Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-26
Jaworzno: Remont ulicy Św. Wojciecha w Jaworznie w zakresie budowy kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni jezdni, długości ~ 357 m (od studni nr 9 przy posesji nr 87 - km 0,30+46,80 do studni nr 01 - km 0,00+0,00)
Numer ogłoszenia: 109443 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie, ul. Krakowska 9, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6142300, fax 032 6142310.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy Św. Wojciecha w Jaworznie w zakresie budowy kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni jezdni, długości ~ 357 m (od studni nr 9 przy posesji nr 87 - km 0,30+46,80 do studni nr 01 - km 0,00+0,00).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1.budowę kanalizacji deszczowej, od studni rewizyjnej nr 01 do studni rewizyjnej nr 9 z bocznym odgałęzieniem do ulicy Bohaterów Getta wraz z wpustami ulicznymi na długości ~ 357 m. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót. Materiały i wyroby użyte do realizacji zadania muszą posiadać aktualne świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie drogowym, 2.odtworzenie istniejącej nawierzchni jezdni, po trasie wykonywanych robót kanalizacyjnych, w zakresie wzmocnienia nawierzchni jezdni poprzez ułożenie nowych warstw bitumicznych z betonu asfaltowego o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe oraz warstwy ścieralnej SMA (0/12,8 mm) wraz z warstwami podbudowy zasadniczej i pomocniczej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1)nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy, 2)posiadają doświadczenie zawodowe - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, (roboty drogowe w zakresie budowy i utrzymania kanalizacji deszczowej oraz remontu nawierzchni jezdni, chodników i poboczy), o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto, dołączyć wykaz zrealizowanych zadań w tys. mb wraz z podaniem wartości brutto w tys. zł oraz doręczyć dokument potwierdzający jej należyte wykonanie. 3)posiadają niezbędną wiedzę i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wymaga się wskazania: a)1 osoby odpowiedzialnej za prowadzenie robót (kierownika budowy), z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, z którym bezpośrednio będzie się kontaktować inspektor nadzoru inwestorskiego. Załączyć kserokopie w/w uprawnień oraz kserokopie zaświadczeń o aktualnej przynależności do OIIB i o opłaceniu składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej opatrzone oryginalnymi podpisami i pieczęcią ich właściciela, b)1 osoby (kierownika robót), z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg i nawierzchni lotniskowych, z którym bezpośrednio będzie się kontaktować inspektor nadzoru inwestorskiego. Załączyć kserokopie w/w uprawnień oraz kserokopie zaświadczeń o aktualnej przynależności do OIIB i o opłaceniu składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej opatrzone oryginalnymi podpisami i pieczęcią ich właściciela, c)minimum 6 pracowników wykwalifikowanych w tym co najmniej 2 osoby posiadające ukończone szkolenie w zakresie podawania sygnałów i poleceń związanych z kierowaniem ruchem w czasie wykonywania robót, 4)posiadają niezbędny potencjał techniczny - posiadają w dyspozycji sprawne narzędzia i urządzenia niezbędne do wykonywania zamówienia, w szczególności: koparko - ładowarka np.: CATAPILER lub podobna - szt.1, piła do cięcia asfaltu - szt. 1, zagęszczarka mechaniczna (w tym ubijak spalinowy 200 kg) - szt. 1, kompresor spalinowy - szt. 1, walec wibracyjny 600 kg - szt. 1, walec wibracyjny 7,5 ton - szt. 1, skrapiarka przewoźna do bitumu - szt. 1. 5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3.Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu oceniać będzie Komisja Przetargowa na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 5). 3.Wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia (o którym mowa w części V ust. 1 pkt. 3) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - (wg Załącznika nr 6 do SIWZ.). Do wykazu należy dołączyć poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie wszystkich dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia i kwalifikacje, kserokopie zaświadczeń o aktualnej przynależności do OIIB i o opłaceniu składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - w przypadku kierownika budowy i kierownika robót oraz zaświadczenia o przeszkoleniu pracowników w zakresie podawania sygnałów i poleceń związanych kierowaniem ruchem drogowym w czasie wykonywania robót drogowych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. nr 108 z 2005 r., poz. 908 z późniejszymi zmianami). Kserokopie w/w uprawnień winny być opatrzone oryginalnymi podpisami i pieczęcią ich właściciela (ewentualnie czytelnym podpisem). 4.Wykaz niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - (wg Załącznika nr 7 do SIWZ). Wykonawca powinien dysponować przy realizacji zadania co najmniej narzędziami i urządzeniami, o których mowa w części V ust.1 pkt. 4. 5.Wykaz robót (wg Załącznika nr 8 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat - a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia (roboty drogowe w zakresie budowy i utrzymania kanalizacji deszczowej oraz remontu nawierzchni jezdni, chodników i poboczy), o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto, dołączyć wykaz zrealizowanych zadań w tys. mb wraz z podaniem wartości brutto w tys. zł oraz doręczyć dokument potwierdzający jej należyte wykonanie. 6.Dokumenty wymienione w pkt 1 i 2 składa każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. UWAGA: W przypadku ubiegania się o zamówienie przez przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w spółkach cywilnych, koniecznym jest wskazanie, że o udzielenie zamówienia ubiegają się wspólnicy spółki cywilnej oraz wykazanie przez złożenie odpowiednich dokumentów (np. umowy spółki cywilnej, uchwały wspólników, pełnomocnictwa) lub oświadczeń, prawa do złożenia oferty i/lub zawarcia umowy w imieniu wspólników. 7.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i/lub do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 9.Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji danego Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji powinny zostać dołączone do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.jaworzno.pl, www.bip.jaworzno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ul. Krakowska 9, Jaworzno, Sekretariat, wejście główne, piętro I. Opłata za SIWZ 700,00 zł. brutto ING Bank Śląski S.A o/Jaworzno 75 1050 1142 1000 0023 1008 1696.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Ul. Krakowska 9, Jaworzno, Sekretariat, wejście główne, piętro I..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 2 w Jaworznie w okresie od lipca do grudnia 2025 roku
- "Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w 2025 r." cz. 2
- Budowa oświetlenia ulicznego pasów drogowych, ciągów pieszych oraz doświetlenia przejść dla pieszych na terenie miasta Jaworzna"
- Opracowanie trzech suplementów uszczegóławiających program funkcjonalno-użytkowy (...)dla zad.pn. Rekultywacja północno-wschodniej części kamieniołomu Sadowa Góra wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- Dostawa 820 sztuk pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych.
- Sprzedaż i dostarczenie mebli wraz z montażem w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Szkoły w Brzeźcach.
- "Budowa pompowni ścieków i kanalizacji grawitacyjnej metodą przewiertową z budową fragmentu sieci wodociągowej w miejscowości Pobiednik Mały"
- Poprawa infrastruktury drogowej w gminie Janów Podlaski
- Budowa odwodnień terenu, przyłączy wody, kanalizacji sanitarnej z podziałem na 4 części zamówienia
- Budowa sieci wodno - kanalizacyjnych w msc. Dzbenin, Tobolice, Czarnowiec, Borawe, Laskowiec gm. Rzekuń
- Remont placu przy ul. Jagiellończyka 43 w Olsztynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.