. o.
- Usługa sprzątania lokali w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości budynków wraz ze wskazanym otoczeniem będących w dyspozycji Narodowego Centrum Kultury w Warszawie w 2026r.
- Usługi sprzątania w Ośrodku Szkolenia PIP
- Sprzątanie pomieszczeń zakładowych w budynkach PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2026 do 31.12.2026r."
- Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usług portierskich
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





